Salı, Eylül 01, 2015

[YENİ] theBalm Voyage Vol.2 Palet - İlk İzlenimler !

  
The Balm'ı sevmeyen var mı? Sanırım yoktur. Hepimizin en sevdiği ürünleri ise şüphesiz ki paletleri. İşte o çok sevdiğimiz The Balm paletlerinin yanına bir yenisi daha eklendi : Voyage Vol.2 ! 


Voyage vol.2, Voyage palet ile hemen hemen aynı boyutta ve ambalajında aynı ilk paletteki gibi farklı şehirlerle anılan resimler yer alıyor.


 Paletin üst kapağında yuvarlak bir ayna yer alıyor. Üst kapağı açınca farlar ve ten ürünleri yer alırken, alttaki minik kapağın altında dudak ve yanak renklendiriciler yer alıyor.


Alttaki minik kapağın arkasında rujlar, ten grubu ürünleri ve farlarla yapılabilecek farklı kombinlere yer verilmiş.


Paletin içeriğinin bir özeti de arkasında yer alıyor.


Palet, 9 göz farı, 1 aydınlatıcı, 1 bronzer, 2 toz allık ve 2 dudak&yanak renklendiricisinden oluşuyor. Farlardan biri tamamen mat bitirişli, üçü mat bitirişli olmakla beraber sim içeriyor ve dördü sedefli yapıda. Allıklar ve bronzer ise mat bitirişli olmalarına rağmen az miktarda minik simler içeriyorlar.


Paletteki farların adları, farklı dillerdeki "hoşgeldin" anlamındaki kelimelerden oluşuyor.

Welcome: Tamamen mat, ışıltı içermeyen bir kırık beyaz. Yapısı mat farlara göre yumuşak. Kaş altını aydınlatmak için ideal bir far.

Bienvenue: Sedefli, yumuşak bir altın sarısı. Yumuşak yapıda ve kolay renk veriyor.

Bienvenido: Farklı alt tonlar içeren, sedefli bir haki. Işığın altındayken farklı yansımalara sahip. Paletin başarılı, değişik farlarından biri.  


(Welcome, Bienvenue, Bienvenido)
 
Benvenuto: Sedefli bir pembe. Rengi zaman zaman yavruağzına çalıyor. Yumuşak ve kolay renk veren bir far. Oldukça kullanışlı olduğunu düşündüğüm renklerden.

Tervetuloa: Mat bitirişli; ancak belli belirsiz simler içeren bir şeftali-kahve. Mat bitirişli olmasına rağmen yapısı tebeşir gibi sert değil. Kesinlikle paletteki favori farım! Göz makyajlarında geçişleri yumuşatmak için ideal. Bu konuda o kadar kullanışlı ve başarılı buldum ki makyajımdaki renkler ne olursa olsun geçişlerde bu fardan başkasına elim gitmiyor.

Welkom: Sedefli bir petrol mavisi. Sedefli farlar arasındaki en zayıf halka. Rengi çok güzel olsa da dokusu nispeten daha sert ve rengini daha zor veriyor.


 (Benvenuto, Tervetuloa, Welkom)

Wilkommen: Sedefli bir altın sarısı-kahve tonu. Paletin en kolay renk veren farlarından biri.

Valkommen: Paletin mat bitirişli olup sim içeren farlarından biri. Bordo-kahve bir tona sahip. Yapısı Failte'ye göre daha yumuşak.

Failte: Paletlerin sonunda yer alan klasik far : mat bitirişli, tebeşirimsi yapıda, sim içeren siyah far.


(Wilkommen, Valkommen, Failte)

Son far hariç, farların dokusu yumuşak. Welcome, Welkom ve Failte dışındaki tüm renkler pigmentasyon konusunda oldukça başarılı. Bu 3 renk ise renklerini verebilseler de diğerleri kadar başarılı değil.

