Çarşamba, Mart 04, 2015

Holika Holika Sonunda Açıldı ! - Mağaza Turu, Ürünler ve İlk İzlenimlerim #2

Mağaza turumuza kaldığımız yerden devam ediyoruz :)
(Turun ilk bölümünü okumak isterseniz tık tık.)

Fırınlanmış yapıda görünen farları alıştığımız fırınlanmış farlardan çok daha farklı bir yapıda. Yumuşacıklar! Bugün beni en çok şaşırtan şeylerden biri bu oldu.



"Browcara" adı oldukça hoşuma gitti.


Kaş maskarasının fırçası bu şekilde:


Markanın en ünlü ürünlerinden biri Magic Pole maskara.


Givenchy Phenomen gibi top uçlu bir fırçaya sahip. En ufak kirpiklere bile ulaşma iddiasında.
Mağazada denedim ve oldukça hoşuma gitti. Kirpiklerime güzel bir kıvrıklık kazandırdı ve gerçekten de küçük kirpiklere bile daha rahat ulaştım. Takma kirpik gibi yoğun bir görüntü bekliyorsanız aradığınızı bulamayabilirsiniz ama "tüm kirpiklerimi ayırsın, kıvırsın ve belirginleştirsin" dediğiniz bir günlük maskara arıyorsanız kesinlikle denemenizi öneririm.

45-50 TL arasında bir fiyatı vardı. Bu nedenle şimdilik almadım ama indirimde kovalayacağım ürünler aarasına girdi.


Bu arada hem ambalajı hem de dışındaki kutusu oldukça ihtişamlı :) Bu maskaranın da farklı özelliklere sahip çeşitleri bulunuyor.


Çift taraflı kaş kalemi ise kaşına şekil vermeyen beni bile heyecanlandırdı.
Bir tarafı fırça;


Diğer tarafı da kaşa tam oturacak şekilde tasarlamış kalem. Başka bir müşteriden duyduğum kadarıyla fiyatı 19 TL'ymiş.


Her far için ayrı ayrı yazmadan birkaç swatch paylaşmak istiyorum. Denediğim her bir farın yapısı ayrı güzeldi. Gerçekten çok yumuşaklar.








Pigmentasyonu en güçlü olan far bu nar çiçeğimsi fardı. Benim seçimim de bu far oldu. Fiyatı 19 TL.


Sayıca en az olanlar sanırım krem farlardı. Bir tanesini deneme şansı buldum ve onun da pigmentasyonu güzeldi.




Oje standı rengarenk. Ojelerin fiyatı 17-19 TL.



Cupcake şekkindeki bu balmların şeftali, limon, portakal gibi aromalara sahip çeşitleri var.


Tekli maske konusunda da çok fazla seçenek mevcut. Yaşlanma karşıtı setlerdeki ürünlerin bu şekilde tekli pakette olan halini almak da mümkün.



Holika Holika ürünleri arasında zeytin, yeşil çay ve aloe bitkisi içeren ürünlere çok fazla rastladım.

Soda temizleyici seti oldukça ilginç bir set. İçine bir tablet atarak çalkalayıp kullanılan bir temizleme suyu var. Oldukça ilgimi çekti.


Dudak & göz makyajı temizleyicileri hafif ve ağır makyaj temizleyiciler olarak ayrılmış. Sarı renkli olan ağır makyajlar için. Pembe olan ise hafif makyajları temizlemek için.
Merak ederek ağır makyajlar için olanın küçük boyunu (100 ml) aldım. Fiyatı 19 TL.



Cildi sakinleştiren uyku maskelerinin şarap ve ballı olmak üzere 2 çeşidi bulunuyor. Ballının kendi içinde de 3 ayrı türü var.




Cilt temizliği için ilgimi çeken bir set de Gonyak Soft oldu. Özellikle aparatı sayesinde yüzü yumuşacık yapan ürünleri denemeyi sevdiğim için düşündüğüm ürünler arasına girdi. Fiyatı 58 TL.
 

Pig-Nose, bence markanın en şirin serilerinden. Siyah nokta problemleri olanların seveceği bir seri.
3 aşamalı temizleyici, peeling, jel, bant gibi ürünleri var. Bizim alıştığımız 1-2 çeşit olan siyah nokta ile mücadeleyi oldukça geliştirmiş görünüyorlar.

