Cumartesi, Ağustos 02, 2014

Instagram Maceraları #7

Yeni bir Instagram yazısının zamanı gelmiş de geçiyormuş :)



Geçtiğimiz dönem Essence standı paylaşma manyaklığım vardı.Daha önceden görmediğim ürünleri görüp durdum.Renkli rimellerinden bihaberdim.Bu ilk karşılaşmamızın fotoğrafı :)


Ombre dudak denemelerim için rujlarımı dizip eldekileri görmek istedim :)



Ufak bir alışveriş yaptım.Hem psikiyatriyle olan aşkımı tazeledim,hem de Nutty'ye kavuştum :)


Aslında pek adetim değildir ve pek iyi yapılmış makyajlar değildi ama yine de paylaşmak istedim :)


Sevgili +Irem Gokce (@irem_gkc) 'nin başlattığı muhteşem #benimwishlistim etiketine ben de bu rengarenk ürünlerle katıldım :)





Bu da sevgili @lilyelen2014'ün başlattığı #aklimdakipaletler etiketine katıldığım fotoğraf :)


Genelde kozmetik/alışveriş dışı paylaşım yapmam ama ailemizin yeni üyesi Yulaf'ımı paylaşmadan edemedim! :)


Essence'in Ice Cream koleksiyonunu gören masum Özge tabi ki de hemeen fotoğrafını çekip paylaşır :)


Yine H&M ve yine 40 numara giymenin avantajıyla çok ucuza kapılan ayakkabılar.Soldakiler 10,sağdakiler 15 TL :)


Minicik bir alışveriş :)


Beautyjoint'ten karma yaparak çekiliş başlatma düşüncem vardı ve 1'deki gibi mi yoksa 2'deki gibi bir paketin mi daha iyi olacağını sordum :) Sizce hangisi?


Ambalajlarına bayıldığım bazı Kore kozmetikleri :)



 Vee Hello Kitty World'den aldığım bu şirin yüzük :)

Atladığım bazı paylaşımlar var elbette ama çoğu blogtaki yazılarda bulunan görsellerden :) Umarım zevkle okuduğunuz bir yazı olmuştur :)

Beni Instagram'dan takip etmek isterseniz tık tık.

Ayrıca blogta devam eden bir çekilişim olduğunu ve kısa süre içinde sonlanacağını hatırlatmak isterim.Katılmak isterseniz tık tık.

Sevgileeer :)

0 yorum:

Yorum Gönder