Perşembe, Eylül 17, 2015

Gratis Bayram İndiriminden Aldığım Ürünler ve Tavsiyelerim


Herkese merhaba!

Gratis'in artık gelenekselleşen bayram indirimi, bugün başladı. 17-20 Eylül 2015 tarihleri arasında devam edecek olan indirimde gerçekten güzel fırsatlar var.  Gosh, Max Factor %50; The Balm, L'oreal Paris %40; Benri, Eklips %30 indirim oranlarından bazıları. Tüm indirim oranlarını görmek isterseniz buraya tıklayarak görebilirsiniz.

Son birkaç Gratis indirimini atlayan biri olarak, bu indirimi kaçırmak istemedim. 

Bu indirimden neler aldım?
(Tüm ürünlerin şu anki indirimdeki fiyatlarını parantez içinde yanlarına yazacağım.)

Giderken aklımda olan ürünler The Balm'ın ürünleriydi. Daha önce Charming rengini deneyip çok beğendiğim The Balm Meet Matt(e) Hughes Likit Ruj'un (20,90 TL) Commited ve Royal renklerini; performansı konusunda şüphelerim olsa merak ettiğim The Balm Mr.Write (Now) Göz Kalemi'nin (20,90 TL) Deep Purple rengini aldım.


Ne yazık ki her zamanki gibi aklımda olanlarla yetinmedim ve birkaç ürün daha aldım. L'oreal Paris Studip Secrets Makyaj Bazı (20,75 TL) çok övüldüğü için uzun zamandır aklımdaydı. Bu indirimde artık alıp denemek istedim. Yanına bir de 24 saate kadar kalıcı olduğu iddia edilen L'oreal Paris Infallible Pro-Last Likit Ruj'un (25,75 TL) Violet Parfait rengini ekledim.


 Alışverişimin indirimsiz ürünü Organix markasının nemlendirici saç ve vücut yağı oldu. Neme ihtiyacı olan saçlarım olduğu için denemek istedim.


Henüz yaşlanma karşıtı ürünler kullanmasam da böyle indirimlerde avantajlı olduklarını düşünerek anneme mutlaka krem alıyorum. Bu indirimde de L'oreal Paris Revitalif Lazer X3 Serisi'nden Yoğun Yaşlanma Karşıtı Bakım - Gündüz Kremi (33,90 TL) ve 3 Etkili Serum ( 32,75 TL) alarak alışverişimi tamamladım. 

Bu alışverişim The Balm'dan çok L'oreal Paris ağırlıklı oldu. L'oreal Paris'in kozmetik ürünleriyle normalde pek ilgilenmesem de bakım ürünlerini başarılı buluyorum.

Bu indirimde aldıklarım böyleydi. Peki tavsiyelerim neler?



 En büyük oranlı indirimlerden biri Gosh'ta.  Gosh'un ten grubu ürünlerini çok beğenenler de var, ben henüz denemedim. En beğendiğim ürünleri kremsi yapıya ve yoğun pigmentasyona sahip olan rujları; harika renk veren ve yüksek kalıcılığa sahip kalem farları. Bunların yanısıra, Instagram'da geçtiğimiz günlerde paylaştığım ve indirim sona ermeden yazısını da yazmayı umduğum 9'lu far paletlerine şans verebilirsiniz. İndirimde 25 TL'ye düşen bu paletlerden "to enjoy in New York'u almıştım. Farları yumuşacık ve renk verme konusunda başarılı. 50 TL'ye değer mi tartışılır; fakat 25 TL'ye değer. 

Markada uzak durun diyeceğim ürün ise ojeye benzeyen sevimli ambalajlarıyla gönlümüzde yer edinen; fakat performansı başarısız olan Lip Lacquer'lerı.