The Balm paletlerinde karşılaştığımız tozutma problemi maalesef bu palette de devam ediyor. Kullanmaya başladığınız andan itibaren paletin içi farların tozlarıyla doluyor. Makyaj yaparken Nude Tude'da olduğu kadar yoğun bir dökülme ile karşılaşmadım; ancak o kadar olmasa bile bu paletteki farlar da dökülme yapıyor.

Denediğim tüm makyajlarda farları baz kullanmadan uyguladım ve gerek renk verme konusunda gerekse kalıcılık konusunda sorun yaşamadım. Bu konuda da alıştığımız The Balm farları gibi olduklarını söyleyebilirim.


Kuwakaribisha: Palette yer alan tek aydınlatıcı. Sarımtrak şampanya rengiyle bana Mary Lou'yu andırıyor. Oldukça yoğun pigmentasyona sahip. Aşağıdaki swatchta diğer ürünleri 2 kat uygulamışken aydınlatıcıyı tek kat uygulamam yetti de arttı. Bu nedenle çok çok dikkatli uygulamak gerekiyor.

Croeso: Paletin açık kahverengi bronzerı. Yumuşak yapıda. Renk verme konusunda bir bronzera göre olması gerektiği seviyede. Ancak çok dikkatli bakınca görülen minicik simler içeriyor.


(Kuwakaribisha, Croeso, Huan Ying, Dobrodosli)

Huan Ying: Yumuşak dokulu, mat bitirişli ve minik simler içeren mercan renkli toz allık. Renk verme konusunda olması gerektiği kadar başarılı. (Allıklarda pigmentasyonun daha yoğun olması istenmeyen sonuçlara yol açabiliyor. )

Dobrodosli: Mat bitirişli ve minik simler içeren, koyu pembe toz allık. The Balm'ın allıklarından hiçbirine sahip olmadım; ancak Down Boy'a oldukça benzediği söyleniyor.

Tüm bu ten ürünleri, yumuşak dokulu ve renk verme konusunda başarılılar. Özellikle aydınlatıcı çok yoğun ışıltılar içerdiği ve güçlü bir pigmentasyona sahip olduğu için mutlaka çok dikkatli uygulanmalı.

Aşağıdaki görsellerde tek parmak alınarak hafifçe dağıtılmış hallerini göreceksiniz.


(Kuwakaribisha, Croeso)


(Huan Ying, Dobrodosli) 


Bem-Vindo: Koyu pembe, krem dudak&yanak renklendirici. Tek katta çok hafif bir renk veriyor. Neredeyse renkli bir nemlendirici andırıyor. Kat kat sürerek rengi daha da yoğunlaştırmak mümkün.

Vitajte: Yoğun kremsi yapıda, kavuniçi dudak&yanak renklendiricisi. Yapısı Bem-Vindo'dan çok daha yoğun. Bu nedenle tek katta bile yoğun bir renk veriyor.

Yanakta denemedim; ancak dudaktaki kalıcılıkları fazla değil. Üst tabakalar kolayca uçup gidiyor ve dudakta hafif bir renk kalıyor.

 

Aşağıda gördüğünüz göz makyajını yaparken göz kapağımın ortasına ve göz pınarlarıma Benvenuto'yu, gözlerimin dış köşesine Valkommen'i, derinlik katmak için Failte'yi uyguladım. Geçişler yumuşatmak adına kaş kemiğimin altında Tervetuloa rengini kullandım. (Far bazı kullanmadım.)

Voyage Vol.2 paleti, içerdiği ürün çeşitliliğinden dolayı çok kullanışlı bir palet. İçerdiği allıklar herkese hitap edebilecek renkler. Sadece krem renklendiricileri biraz işlevsiz buluyorum; fakat muhakkak kullananlar vardır.

