Pazar, Kasım 08, 2015

Özledim!


Hepinize kocaman bir merhaba! 

Çok uzun süredir bloguma yazma fırsatı bulamıyorum. Sizlere bir açıklama yapma ihtiyacı hissediyorum. 

Beni Instagram'dan da takip edenler bu Temmuz sonunda işe başladığımı biliyordur. Başlangıçtaki tempo ile blogu yürütebiliyordum. Ancak Eylül ayında devam ettiğim üniversitelerin açılması ve iş yerindeki temponun artmasıyla birlikte evde vakit geçiremez oldum. O kadar ki, bu yoğun tempo yüzünden rahatsızlandım ve neredeyse Ekim ayının tamamını iyileşmeye çalışarak geçirdim.

Ne yazık ki tüm bu süreçte kozmetik, aklımın ucundan bile geçemedi. İyileşmeye başlamamla beraber biraz toparlanmak istedim ve Instagram'da tekrar paylaşımlar yapmaya başladım. Bugün haftalar sonra blogumu açmamın nedeni ise bloga devam edemeyeceğimi, ancak Instagram'da olacağımı duyurmaktı. Ancak olmadığım bu süre boyunca blogumun hala okunduğunu görmek ve özellikle de gelen güzel yorumları görmek bloguma kıymamı engelledi :) Eski paylaşımlarımın bile hala tarafınızca okunuyor ve hatırlanıyor olması, özellikle de yararlı bulduğunuz yazılarım olması ve bunu benimle paylaşmanız çok mutluluk verici. Bu nedenle blogumu kapatmaktan vazgeçtim. Eski paylaşım tempoma ne zaman dönebilirim, yada dönebilir miyim bilmiyorum ama eski sıklıkta olmasa bile yararlı paylaşımlarda bulunmaya devam edeceğim.

Durumu geç de olsa sizlere açıklamak, ufak bir selam verip kendimi hatırlatmak istedim. Sevgiyle kalın, mutlu pazarlar ! ^^


4 yorum:

  1. Kendi adıma seni ve yazılarını çok özlemişim okurken daha bir anladım :)) Bu kız nerelerde acaba diye düşünmeye bile başlamıştım yani. Bloga devam etme kararına çok ama çok sevindim ^^ Senin iyi olman her şeyden önemli gerisi bir şekilde gelir zaten canım :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm, çok teşekkür ederim ^^ Tabi gördüğün gibi ben yine de bloga bakamadım. Yine de kapatmadıkça böyle arada sırada güç bulup girmeyi umuyorum :)

      Sil
  2. Geçmiş olsun.. Yazmayı bırakmayın, o kadar emek vermişsiniz. Takipteyim, bloguma da bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Sık yazamasam da en azından blogu kapatmayacağım. Blogunuza da hemen bakıyorum ^^

      Sil