Gratis indiriminin yıldızı ise elbette The Balm ürünleri. Şimdiye kadar ürünlerinin çoğunu kullandım. Gönül rahatlığıyla önereceğim ilk ürünleri Sexy Mama Transparan Pudra ve Meet Matt(e) Hughes Likit Ruj. Sexy Mama, bitirmeyi başardığım ilk pudra oldu. Makyajımı güzelce sabitleyip parlamayı kontrol altına almasından dolayı severek kullandım ve tekrar kullanmayı düşündüğüm ürünler arasında. Mat likit rujlardan ise Charming rengini çok severek kullanıyorum ve bu indirimde 2 rengini daha aldım. 

The Balm'ın paletleri başarılı olsa da tekli far ve rujlarını da başarılı buluyorum. Ama elbette paletleri daha cazip alternatifler. Hepsinde tozutma sorunu olsa da farların genelde yumuşak denilebilecek yapıda olması ve güzel renk vermeleri en büyük artıları. Değişik renkler arayanlara Voyage veya Balmsai paletlerinin daha uygun olduğunu düşünüyorum. Sadelikten yana olanlar Meet Matte veya Nude Tude/Dude paletleri tercih edebilirler. Pratik olmak isteyenler ise hem ten ürünlerinin hem de farların bir arada bulunduğu Balm Jovi veya Voyage vol.2 paletleri tercih edebilirler. Benim en sevdiklerim Balmsai ve Voyage vol.2 oldu. Paletlerin performansları yakın olduğu için tercih noktasında belirleyici olan şey zevkleriniz ve neyi kullanacağınız olmalı.

The Balm'ın çok sevilen diğer ürün grupları ise aydınlatıcıları ve allıkları. Allıklarının çoğu ünlü allıklara muadil olarak gösteriliyor. Aydınlatıcılar ise toz aydınlatıcılar arasındaki en iyi seçeneklerden.

Markanın meşhur Put A Lid On It Far Bazı, indirim dönemlerindeki fiyatı sayesinde fiyat/performans açısından belki de en başarılı diyebileceğim far bazı.

"Uzak durun!" diyeceğim kadar sıkıntılı bulduğum bir The Balm ürünü olmasa da Mr.Write(Now) Göz Kalemleri'ni alırken iyice deneyip almanızda yarar olduğunu düşünüyorum. Fırçaları ve maskaları ise markanın nispeten zayıf ürünleri.


Şampuanlardaki  %30+%10 indirim, bence en iyi indirimlerden. Marka ayrımı bulunmuyor. Bu sene favori şampuanlarım belli olduğu ve her ikisi de Gratis'te satıldığı için sizlere rahatça tavsiye edebilirim. İlki Hask markasının şampuanları. Ben Macadamia Oil'i kullandım ve tekrar kullanacağım şampuanlar arasında.Tavsiye ettiğim arkadaşlarımın hepsi memnun kaldığı için gönül rahatlığıyla tavsiye etmeye devam ediyorum.
İkincisi ise Elidor Doğanın Enerjisi Serisi'nin şampuanları. Özellikle yeşil ambalajlı olan şampuandan çok memnun kaldım. Saçımı çok hafif, hacimli ve temiz hissetmemi sağlıyor.

%50 indirim olan Max Factor ile genel olarak aram olmasa da fondöten konusunda başarılı bir marka olduğunu düşünüyorum. Denediğim fondötenlerinin çoğunu beğensem de kapatıcılık ve cilt tonunu eşitleme ihtiyacım olduğu için en beğendiğim ürünü Color Adapt Fondöten. Yüzde "cakey" dediğimiz görüntüye neden olmuyor ve kapatıcılık konusunda gerçekten oldukça başarılı. Cilt tonunuzu dengeleme konusunda probleminiz varsa bu fondöteni denememezlik etmeyin derim.

%30 indirim olan Pastel'den tavsiye edebileceğim birçok ürün olsa da ne yazık ki Gratis'lerde çok az ürünü bulunuyor. Bu ürünler arasında İkili Kaş Farı'nın olması ise sevindirici. Kaşlarımı şekillendirmekle pek aram olmasa da zaman zaman denediğim ürünler arasında en beğendiğim ürün bu oldu. Palette bulunan vaks, kaşları sabitlemeyi sağlıyor. Ardından da far ile kaşları dolduruyorsunuz. Kalıcılık konusunda da tatmin edici olan ürünün fiyatı normalde de yüksek değil; ama indirimde daha da hesaplıyken hiç kaçırılmamalı.