Bu seriden derinlemesine temizleyici balmı aldım. Fiyatı 34 TL 'ydi.



Ölü derilerden derinlemesine kurtulmayı amaçlayan Smoothie Peeling serisi jel, sprey ve kremden oluşuyor.


"3 Seconds Starter" hiyalüronik asit, kolajen ve vita kompleks içeren 3 farklı çeşitten oluşuyor.
Yaşlanma karşıtı bir seri.
Fiyat 53 TL.





Seçmece ürünlerin koyulduğu bu raflar mağazanın küçük, şirin bir özeti olmuş adeta.


Dudak ürünlerinde beklediğimden fazla çeşit vardı. Fiyatlarını sormadım ancak yanılmıyorsam hepsi 20-30 TL üzeri.


 



Dudak kalemleri "denemeden dönmeyin!" diyeceğim bir ürün. Renk verişi, yumuşaklığı, yapısı harika ötesi. Çok çok beğendim.

Sadece iki rengi olduğu ve benim bu dönem kullandığım tonlara uymadığı için şimdilik almadım ama hala aklımda.



"%40 nem, %0 yapışkanlık " iddiasında olan kalem "tint"ler en çok merak ettiğim ürünlerden oldu.
Dudakta nemi seven ve herkes gibi yapışkanlıktan nefret eden biri olduğum için mutlaka alacaklarım listesine ekledim.
Testerı olmadığı için bu ürünü ne yazık ki deneyemedim.




Rastlamaya alışık olmadığımız ürünlerden biri de "dudak kurtarma üçlüsü"nden bu ürün. Etkilerinin ne olacağını merak ediyorum. "Denenecekler" listeme aldıklarımdan.


Deneyebildiğim rujlar arasında en çok beğendiğim üçlü bu likit rujlar oldu.



Renkler nefis ve pigmentasyon oldukça iyi. Kalıcılıklarının da iyi olacağı yönünde bir ümidim olsa da ellerimi sürekli silmek zorunda kaldığım için bu konuda fikir edinemedim.


Bu şekilde eğimli uca sahip olan rujları genellikle pembe tonlarda. Nemli yapıya sahipler.



Dudak grubunun en sevimlisi ise kesinlikle kalpli rujlar.


Hem dış kutuları hem de rujun kendisi çok farklı, şirin ve şık.


"Tintbar" olarak geçen kalem rujlar da markanın diğer dudak ürünlerine benzer şekilde şirin ve oldukça nemlendirici yapıda.      




Tam Korelilere yakışan şekilde rengarenk ve ışıl ışıl glosslar da var.




Her şeyin olduğu bir mağazada alıştığımız şekildeki lip balmlardan görmenin eksikliğini hiç hissetmemiştim ki en sonda bir de bu stantla karşılaşıverdim :)



Mağaza turum bu şekildeydi. Sabırla okuduğunuz için teşekkür ederim :)

Holika Holika ile tanıştığım için çok mutlu oldum. Gördüğünüz gibi oldukça dolu, tatmin edici bir mağaza. Birkaç şeye kısa kısa değinmek gerekirse;
  • Armada Holika Holika mağazasının sahibi olan Sinem Hanım, aynı zamanda kimya mühendisiymiş. Mesleğinin getirdiği ilgi ve bilgiyle uzunca araştırıp Holika Holika markası içine sindiği için böyle bir girişimde bulunmuş.
  • Mağazanın dizaynı yurtdışındakilerle aynıymış. Duvardaki raflarda bakım ve temizlik ürünleri yer alırken ortadaki stantlarda göz, dudak, cilt ve tırnak için olan renkli kozmetik grupları ayrı ayrı yer alıyor.  Bu da gezerken kolaylık sağlıyor.
  • Ürünler, seçme şansı olmadan Kore'den yollanıyormuş. Bu nedenle şimdilik sample ürünler ve bazı koleksiyonlardan 1-2 ürün bulunmuyormuş ancak gördüğünüz gibi eksiklikleri hissedilmiyor bile.
  • Ürün fiyatları orta seviyede. Ne bir Essence kadar hesaplı ne de M.A.C kadar pahalı.
  • İki yazımda da görebileceğiniz gibi ürün çeşitliliği çok çok fazla. Cilt problemleriniz varsa yada cilt temizliğine, bakımına önem veriyorsanız mutlaka uğramanız gereken mağazalardan biri bence.
  • Her türlü problemin çözümüne yönelik ürün mevcut.
  • Özellikle göz ve dudak kalemlerini denemeden çıkmayın :)
  • İndirim dönemleri Kore'den gelen bildirimlere göre şekillenecekmiş.
  • Online satışa da başlanacakmış.
Holika Holika, benim sık sık uğramayı umduğum mağazalardan biri oldu. Ürülerini deneyip sizlerle de paylaşmak için sabırsızlanıyorum. 

