Cuma, Eylül 04, 2015

[YENİ] The Balm Mr. Write (Now)™ Göz Kalemi - Bill B.Mocha & Wayne B.Olive


Bu haftayı "The Balm Haftası" ilan ettim. Ben, yeni ürünler hakkındaki yorumlarımı paylaşmak için sabırsızlandığım için bu haftaki yazılarım The Balm'ın yeni ürünleri üzerine oldu. Umarım sizler de bu durumdan memnunsuzdur. 

En az diğer yeni ürünler olan likit mat rujlar ve Voyage vol.2 palet kadar heyecan uyandıran son yeni ürün, Mr.Write (Now) adındaki rengarenk göz kalemleri.


Göz kalemleri, esprili ve güzel bir kutuya sahip.


Bildiğiniz gibi, The Balm ürünleri paraben ve talc içermiyor. ( İçeriğin tamamını okumak için fotoğrafın üzerine tıklayabilirsiniz.)


Mr.Write (Now) göz kalemlerinin normalde 8 farklı rengi mevcut. Ülkemize ise 7 rengi geldi. Maalesef gelmeyen rengi, belki de en çok beklenen renk olan Brian B.Beige. 


Benim öncelikli tercihlerim en çok kullanabileceğimi düşündüğüm renkler olan koyu kahverengi ve zeytin yeşili, nam-ı diğer Bill B.Mocha ve Wayne B.Olive, oldu.


Kalemler 0.28 gr ve açıldıktan sonra 36 ay ömre sahipler.
 

Kalemler çevrilerek açılıyor; ancak uçlarını sivriltmek adına kalemler bir de kalemtıraş içeriyor. Hem de bu minik kalemtıraş, kalemlerin arkasına gizlenmiş!

Kalemtıraşa ulaşmak için tek yapmanız gereken şey kalemin arkasındaki renkli kısmı hafifçe çevirmek.


Gerçekten çok pratik ve akıllıca.


Buraya kadar anlattığım her şey her iki renkte de ortaktı. Ancak performans noktasında anlatacaklarım ne yazık ki aynı değil.

 Bill B.Mocha (kahverengi), oldukça yumuşak dokuya sahip. Sürülen bölge hangi durumda olursa olsun yağ gibi kayıyor ve kolayca sürülüyor. Rengini göz kapaklarının üstüne sürüldüğünde çok rahat verirken göz içlerine sürerken bir kat daha geçmek daha iyi sonuç veriyor.



Wayne B.Olive (yeşil) için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim maalesef. Bu kalem, neredeyse çıldırmama sebep oluyordu. Yapısı kahverengi kadar kremsi değil. Dolayısıyla sürerken yağ gibi kaymıyor. Bunu, elde denerken bile fark edebilirsiniz.

 İlk denememde bir göz kapağımın üzerine rengini zor vererek de olsa sürmeyi başardım. Diğer gözüme geçtiğimde ise ne kadar çabalarsam çabalayayım rengini veremedi! Bir kalem düşünün ki gözünüzün üzerinden geçiyorsunuz; ama sanki kapağı kapalı, renk vermiyor. Rengi çıksın diye o kadar bastırmak zorunda kaldım ki ucu 2 kere kırıldı, yine de renk vermedi! Dışarı çıkabilmek için bu kalemin 10'da biri fiyatındaki Emily kalem ile her iki tarafın da üzerinden geçmeye karar verdiğimde bir yandan da "Sorun gözlerimde mi?" diye düşünüyordum. Emily'yi sürdüğümde ise rengini tek katta verdi! 

Kaleme defalarca şans verdim. Göz kapağımın rengini eşitlemek için hiçbir şey sürmemişken kalemi sürmeyi denediğimde zor da olsa renk verdi.
 
  
 Bill B.Mocha (kahverengi)'yı göz kapaklarım üzerine, eyeliner gibi uyguladığımda kalıcılık konusunda gerçekten başarılıydı. Göz kapağımın üzerine bulaşma yapmadan saatlerce kaldı. Ancak göz içleri için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Göz içlerine sürdüğümde göz pınarlarına ve göz altlarına az da olsa akma ve bulaşma yapıyor.