 Her indirime dahil olmayan Eklips ürünlerinde %30+%10 indirim olması, dikkatimi çekmesine neden oldu. Yaklaşık 1 sene kullandığım makyaj süngerinden ve hala kullanmakta olduğum göz fırçalarından memnun olduğum bir marka. Özellikle makyaj süngerini mutlaka denemenizi tavsiye ediyorum. Makyaj süngeriyle henüz tanışmamış olanlar için birebir.


Umarım bu yazı sizlere yardımcı olur ve indirimi en güzel şekilde değerlendirirsiniz. 

Hepinize iyi alışverişler ^^



 makyajmaceralari@hotmail.com



13 yorum:

  1. Şampuanlardan yana fırsatı değerlendireyim ben :) Hepsini güzel günlerde kullan canım :))

    YanıtlaSil
  2. Bugün ikimiz de kalemlerden deep purple rengini almışsız güle güle kullanalım ^^ Mat rujlardan Charming'i meraktaydım ama bulamadım neyse birkaç mağaza daha gezeceğim bu gidişle :) Loreal'in o rujları gerçekten güzel, tercih ettiğin renk daha da güzel :)) Senin aldıklarına bakmadım ama bugün cilt bakım vs ürünlerinde Migros da indirime girmiş çoğu ürün Gratis'e göre epey ucuzdu yine. Elidor'un yeni serisini ben de sevsem de bugün Gratis'te boyalı ve yağlanmaya eğimli saçlarıma şampuan bakarken Hask ve Organix arasında kararsız kaldım :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Charming'i inşallah bulmuşsundur :) Seriyi sürekli inceleyip duruyorum, hangi renkler alınabilir diye bakıyorum ama kesinlikle hiçbiri bir Charming değil :) Beğenmene sevindim. İlk fırsatta deneyeceğim ^^ Biz Gratis, Watsons diye çıldırsak da gerçekten hep en iyi indirimler Migros'ta oluyor :) Ürün çeşitlerini biraz arttırsalar onları da yağmalarız :) Organix'in şampuanlarını hala denemedim ama Hask diyorum ! :D

      Sil
    2. Yok canım ya Charming karaborsa olmuş hiçbir yerde yok onun olmadığı gibi Committed da yok bu rujları deli gibi merak ettiğimden bana en uygun gelen Honest rengini bir cesaret aldım ama Charming aklımda hala ^^ Hask di mi ya ben de ona çark ettim zaten sana ve yorumlarına güvenerekten :-*

      Sil
    3. Hala o renkleri bulmak zor sanırım. Paletler de yeni çıktıklarında böyle oluyordu ama birkaç ay sonra her yerden çıkarlar :D Kesinlikle Hask <3

      Sil
  3. Çok güzel şeyler almışsın güle güle kullan :) Bende mr right now göz kalemlerinden deep purple olanı aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Sen de güle güle kullan ^^ Umarım memnun kalırız.

      Sil
  4. Cok guzel bi alisveris olmus gule gule kullanin ^-^ bende alisverisimi bi bitireyim benimkini paylasicam, tavsiye ettigin gosh in far paletine ba-yil-dim valla onu bulup alamazsam uzulurum ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Umarım bulursun paleti. Bekliyorum yazını ^^

      Sil
  5. physicians formula ürünleri satılıyor mu, bunlarda da indirim oluyor mu acaba.

    YanıtlaSil
  6. Physicians Formula ürünleri Gratis'te satılmıyor. Eczanelerde bulabilirsiniz. Bazı internet sitelerinde de indirimde denk gelme şansınız var. Sanırım Kozmela'da vardı.

    YanıtlaSil
  7. blogları gezerken bulduğum bu şirin blogu hemen takibe aldım. bende beklerim. sevgiler...
    soslubadem.blogpot.com

    YanıtlaSil