Pazar, Temmuz 27, 2014

Bayram İndirimi Alışverişim #3 (Gratis ve Watsons)

Yine bir bayram indirimi alışverişi yazısıyla karşınızdayım :)

Bu sabah mağazalara bir kere daha uğradım ve birkaç parça ürün daha aldım.Artık indirim döneminin bitişini huzurla izleyebilirim :D

Bakalım son günü nasıl değerlendirmişim:


Gratis'ten yine tek kullanımlık maskeler aldım.Her biri 1,50 TL'ye inmişti.Normal fiyatları 3-3,50 TL gibi bir şey sanırım.Bu şekilde oldukça hesaplı oluyor.Bulduğum tüm çeşitleri aldım :)



İndirim dönemlerinin en üzücü yanı şüphesiz ki Essence ürünlerini kapsamaması.Ancak bugün ben güzel bir sürprizle karşılaştım.
Gittiğim şubede bir sepette karışık ürünler bulunuyordu ve hepsi indirimliydi. İçlerinden bulabildiğim tüm Essence ürünlerini kaptım :)
Be Loud oje dışında bu fotoğrafta gördüğünüz tüm Essence ürünlerinin tanesi 3,95 TL idi.(Be Loud oje 1,45 TL) 4'lü farın da ojenin de aynı fiyatta olması biraz garip aslında ama ojelerin değecek kadar güzel olduğunu düşünüyorum.Özellikle kontrol ettim ve bozuk görünmüyorlardı.

Fırça ihtiyacım olduğu için %40 indirimde olan Eklips fırçayı aldım.2,95 TL'ye geldi.

İndirimin ilk gününde Shady Lady tekli farlardan almış ve oldukça beğenmiştim.Bugün de aslında gitme amacım bir tane daha almaktı.Beğendiğim renkten başkasını almış olsam da bu da hoşuma gitti. Hatta son gün olduğu için hemen sabahtan sürüp yorumlarımı da yazdım.Okumak ve rengini görmek isterseniz tık tık. %50 indirim ile 11,25 TL'ye aldım.



Watsons'a gitmekteki amacım Rimmel'in herhangi bir maskarasını almaktı. Pek aram olmasa da denemek istedim. Lash Accelerator Endless'ta karar kıldım.Fiyatı 19,99 TL'den 11,99 TL'ye düşmüş.

Ve elbette tekli maske görmüşken kaçırmak olmazdı.Bu tekli maskelerin de tanesini 1,99 TL'ye aldım.

Aklımda Rossmann'a uğramak da vardı ancak AVM açılalı yarım saat olmasına rağmen Rossmann açılmamıştı.Oldukça şaşırdım ve biraz da sinirlendim açıkçası.İlk defa AVM açılmışken açılmamış bir mağazaya şahit oldum.

Bu şekilde bayram indirimi alışverişlerimi tamamlamış oldum :)

Bu indirim döneminde yaptığım önceki alışverişlerimi de okumak isterseniz tık tık ve tık tık.

Sizler bu indirim döneminde neler aldınız? :)

Sevgiler :*

2 yorum:

  1. Güle güle kullan canım :)

    http://merveylemakyajvemoda.blogspot.com.tr/2014/07/watsons-ve-gratis-alisverisim.html

    YanıtlaSil