Perşembe, Ağustos 21, 2014

Essence 6'lı Far Paleti - All About Nude

Merhaba hepinize,

Bugünkü konuğumuz Essence'in All About Nude far paleti.

Aylar önce aldığım ve kesinlikle renk vermeyen farlar içeren bir paletinden sonra Essence paletlere pek yaklaşmama kararı almıştım. Üstelik çok hoş görünmelerine rağmen :)
Ancak bu palet hakkında güzel bir yorum okuyunca ( maalesef hangi blogta olduğunu hatırlayamadım) görünce almaya karar verdim.



Şirin,küçük ve kullanışlı bir ambalajı var.
İçinde aplikatör bulunmuyor ancak bence bu pek de önemli değil.


Farlar yumuşak dokulu.
Pigmentasyonları iyi denilebilecek seviyede.
Kimi farlar hiçbir şekilde renk vermeyi beceremiyor.Bunun ötesine geçenler,hele ki ilk darbede rengini belli edebilenler "kullanılabilir" seviyedeki farlar bana göre.
Bu palettekiler de "kullanılabilir" olanlardan :)

Renkleri tanımlama işinden pek hoşlandığım söylenemez. Bunun yerine elimden geldiğince iyi çekerek sizin görmenizi sağlamayı tercih ediyorum :)

Üst sıra :


Alt sıra:


Ürünleri uygularken baz kullanmadım.
Hepsi ilk darbede de rengini belli etti. Rengini versinler diye çırpınmadım :) 2-3 darbedeki durumları da fotoğraftaki gibi.

Gördüğünüz gibi açık da olsa,koyu da olsa hepsi canlı olmayan,yumuşak renkler.
Ben özellikle üst sıranın son renginden hoşlandım.

Bazsız denediğimde kullandığım süre boyunca sorun yaşamadım.Uçup gitmedi.
Bazlı kullanıldığı takdirde (baz da kaliteli bir bazsa) tüm gün bozulmayacağını düşünüyorum.

Fiyatı 13 TL.Rossmann ve Gratis mağazalarında bulabilirsiniz.

Bence indirimlerde 30 küsür olan Nude Tude paleti bu renklere ihtiyacı olanlar için daha ideal. Çok büyük bir fiyat farkı yok.
Ancak diyorsanız ki "Biraz daha pratik bir palet olsun, gündüz işe giderken çantama atıp çıkabileyim", o zaman tam sizlik olabilir :)

Siz bu paleti nasıl buldunuz? Denediniz mi? Essence paletler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sevgiler :)



Facebook 
 makyajmaceralari@hotmail.com

6 yorum:

  1. Sondaki bordomsu renk harika görünüyor:)

    YanıtlaSil
  2. Essence farların kalıcılıklarının çok kötü olacağını düşünmüştüm ama değilmiş,en kısa sürede bende deneyeceğim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi iyi değil cidden ama bunu deneyin derim :)

      Sil
  3. Tekli farlaro guxel olsa da ne yazik ki paletleri benim de cok hosuma gitmedi. Bu paletin renklerine bayiliyorum ama almamak icin de direniyorum. Guzel gunlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten genel olarak Essence paleti almak bir risk :) Bu palet diğerlerine göre bir tık ötede.
      Teşekkür ederim tatlım :)

      Sil