İlginizi çeken Holika Holika ürünleri neler? Mağazaya gittiniz mi? Gittiyseniz neler aldınız? Yorumlarınızı merakla bekliyorum ^^

Sevgiler :*

NOT 1 : Mağazanın sahibi Sinem Hanım, aklında belli bir ürün olup mağazaya gitme imkanı olmayanların ulaşmalarına yardımcı olmaya çalışacağını söyledi. Mağazayı aramanız yeterli.

NOT 2: 11 Nisan 2015 tarihinde mağazanın açılış kokteyli var. Hala mağaza gitmediyseniz gitmeniz için, gittiyseniz de mağazanın keyfini tekrar çıkarabilmeniz için güzel bir fırsat. İmkanı olanlar mutlaka gitsin derim ! :)





Instagram : makyajmaceralari_
makyajmaceralari@hotmail.com

13 yorum:

  1. Beni benden aldııııııın :)
    Malesef indirim beklicek gibiyim alsam alsam sanırım bb alabilcem ilk gidişimde :)
    Teşekkürler tekrardan:****

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindi ^^
      Biraz daha hesaplı olsaydı tadından yenmezdi ama ne yapalım, her gidişte 1-2 ürün alarak topalayacağız mecburen :)

      Sil
  2. Bu yazı bana ''Keşke İstanbula'a da gelse...'' dedirtti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duyduğum kadarıyla bu yönde de çalışmalar vardı. Umarım en kısa zamanda gelir :)

      Sil
  3. o kadar tatlılar ki herşey alınırr <3

    YanıtlaSil
  4. Acabaotoğrafını çektiğiniz sheet maskler ne kadardı?? Ben de o tarihlerde Ankaradaydım nasıl haberim olmaz bir Kore kozmetik sevdalısı olarak aklım almıyor, kendime çok kızıyorum şuan :( :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağlık olsun. Bir dahaki gelişinizde uğrarsınız artık :) Fiyatı net olarak hatırlamıyorum maalesef ama fazla değildi. 5-10 TL arasında olması lazım ^^

      Sil
  5. peki bu ürünleri alabileceğimiz satış noktaları var mı? veya internet sitesi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazımda tanıttığım mağaza olan Armada AVM'deki Holika Holika mağazası hala tek şube olma özelliğini koruyor. Yakın zamanda internetten satışa başlayacaklarını söylemişlerdi. Ayrıca bildiğim kadarıyla hem Ankara'da hem de İstanbul'da şube açma çalışmaları vardı. Fakat net bir tarih olmadığı için ben de hala beklemedeyim.

      Sil
  6. Ben de aloe veralı jel aldım 42 liraya. Harika bir ürün!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle! Ben bendekini çok beğenen bir akrabama verdim. Kadın o kadar çok beğendi ki "sizin olsun" dedim :)

      Sil
  7. Ben Güney Kore'de tanışmıştım bu mağaza ile. Yıllardır 2-3 ayda bir her gittiğimde bazı ürünlerini stok yapıyorum. Karaciğerim bir dönem iflas ettiği için yüzümde çıkan ve hiç bir şekilde düzeltemediğim sivilce ve kabarcıkları Snail Creamleri 2haftada geçirmişti. Gözenek sıkılaştırıcı yüz temizleme jelleri (sanıyorum burada yok) bir harika. Aloe jeli saçınıza maske olarak kullanabilirsiniz, hacim verme ve saç tellerini kalınlaştırma, kırıkları onarma etkisi inanılmaz. Kore'ye göre fiyatlar oldukça pahalı, ama her ürün vaadettiğini sunuyor.

    YanıtlaSil