Pazar, Temmuz 27, 2014

The Balm Shady Lady Tekli Far - Sexy Stacy

Herkese merhabalar,

Bugün indirimin son günü ve ben yine indirime yönelik bir The Balm tanıtımı yapacağım :) 

Aslında bu farı isteyerek almadım.Gratis çalışanlarının büyük bir yanlışı yüzünden bu farı aldım diyebilirim.
Tek tek tüm testerları deneyip bir rengi beğendim ve kapalı ambalajını buldum.İsimler aynı olmasına rağmen farlar aynı görünmüyordu.Görevliye testerı yanlış bölmeye koymuş olma ihtimalleri olup olmadığını sorduğumda ise doğru olduğunu ; ancak testerın kullanlmaktan daha farklı görünüyor olabileceğini söyledi ve ben bir umut aldım o farı. Fakat gelin görün ki elbette karıştırmışlar ve farı denediğimde testerla aynı olmadığını gördüm.İlk denemede beğenmedim ve sinir oldum ama kızgınlığımın etkisi geçtikçe bu farı da kabullenmeye başladım :)


Shady Lady'lerin ambalajını daha sönük bulduğumu söylemiştim.Tabi bunun da ambalajı aynı olduğu için yorumlarım aynen geçerli :) 



Pigmentasyonu gayet iyi.Bu görüntüyü sadece tek bir dokunuşla elde ettim.

Önceden yazdığım Shameless Shana renginin eldeki hali ışıltılı olsa da gözde mat bir görünüm vermişti.Bunda ise göze uygulandığında da matlık söz konusu değil.


Rengini görebilmeniz adına  tek başına göze uyguladım ve sadece kenarlarını hafifçe dağıttım.




Tozutma ve kalıcılık konusunda klasik The Balm'lardan farkı yok.Hafif tozutuyor ve kalıcılığı iyi seviyede.Elbette far bazı kullanırsanız bu kalıcılık seviyesini tüm güne çıkarabilirsiniz.

 Ürünün normal fiyatı 22,50 TL. Ancak bu akşama kadar devam eden indirim dahil olmak üzere Gratis'in yaptığı %50 indirim dönemlerinde ürünü 11,25 TL'ye alabilirsiniz

Sizler bu rengi nasıl buldunuz?

Sevgiler :*

0 yorum:

Yorum Gönder