Cumartesi, Eylül 27, 2014

Bayram İndirimi Alışverişim #1 (Gratis)

Yine senenin en güzel bölümlerinden biri geldi ve hepimizi mutlu etti! :)

Artık klasikleşen Gratis indirimleri bizler gibi hem kozmetik canavarı olup hem de bütçeyi düşünenler için başlı başına bir bayram :)

Bir önceki %50 The Balm indirimini neredeyse es geçmiş biri olarak bu indirim döneminde acısını gerçekten de çıkardığımı düşünüyorum.

Anneme aldığım kremleri, babama aldığım bakım ürünlerini çıkarırsak bakalım neler almışım? :)


Gratis indirimine deli gibi koşmama neden olan ürünler elbette Nude Dude ve Smoke Balm'dı. Bulduğum için çok çok sevindim :)

Nude Dude paletin %50 indirimli fiyatı 29,90 TL'ydi.
Smoke Balm'ın ise indirimli fiyatı 14,90 TL.




Nude Dude ve Smoke Balm'dan sonra bir diğer sevinç sebebim ise  The Balm'ın yeni glossu olan Read My Lips'i görmek oldu. Geldiğini bilmiyordum, çok güzel bir sürpriz oldu :)  %50 indirimli fiyatı 12,50 TL'ydi.

Put A Lid On It'e, yani The Balm'ın far bazına aşık olduğum için yedeklemek istedim; çünkü kullandığımın yarısından fazlası bitmiş gibi görünüyor. İndirimli fiyatı 15,90 TL ve bence bu fiyata kesinlikle kaçırılmaması gereken bir ürün.

Essence rimellerde %40 indirimi görünce hemen bir tane kaptım. Fiyatı 5 TL'ydi.


İndirimsiz aldığım tek ürün Wet n Wild'ın tekli farı Brulee oldu. Gördükçe yedekliyorum. Şu an kullandığımın dibini görmek üzereyim ki alalı daha 1 ay bile olmadı sanırım!  İndirimsiz fiyatı 6,50 TL.

Maybelline Color Tattoo krem farın rengine aşık oldum. %40 indirimli fiyatı 9,50 TL'ydi.

Aslında Betty Boop kalem rujlarda gözüm vardı; ama renklerini beğenemedim. Ben de Bettp Boop Lipgloss'lardan kaptım :) Sanırım bundaki indirim oranı da %40'dı. İndirimli fiyatı 7,25 TL'ydi.

İşte benim indirim alışverişim böyleydi.



(2.Nude Dude benim değil tabi ki :) Takipte kalın diyorum:D )

Sizin indirim döneminiz nasıl geçti? Neler aldınız?

Sevgiler :*



Facebook 
 makyajmaceralari@hotmail.com

2 yorum:

  1. Ben de bayram indirimini gözüme kestirdim, güzel rehberlik etmi oldun hazırlıklı gidiyo olucam teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek,beğenmene sevindim :) İyi alışverişler :)

      Sil