Pazartesi, Ağustos 18, 2014

Wet n Wild 5'li Palet - Art In The Streets

Merhabaaalaar,

Bugün sizlere Wet n Wild'ın en renkli paletlerinden birini tanıtmak istiyorum ! :)



Palet birbirinden canlı renklere sahip 5 mat fardan ve 2 aplikatörden oluşuyor.

Farlar yumuşak dokulu.
Wet n Wild paletlerinin en kötü özelliği olan tozutma problemi bu palette de var maalesef.
Bazı farların üst dokusu gittikçe pigmentasyon kötüleşir. Bunda ise tam tersi. 

İlk darbede renk yine belli olsa da 2-3 darbede ideale ulaştığını düşünüyorum.

Aşağıdaki uygulamalarda her zamanki gibi far bazı kullanmadım ve gün ışığında, fotoğraf makinası ile çektim.
 

Bence bu paleti farklı kılan şey turuncu farı.
Göz makyajında canlı renklerini sevenlerin aşık olabileceği güzellikte ve paletteki farlar arasında en iyi pigmentasyona sahip olan da o.
Benim almamı bu renk sağlamıştı. Tabi gördüğünüz gibi diğer renkler de gayet güzel ancak sırf turuncu için bile alınır ! :)

Kalıcılık konusunda ise klasik Wet n Wild başarısı var. Her zaman söylememden belki sıkıldınız ama ben kesinlikle far bazı kullanmanızdan yanayım. Böylece gece çıkarana kadar farınız durur :)
Her far baz ile bile o kadar dayanmıyor ancak Wet n Wild'lar dayananlardan.

Fiyatı sanırım 17.90 TL'ydi.Ürünü Gratis mağazalarında bulabilirsiniz.

Sizler bu paleti nasıl buldunuz? Deneyen var mı?

Sevgiler :*




Facebook 
 makyajmaceralari@hotmail.com

7 yorum:

  1. Katılıyorum :) Bence de çok güzeller :)

    YanıtlaSil
  2. Göz makyajında turuncu somon şeftali renklere bayılıyorum burdaki turuncu da gönlümü fethetti. Fotoğrafların rengini ne güzel yakalamışsın böyle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzel turunculardan kesinlikle .
      Teşekkür ederim canım :) Profesyonel fotoğraf makinası ile çekiyorum ve elimden geldiğince yakalamaya çalışıyorum.

      Sil
  3. Ben asla bu kadar cesur renkler kullanamam ki :D çekingenim biraz bu konuda :p ama sen güzel güzel makyajlar ya biz de görelim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar ben de kullanamıyorum ama yazın çok iyi oluyor :) Fırsat buldukça makyajlarla güncellemeyi planlıyorum bu yazıları ^_^

      Sil