Paletin genelini oluşturan farların renk seçimlerinin çok isabetli olduğunu düşünüyorum. Bu konuda bence Voyage paletinden daha başarılı olmuş. Benim örnek makyajımda gördüğünüz gibi doğal makyajlar yapmak da, ışıltılı ve daha renkli makyajlar yapmak da mümkün. Çoğu kişinin gereksiz görebileceği Welcome renginin olması ise bence paletin en iyi yanlarından biri! Böyle çok işlevli bir palet varken tüm ihtiyaçların tek bir paletten karşılanabilmesi gerekir. Kaş altını aydınlatmak, her makyajda yaptığımız bir işlemken bu ihtiyacı bu paletten karşılayamasak bence büyük bir eksi olurdu.

Sonuç olarak : ürünlerin kalitesi, çizgisi alıştığımız The Balm ürünleri seviyesinde. Paleti almayı düşündüğünüzde bakmanız gereken ölçüt, bu paletteki renkleri kullanıp kullanmayacağınız olmalı.

Paletin fiyatı şu anda 80 TL. Sadece Gratis mağazalarında bulabilirsiniz. İndirim dönemlerinde 40-50 TL arasında bir fiyata alma şansınız var.

The Balm paletleri hakkında ne düşünüyorsunuz? Voyage Vol.2 paletini almayı düşünüyor musunuz? 

Sevgiler ^^
 makyajmaceralari@hotmail.com




19 yorum:

  1. Bayıldım ya, diğerine göre çok daha kullanışlı buldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de Voyage'a göre daha kullanışlı. Özellikle farlar :)

      Sil
  2. ben çok beğendim bu paleti amaa :)

    YanıtlaSil
  3. Eline sağlık, daha bizim Gratis'e gelemeden değerlendirme okumak süper oldu! Ben ilk çıktığında tam bir yüz paleti olması nedeniyle çok heyecanlanmıştım; ama, gittikçe heyecanımı kaybettim... Farlar güzel, ama kombinlenebilme açısından beni zorlayacağını düşünüyorum. Balm paletleri genelde 1-2 far rengine aşık olup alıyorum, sonra bir kenarda kalıyor. Bu palette beni vuran çok renk de olmadı (muhtemelen elimdeki far sayısının çokluğundan kaynaklı). Allık ve rujların pembeleri kullanmayacağım tonlar (her ne kadar diğer şeftaliler pek hoşuma gitse ve hatta Huan Ying'e bayılsam da) olduğu için de bu sefer bu paleti pas geçmeye karar verdim. Fakat, makyaja yeni başlayan, elinde fazla ürün olmayan herkes için son derece başarılı bir palet olmuş. Yazın da bir harika, ellerine sağlık! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkürler :) Bu palette, diğer paletlere göre daha sıradan denilebilecek farlar var. Mesela Balmsai'de özgün renkleri olan farlar boldu ve bu da onu çekici yapıyordu. Bu palette daha sıradan olmakla beraber daha kullanışlı ve daha günlük farlar var diye düşünüyorum. Rujlar ise benim de es geçeceğim ürünlerden. Gerçekten de makyaja yeni başlayanlar için çok kullanışlı bir palet :) Öptüm kocaman ^^

      Sil
  4. the balm ürünlerine hayranım çok eğlenceli ve güzel

    YanıtlaSil
  5. çok güzel ama çok benzer oldu bütün renkler 1. sini de almamıştım bunu da almayacağım artık :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok farı olanlar için pek cazip değil. Farklılık için alınacaksa Balmsai alınmalı bence. Bu tam günlük :)

