Perşembe, Nisan 10, 2014

En güçlü mor: M.A.C Heroine !


M.A.C Heroine geri dönmesiyle beraber son dönemin en çok ses getiren ürünlerinden biri oldu.
Günlük hayatta kullanmaya alışkın olmadığımız  ve her markanın ürünlerinde rastlayamadığımız bir renk mor. pembe gibi tatlı renklerdense bu şekilde değişik renkleri daha çok sevdiğim için dayanamayıp hemen kaptım Heroine'i :)




Gerçekten de çok güçlü bir moru var.Daha önce kullandığım morlar daha koyuydu.Bu renk ise direkt kendini belli ediyor.
Peeling yapmadan uyguladım.Nemlendirici sürdüğüm gün hafifçe topaklanma yaptı;ama nemlendiricisiz sürdüğüm bu sorunu yaşamadım.





 
 
Denemek adına ilk sürdüğüm gün nemlendiricimin etkisi devam ediyordu.Elimle dokunduğumda bulaşmasını buna bağlayıp ertesi gün tekrar denemeye karar verdim.Ancak ertesi gün anladım ki nemlendirici ile bir alakası yokmuş :) Ben aynı The Balm'da olduğu gibi parmağımla hafifçe dokunsam bulaşmayacak,içtiğim bardakta iz bırakmayacak bir ruj bekliyordum.Ama ne yazık ki bu ruj öyle değilmiş.
Ayrıca mat dokulu bir ruj olduğu için dudaklar maalesef biraz kuruyabiliyor.Fakat rahatsız edici bir boyutta değil.

En büyük artısı ise,temaslarda bulaşma yapmasına rağmen saatler sonra bile aynı şekilde dudağımda kalmayı başarması oldu.6 saat sonra çıkarmak zorunda kaldım.Rengi olduğu gibi duruyordu.

Sonuç olarak,bulaşma yapması rahatsız edici olsa da kalıcılığıyla sınıfı geçmeyi başardı.

Fiyatı 52 TL.Sıradan rujlara göre fiyatı biraz daha yüksek olsa da böyle güçlü renge sahip ve kalıcı rujlar pek bulunmadığından değdiğini düşünüyorum.
Ürüne buradan ulaşabilirsiniz tık tık.

Sizin favori M.A.C rujunuz hangisi?Böyle bir rengi günlük hayatta tercih eder misiniz?

0 yorum:

Yorum Gönder