Cumartesi, Mart 26, 2016

L'oreal Paris Nude Magique CC Krem


Herkese merhaba! Bugün sizlere bir CC kremden bahsedeceğim. Bakmayın CC krem dediğime, aslında benim için kapatıcı olan bir ürün.


Peki bana göre neden "kapatıcı"? Ürün, aynı ambalajı gibi yeşil renkli. Yeşil renk, karşıt rengi olan kırmızıyı nötrleyen bir renk. Kozmetik ürünlerde de kızarıklıkları kapatıcı özellik vermek için kullanılıyor. 


30 ml'lik bu ürün kusursuz kapatıcılık, eşitlenmiş bir cilt tonu, taze bir görünüm, 24 saat nemlendirme ve SPF20 ile güneşten koruma vaat ediyor.

Bu ürünü aslında anneme almıştım. Amacım annemin kıpkırmızı yanaklarını biraz olsun örtebilmekti. Daha önce kapatıcılığı yüksek, ancak yeşil olmayan bazı ürünleri denemiş; ama pek olumlu sonuç alamamıştık. Bu ürünle annemin kıpkırmızı yanak sorunu çözüldü! Fakat ürün o kadar hoşuma gitti ki ben de anneme ortak oldum.


Krem oldukça sıvı. İnce bir yapıya sahip ve gördüğünüz gibi yeşil renge sahip. Yapısının inceliği ve akışkanlığı sayesinde çok kolay dağıtılıyor. Ancak çok sıvı olduğu için fazla miktarda uyguladığınız takdirde yedirmekte zorlanabilirsiniz. 

Ben ufak tefek kırmızı izler olan yanak bölgeme uygulamayı tercih ediyorum. Sürdükten sonra cilt tonum eşitleniyor, kırmızılıklar nötrleniyor. Ben çok açık olmayan, çoğu cilt ürününde en açıktan bir koyu olan tonu kullanan biriyim. Nötrledikten sonra ortaya çıkan rengin yüzümü biraz koyulaştırdığını fark ettim. Elime uyguladığımda da anladım ki yeşil baz nötrlendikten sonra turuncumsu bir ten rengi halini alıyor. Bu nedenle özellikle çok açık tenliyseniz bu ürünü almadan önce mutlaka deneyin!


Kedi tırmığından dolayı renk eşitsizlikleriyle dolu elimin üzerine uyguladığım sonuç fotoğrafta gördüğünüz gibi. Ten rengini bir tık koyulaştırsa da renk tonunu eşitliyor. Ben, ürünü kapatıcı olarak kullandığım için üzerine normal bb kremimi de uyguluyorum. Bu nedenle yüzümün tonunu arttırması benim için problem olmadı.

Kızarıklıkları nötrleme konusundaki başarısını geçecek olursak, nemlendirme konusunda vasat. Ben tek başına kullanamıyorum. Öncesinde mutlaka günlük nemlendiricimi uygulama ihtiyacı hissediyorum. Ayrıca mutlaka belirtmeliyim ki gözenekleri pürüzsüzleştirme gibi özellikleri yok. 

Sonuç olarak; en büyük cilt problemi kızarıklıkları olan kişiler için kurtarıcı bir krem. Annemin pürüzsüz bir cildi var ve tek sorunu kırmızı yanakları. O, gönül rahatlığıyla tek başına kullanabiliyor. Benim gözenek problemim de olduğu için sadece cilt tonu eşitleme amacıyla baz gibi kullanıyorum. Farklı şekillerde kullansak da ikimiz de bu üründen çok memnunuz. İndirimlerde stoklayacağımız, bittikçe alacağımız bir ürün bulduk!

L'oreal Paris ürünleri hemen hemen her kozmetik mağazasında bulunuyor. Ürünün indirimsiz fiyatı sanırım 40 TL civarı. Ben indirimde 25 TL gibi bir fiyata almıştım.

Siz bu ürünü nasıl buldunuz?

Sevgiler! ^^




 makyajmaceralari@hotmail.com
 

9 yorum:

  1. Ben geçmiş yazlardan birinde hem yeşilini hem de morunu kullanmış, her ikisine de bayılmıştım. Yeşil biraz koyulaştırıyor; ancak, morunda öyle bir sorun çok yok. Daha aydınlık veriyor. İkisi de süper ürünler ve yaz için ideal. Kışın da yine ister tek başına, ister fondöten altında baz olarak çok başarılılar. Güle güle kullanın siz de, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleyse moruna da bakacağım mutlaka :) Sevgiler !<3

      Sil
  2. bu yeşil cc leri yaz aylarında kullanmayı seviyorum flormarınki de iyidir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ona da bakmak lazım öyleyse. Muhtemelen daha da uygun fiyatlıdır. Deneyeceğiz :)

      Sil
  3. Hiç emin olamadım ya. Şimdi ben de alsam ancak kapatıcı olarak kullanabilirim çünkü turuncumsu olmak istemem. Ama bb kremin üstüne kapatıcı olarak sürsem sürdüğüm kısımlar turuncumsu görünür mü acaba? Öyle bir problem yaşıyor musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam tersini yaparsanız hiç sorun kalmaz. Ben öyle yapıyorum. Yani kapatıcı olarak önce sürün. Üzerine bb kremi uygulayın. O zaman hiçbir şey olmuyor :)

      Sil
  4. Bu ürün ilk çıktığında çok heyecanlanmıştım çünkü rozesa kaynaklı cildimde kızarıklıklar var; fakat tenim oldukça açık, genelde hibir markada kendi tenime uygun açıklıkta fondöten bulamıyorum o yüzden bu ürünü denediğimde hayalkırıklığıyla bırakmak zorunda kalmıştım. Yine de hakkını yiyemem piyasadakibir çok color correctordan çok daha iyi bir iş çıkarıyor. Güzel günlerde kullanın :)
    Zeynep

    perishcope.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben orta tonda cilde sahip biri olarak koyuluğu fark ettiğime göre, açık tenli olan sizi düşünemiyorum bile. Tavsiyem Kore markalarına bakmanız. Onların da tenleri genellikle çok açık olduğu için firmalar ona uygun üretiyorlar. Mesela ben kendi tenime uygun bb krem bulamamıştım, hepsi çok açıktı :) Renk eşitleyicilerde de mutlaka aynı mantıkla hareket etmişlerdir. Teşekkür ederim ^^

      Sil
  5. Bu CC kremi elle uyguladığınız zaman normalden daha turuncu oluyor ama nemli süngerle teninizle uyuşuyor bir de böyle denemenizi öneririm

    YanıtlaSil