      Sil
  6. Yeni çıkan The Balm ürünlerini yazma konusunda çok hızlısın canım ya hızına yetişemiyoruz :D Yeni gelen göz kalemlerini elimde denediğimde uzun süre çıkmayınca hoşuma gitmişti sen hangilerini aldın daha da merak ettim bir an önce yazını okuyasım var ^^ The Balm çok güzel paletler çıkarıyor ve albenisiyle de mükemmel pazarlıyor ama farlar konusunda biraz daha farklı renklerde çalışsalar daha da etkileyici bir palet olurdu bence.Son çıkan paletler hep birbirinin tekrarı olmaya başladı nedense :( Ama her şeye rağmen alırsam eğer ilk önce palette bronzer bulunması fikri hoşuma gittiği sonra da Bienvenido ile Tervetuloa ikilisini sevdiğim için alırım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah teşekkürler kuzum :D Kahverengi ve yeşili aldım. Yazıyı planladığımdan 2 gün geç yazabildim maalesef; ama artık okuyabilirsin :D Farların farklılığı konusunda sadece Balmsai'yi başarılı buluyorum (Sanırım neredeyse tüm yorumlarda yazmışım bunu ^^ ) Bu paletin artısı az farı olanlara kullanışlı farlar sunuyor olması; ama bizim gibi far canavaları için bu durum eksi oluyor. Tervetuloa gerçekten nefis bir renk, onun için alırsan destekliyorum ^^

      Sil
  7. Merhaba☺ Ben de blogumda bu urunu tanittim. Okuduğum en açiklayici ve net yazilardan biri olmus. Tarzinizi kendime yakin buldum. Kisacik 2 3 cumleyle urun tanitanlar var, saka gibi:) Cok guzel cok begendim cok kalici alin kullanin:) Bu kadar yazan o kadar cok kisi var ki:) Ben cok begendim yazilarinizi yeni bir blogger olarak. Benim bloguma da goz atarsaniz cok memnun olurum. Belki bir fikir de verebilirsiniz:) pelinceyasam.blogspot.com.tr kendinize iyi bakin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim :) Herkesin tarzı ayrıdır elbette, saygı duyuyorum ancak ben, sanırım biraz da yapı gereği, az konuşamıyorum :) Blogunuza mutlaka bakacağım. Blog dünyasına hoşgeldiniz :)

      Sil
  8. Merhaba☺ Ben de blogumda bu urunu tanittim. Okuduğum en açiklayici ve net yazilardan biri olmus. Tarzinizi kendime yakin buldum. Kisacik 2 3 cumleyle urun tanitanlar var, saka gibi:) Cok guzel cok begendim cok kalici alin kullanin:) Bu kadar yazan o kadar cok kisi var ki:) Ben cok begendim yazilarinizi yeni bir blogger olarak. Benim bloguma da goz atarsaniz cok memnun olurum. Belki bir fikir de verebilirsiniz:) pelinceyasam.blogspot.com.tr kendinize iyi bakin:)

    YanıtlaSil
  9. Cok guzel bir inceleme olmus eline saglik bende kullaniyorum bu paleti cok memnunum.her sekilde her yere tasiyip gece ve gunduz butun makyajlarimi tamamliyorum..the balm tasarim konusunda asik oldugum gercegi var tabi..bu arada far konusunda kararsizlik yasayanlar icin artdeco markasini onerebilirim farlari tek tek zevkinize gore alip paletinizi kendiniz yapabiliyorsunuz farlar kaliteli ve renk skalasi oldukca fazla bunun incelemesinide yapmistin okumustum cok faydali olmustu gercekten 😃😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artdeco, The Balm kadar göz önünde olan bir marka olmasa da bence çoğu farının kalitesi The Balm farlar ile yarışır, hatta geçer :) Oldukça eski bir yazıydı sanırım. Hatırlamanıza ve faydalı bulmanıza çok sevindim ^^

      Sil
  10. Aydınlatici ve bronzerla kontür uygulamasi yapmak uygun mu acaba yada kontür yapmak için ne önerirsiniz

    YanıtlaSil
  11. Jovi paletini almaya gittim ve çalışanların övgüsü sayesinde bu paleti aldim pisman oldun jovi paletini almadigim için pigmentasyonu hic yok farlarin yada bana oyle geldi ama onemli olan krem dudak ve yanak renklendiricisin uzrinde su damlaları vardi normal bir seymi değilse ne yapabilirim bilgilendirirseniz sevinirim

    YanıtlaSil