Perşembe, Nisan 17, 2014

Rival De Loop Young Jel Eyeliner

Merhaba,

Bir Rossmann alışverişinde fiyatının ucuzluğuna şaşırıp merak ettiğim bu eyelinerı sonunda denedim ve yorumlarımı  paylaşmak için daha fazla bekleyemedim :)



Rengine bile dikkat etmeden almıştım.Daha doğrusu renk alternatifleri olabileceği aklımın ucundan bile geçmemişti.Bu nedenle karşılaştığım renk beni şaşırttı :)



Yapısı aynı diğer jel eyelinerlar gibi.

Eldeki hali şöyle (flaşsız) :



Eyelinerı gözüme sürdüğümde hemen dokunmaya cesaret edememiştim;ama elime sürdüğümde 1 dakika bile olmadan dokunduğumda hiçbir şekilde renk bulaşmadı.Kupkuruydu.

İlk sürdüğüm gün gözümde 5 saat hiç bozulmadan ve solmadan kalması ise büyük şok yararttı.Muhtemelen çıkarmak zorunda olmasam daha da dayanacaktı.

Sizlere tanıtmak adına elime sürdüğümdeyse önce bir süre ne kadar gideceğini görmek adına silmemeye karar verdim.Bir baktım ki gece yatarken hala aynı duruyor.Bakalım sabaha ne olacak diyip yine silmedim :) Sabah baktığımdaysa rengi biraz solmuş olsa da hala duruyordu.Tabi ki gözdeki etkisiyle eldeki etkisi farklı olsa da gerçekten gaayet iyi kalıcılığa sahip bir eyeliner olduğunu söylemek yalan olmaz.

Bu memnuniyetimin üstüne diğer renklerini araştırdığımda kahverengi,yeşil ve siyah renklerine rastladım.Özellikle kahverengi olanı çok beğendim.

Rival De Loop Young bildiğiniz gibi sadece Rossmann'larda satılan bir marka.Gelelim bomba kısma:ben bu ürünü indirimdeyken görmüş ve sadece 5 TL gibi bir jel eyeliner için komik denebilecek bir fiyata almıştım :) İndirimsiz fiyatı da yanlış hatırlamıyorsam 10 TL idi.Bir dahaki indirimde kesinlikle bakıp bütün renklerini almayı düşündüğüm bir ürün oldu.Eğer uygun fiyata jel eyeliner arıyorsanız aklınızda bulunsun derim :)

Sevgiler.

2 yorum:

  1. rengide çok güzelmiş güle güle kullan canım indirimde bende alıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :* Anneler Günü indirimleri bekleme vakti yine bizim için :)

      Sil