Pazar, Nisan 13, 2014

Sally Hansen Kwik Off Nemlendirici Oje Çıkarıcı

Merhalabalaar,

Geçtiğimiz günlerde Sephora'nın oje çıkarıcısını tanıtırken klasik asetonlardan pek hoşlanmadığımı belli etmiştim.BeautyJoint'te bu ürünü görünce hazır oje çıkarıcı ihtiyacım varken denemeliyim diye düşündüm.




Ne yazık ki paraben içeren bir ürün.

Ojeyi hızlı ve kolayca çıkarmanın yanında tırnakları nemli ve sağlıklı tutmayı vadediyor.

Kapağı açınca pek yüksek olmayan süngeri ve altında da sıvıyla karşılaşıyoruz.Sephora'nın oje çıkarıcısında sünger bu derece hareketli değildi ve alt kısmındaki sıvı böyle belli olmuyordu.Sıvının görünürlüğünü eksi yada artı olarak görmesem de süngerin çok hareketli olması biraz zorluk yaratabiliyor.Sephora oje çıkarıcıya göre tek eksisi bu bence.


Tırnakları yerleştirmemiz için 3 bölge var.Ojesini çıkarmak istediğimiz tırnağı bu bölgelerden birine sokup parmağımızı çeviriyoruz.Bunu ojeniz tamamen temizlenene kadar sürdürebilirsiniz.
Koyu renkli ojeler bazen tırnak kenarlarında biraz kalabiliyor.Ben bu durumda bir parça pamuk alıp süngerin altındaki sıvıya hafifçe batırıyorum.Sonrasında kalanları kolayca çıkarıyorum.

Fikir edinmek isteyenler bu videoyu izleyebilir:


Bu oje çıkarıcının en sevdiğim yönü ise kullandıktan diğer aseton ve oje çıkarıcılardaki rahatsız edici hissin olmaması.Bunun aksine,gerçekten de tırnakları nemlendiriyor.Ürünü uyguladığınız bölge yumuşuyor ve tertemiz kokuyorlar.Bence benzer ürünlere göre en büyük artısı.

Ne yazık ki ülkemizde bulabildiğim bir ürün değil.Fakat BeautyJoint'ten alışveriş yapmayı düşünenler böyle bir ürüne ihtiyaçları varsa bence mutlaka sepete atmalılar :) Fiyat 3.50 USD . Buradan ulaşabilirsiniz: tık tık .

Benzer bir ürün düşünürseniz buradan Sephora'nın benzer bir ürünü için yorumarımı okuyabilirsiniz.Ayrıca dün de Essence'in süngerli bir oje çıkarıcısını gördüm.Yakın zamanda onu da denemeyi düşünüyorum.

Sizler oje çıkarmada hangi ürünleri tercih ediyorsunuz?Bunun gibi süngerli oje çıkarıcıları denediniz mi?

0 yorum:

Yorum Gönder