Perşembe, Eylül 18, 2014

Flormar Miracle Pen Slim Touch ( Pin-up Koleksiyonu / Eyeliner) - İlk İzlenimler !

Merhabaalaar,
Dün sizlerle Flormar alışverişimin detaylarını paylaşmıştım.
O alışverişte eyeliner almayı unuttuğum için üzgündüm. Derken bugün alışverişe çıkma imkanım oldu ve eyelinerıma kavuştum :)

Yeşil, siyah, kahverengi, lacivert gibi renk seçenekleri mevcut. Mağazada tek tek denedim; ancak ne yazık ki fotoğraf çekmeyi unutmuşum. Özellikle yeşil,lacivert ve kahverengi seçenekleri çok çok güzeldi.
Benim tercihim lacivert olandan (002- Cavansite Blue) yana oldu.

Yanlış görmediysem koleksiyonda şirin mi şirin bir kutusu olmayan tek ürün bu.

Farklı bir tasarımı yok. Klasik bir göz kalemi görünümünde.


Ucu ise bu şekilde :





Daha önce benzer uçlara sahip ürünler denemiştim ancak renk verme konusunda ciddi sıkıntıları vardı. (Pigmentasyon sorunu değil, tükenmiş bir kalem gibiydiler! )

Bu ürün ise gerçekten kolayca sürülüyor. Renk verme konusunda fırçalı likit bir eyelinerdan bir eksiği yok.


Koluma uygularken kedimin çizmediği bir yer bulmaya çalıştım ve bulduğum bölge biraz ters olduğu için maalesef yukarıdaki fotoğrafta pek iyi uygulayamadım :)

Ürünü sürdükten 1 dakika sonra kontrol etmek için dokunduğumda hiçbir bulaşma olmadı,kurumuştu.
Keza gözüme sürerken de hiçbir bulaşma olmadan, rahatça sürebildim.



 Mağazada ürünü elimde denedikten bir süre sonra ıslak mendille sildiğimde eyeliner kolayca tamamen çıktı.
Bu da biraz kalıcılığı konusunda şüpheye düşmeme neden olmuştu.
Oysa ıslak mendille silince bile kolayca çıkmasına rağmen dokunduğum anlarda kesinlikle bulaşma yapmadı ve ben çıkarana kadar,birkaç saat solmadan,akmadan durdu.
Hal böyle olunca ıslak mendille çıkması durumu benim gözümde artıya dönüştü. Düşünsenize,hem elinizle dokunduğunuzda asla bulaşmıyor hem de rahatça temizleniyor.

Gerçekten de gözümden çıkarmak için göz makyajı temizleyicimi kullandığımda tek dokunuşta temizlendi.





Bu ürün hakkında lk izlenimlerim oldukça olumlu.
Olur da ürün çabucak tükenirse yada bu güzel özelliklerini kaybetmeye başlarsa yazımı güncelleyerek hepsini ekleyeceğim.
Şu an için ise en kısa zamanda yeşil ve kahverengiyi de alma isteğim var :)

Fiyatı 15,00 TL. Ürünü Flormar mağalarında bulabilirsiniz.İnternet üzerinden almak isterseniz tık tık.

Sizler bu ürünü nasıl buldunuz? Denediniz mi yada denemeyi düşünüyor musunuz? 

Öpücükleer :*




 makyajmaceralari@hotmail.com

5 yorum:

  1. Rengi çok güzelmişş :) Flormar'a gittiğimde mutlaka bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok beğendim rengini :) Muhakkak bak tatlım :)

      Sil
  2. Merhaba ben ilk eyeliner deneyimimi yaşayacağım daha önce hiç almadım ve kullanmadım siz benim gibi bir acemiye bu ürünü tavsiye eder misiniz

    YanıtlaSil