Wayne B.Olive (yeşil)'i ise zar zor test ettiğim zamanlarda, maalesef kalıcılık konusunda da güzel sonuç alamadım. Zar zor göz kapağımın üzerine uyguladığım zamanlarda 1-2 saat içinde kahverenginin kılı bile kıpırdamazken yeşil çoktan göz kapağımın üzerine bulaşmıştı bile.

Aşağıdaki fotoğrafların ilkinde kalemler yoğun uygulandı. 2.fotoğrafta ise tek bir hareket ile dalgalar çizdim. Kahverengi kalemle ne kadar rahat şekil verilebildiği ve tek katta rengini kolayca verebildiği, yeşil kalemin ise nasıl zorladığı ve tek katta rengini hafifçe verebildiği 2.fotoğraftan anlaşılıyor.



Yazının tamamını okuduysanız gördüğünüz gibi Wayne B.Olive, benim için tam bir hayalkırıklığı oldu. Öte yandan Bill B.Mocha, yumuşak sürümü ve kolayca verdiği rengi ile, hafif akma yapmasına rağmen başarılı kahverengi göz kalemi alternatiflerim arasına girdi. Hatta yumuşaklık, sürüm kolaylığı ve pigmentasyon olarak Urban Decay kalemlerini andırdı.

Mr.Write (Now) göz kalemlerinden bir de Scott B.Bordeaux rengini denemek istiyorum. Dersimi aldığım için artık bu kalemleri denerken yapısının kayganlık derecesine mutlaka dikkat edeceğim! Mocha yumuşaklığındaki kalemlerini deneyebilirim; ancak yapısını Olive'e benzettiklerimden kesinlikle uzak duracağım. Sizin de böyle yapmanızı öneririm.

Ürünün fiyatı 35 TL. Gratis indirimlerinde 17-20 TL gibi fiyatlara almak mümkün olacaktır. Bence bu kalemleri denemek için indirimleri beklemekte yarar var.

Mr.Write (Now) göz kalemlerinin hangi renklerini denemeyi düşünüyorsunuz?

Sevgiler ^^



 makyajmaceralari@hotmail.com



8 yorum:

  1. Her ne kadar serideki her rengin performansı aynı olmasa da denenip şans verilebilir kalemlere benziyor.O bordo-mor gibi duran göz kalemi benimde aklımda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle indirimde şans verilebilir :) Ben de yeşil ile olan kötü tecrübeme rağmen bordo-mürdüm olana da şans vereceğim :)

      Sil
  2. balm ürünlerini çok seviyorum umarım bunlarda indirimde alınabilir :) ambalajları harika ve kahve rengine bayıldım

    YanıtlaSil
  3. İyi ki yazdın bu kalemleri Özgecim Scott B.Bordeaux rengiyle Wayne B.Olive de aklım kalmıştı harika bir yeşil tonu diye düşünüyordum ama sorunlu bir yapısı var madem kafadan eledim bu rengi ^^ Bill B. Mocha rengini çok kahverengi kalem var elimde diye düşünmemiştim ilk başta ama kalıcılığı iyiyse ona da yeşil ışık yakabilirim demek ki :)) Yalnız Essence'in 5 liralık kalemleri bile göz içinde akmazken (bende bile akmıyorsa zaten kolay kolay kimsede akmaz :) bu kalemlerin akmaya müsait yapıda olmaları kötü olmuş. The Balm deyince insan daha iyi bir şeyler bekliyor ister istemez :)) Scott B.Bordeaux rengi için indirimi beklemek kesinlikle çok mantıklı :) Alırken mutlaka tavsiyelerini dikkate alacağım :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yeşilin tonuna bayılarak almıştım. Hatta ilk karar verdiğim renk oydu; ama ne kadar sevmeye ve verim almaya çalışırsam çalışayım olmadı. Ben de Emily'nin kahverengi kalemini kullanıyorum aslında ama Mocha'nın kahverengi tonu gerçekten yoğun ve sürümü oldukça kolay. O yüzden gerçekten güzel bir alternatif. Essence'in Black Fever'ı bende de akmıyor. The Balm'ın gerçekten Urban Decay gibi bir performansı olacağını bekliyordum. Yine de rahatsız edici miktarda akmadığı için büyük bir sorun olmuyor :) Sevindim, teşekkürler canım :*

      Sil