Pazar, Eylül 28, 2014

The Balm Yüz Paleti AUTOBALM : Hawaii - California Karşılaştırmalı İlk İzlenimler !

Herkese merhabaa ! :)

Hala indirim devam ediyorken Gratis'lere indirimin 2.günü gelen bir üründen dün haberim oldu. Şanslıydım ve bugün sabah bulabildim. İndirimin son günü de olsa indirim bitmeden,vakit geçirmeksizin sizlerle paylaşmak istiyorum.



Autobalm'lar yüz paletleri. İçlerinde allık, aydınlatıcı ve far fonksiyonlarına sahip ürünler var.
Hawaii ve California olmak üzere iki çeşidi var.

Ambalajların güzelliğinden bahsetmeme bile gerek yok! :) 



İki ürün yan yana olunca farklar da daha iyi görünüyor.

  • Hawaii'nin allığı daha pembe, California ise şeftali tonunda.
  • Hawaii'nin aydınlatıcısı mat.Oysa California'nınki ışıltılı bir yapıya sahip.
  • California'da gölge farının yanında ayrıca "brow" yazıyor. Yani kaş farı olarak kullanmaya da müsait. 
Hawaii:



Sırasıyla allık, aydınlatıcı/far , göz kapağı farı ve gölge farı / liner olarak adlandırılmışlar.
Tabi farklı şekillerde kullanmaya bir engel yok :)
Göz kapağı farı hariç matlar.

Yumuşak dokuya sahipler ve çok fazla tozutma yapmıyorlar.

Hepsinin tek darbede verdikleri renk bu şekilde. Yani bence  gayet iyi pigmentasyona sahipler.

California:



Sırasıyla allık/far, aydınlatıcı/far, kaş/gölge farı, göz kapağı farı/liner olarak adlandırılmışlar.
Son rengin içinde simler bulunuyor.Bir tek onu birden fazla kat uyguladım.Diğerlerinin tek darbedeki renkleri bu şekilde.
Yani pigmantasyon olarak Hawaii'den aşağı kalır yanı yok.

Tozutma ve yumuşaklık konusunda da Hawaii ile bir farkını görmedim.

İki palete de tam doğal yada "şöyle sevenler" için diyemiyorum çünkü dengelemeyi başarmışlar. Allık canlıyken aydınlatıcı mat, allık sadeyken far simli..Bu durum bir artı mı yoksa eksi mi bilemiyorum.
Bunun da etkisiyle hangisinden daha çok hoşlandığıma da karar veremedim. İki paletteki renklerin de günlük hayatta kullanılabilecek renkler olduğunu düşünüyorum.
Ayrıca çok fonksiyonlu olması itibariyle de çok pratik bir ürün. Gündüz çantamıza sadece bunu atarak ihtiyaç duyduğumuz hem göz makyajımızı, hem de ten makyajımızın bir kısmını tek bir ürünle tazeleme şansı yakalamış olacağız. En azından herkesin bütçesine uygun markaların bu derece pratik bir ürünü olduğunu hatırlamıyorum.

Ürünün kalıcılığı konusunda bilgi veremiyorum; çünkü henüz 3 saattir benimle :) "Alsam mı,almasam mı?" yada "Hangisini alsam?" diye düşünenlerin fikir edinebilmesi adına bu yazıyı yazdım sadece.

Ürünü Gratis mağazalarında bulabilirsiniz. %50 indirimli olarak 16,75 TL'ye aldım.

Siz bu ürün hakkında ne düşünüyorsunuz? Denemeyi düşünüyor musunuz?

Sevgiler :*




 makyajmaceralari@hotmail.com

18 yorum:

  1. Ben iki şubede buldurdum 20 küsürmüş fiyat farkı hakikaten çok saçma, yurtdışından da alacaklarım olduğu için pek üstüne düşmedim bir dahaki indirimde californiayı almayı düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle alacaksanız indirimde alınmalı.Diğer türlü fark gerçekten çok fazla oluyor.

      Sil
  2. İkisi de harika renklere sahip ama California'yı daha çok beğendim ben . :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım genelde daha çok California beğenilmiş :)

      Sil
    2. Ben hawai yi begendim allik rengiyli lid rengi daha hos :))

      Sil
    3. Hawaii'nin pembesi, pembe allık sevenler için gerçekten çok şirin bir seçenek ^^

      Sil
  3. Ben cindy lou'yi almayi cok istiyordum ama cok buyuk diye almaktan kaciyordum. Calfornia'nin aydinlaticisi cindy lou'ya col benziyor pembe alt tonlu ve cok tatli. Bulursam yakin zamanda california'yi almayi dusunuyorim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En çok sana yaramış o zaman bu paletin çıkması :) Gerçekten de tek bir ürünün devasa boyundansa her şeyin azar azar olduğu paletleri almak çok mantıklı :)

      Sil
  4. İndirimde bulunca renklerine bayılarak California'yı aldım.Çantaya atıp çıkmalık son derece kullanışlı olmasını çok sevdim.Bu gidişle sonraki indirimde Hawaii'yi de alacağım galiba :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle en güzel yanı çantaya atıp çıkmalık olması :) İkisi farklı nitelikte ürünler bulundurduğu için fırsat varsa ikisinden de bulunmalı bence de :)

      Sil
  5. belki bir sonraki indirimde california'yı alırım.. karşılaştırmalı yazman da çok iyi olmuş :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım :) Pratikliklerinden ötürü tavsiye ederim :)

      Sil
  6. Hawaii çok güzel görünüyor. Onu almayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok pratik bir ürün, şimdiden güle güle kullanın :)

      Sil
  7. Yazınız icin tesekkürler bu arada. Çok isime yaradı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim.Yardımcı olabildiysem ne mutlu ^^

      Sil
  8. Şey sizce hangisini önerirsiniz gratis kartla kaç liraya gelir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamen zevkinize kalmış. Ben California'yı daha kullanışlı buluyorum :) Son dönemlerde gelen zamları da düşünürsek sanırım indirimde 18-20 TL gibi bir fiyata almanız mümkün.

      Sil