Pazar, Ağustos 09, 2015

[YENİ] Rimmel London Kate Moss Nude Koleksiyon Rujları


Herkese merhaba! Haftanın sonuna gelmişken sizlere yepyeni bir koleksiyondan bahsetmek istiyorum.
Watsonslara bu hafta gelen koleksiyon, çok sevilen Kate Moss rujlarının "nude" versiyonu diyebiliriz.



Koleksiyonda 5 adet nude ruj ve 1 adet dudak balmı bulunuyor. 


Dudak balmının ambalajı beyaz, rujların ambalajı ise ten rengi.

 

Dudak balmının 01-Clear isminde tek rengi bulunuyor. Rujların numaraları ise sırasıyla 40,42,43,45 ve 48. Nude serilerde genelde olduğu gibi numara arttıkça ton da koyulaşıyor. Yazı boyunca ürünleri hep bu sıralama ile göreceksiniz.


Ne yazık ki benim aldığım 40 numaralı ruj kırık çıktı. Dolayısıyla sizlerle de bu şekilde paylaşmak zorunda kaldım.

01-Clear(dudak balmı), renksiz. Tam olarak tanımlayamadığım hafif bir kokuya sahip ve bu koku beni rahatsız etmedi. Nemlendirme konusunda da kabul edilebilir seviyede. Ben memnun kaldım. Şık görünümünden dolayı iş yerimdeyken kullanacağım dudak balmı olarak seçtim.

 

Rujlarda 5 renk seçeneği bulunuyor. Koleksiyon, herkesin kendine uygun bir nude ruj bulabileceği iddiasında. Bu noktada sizlere nude ruj seçiminden bahsetmek istiyorum. 
Pembe, kırmızı gibi yoğun renklere sahip rujlarda dudak rengimizin önemi pek olmasa da nude rujlarda en önemli şey dudağımızın tonu. Koyu tonlu dudaklara sahip kişilerde nude rujlar daima olduklarından açık durur, hatta dudakları örtmekte zorluk yaşanır. Açık tonlu dudaklara sahip olanlarda ise durum tam tersidir.  Açık tonlu dudaklara sahip olan kişiler, nude ruj seçimi konusunda daha şanslıdır. Çok ünlü nude rujlardan örnek vermek gerekirse; Kinda Sexy ve Bare It All gibi rujlar size yakışıyorsa, gönül rahatlığıyla en açık tonlu nude rujları bile deneyebilirsiniz. Dudaklarınızı örtmekte zorluk yaşamazsınız ve bu rujlar sizi ölü gibi göstermez. Ancak bahsettiğim rujlar sizi ölü gibi gösteriyorsa, nude ruj seçiminde çok dikkatli olmanız gerekiyor demektir!

Ne yazık ki ben, 2.gruptayım. Bu nedenle çok açık nude rujlar beni ölü gibi gösteriyor ve dudaklarımı örtmekte zorlanıyorlar.

Bu bilgileri verdikten sonra, gelelim rujlara.

40 numara, koleksiyondaki en açık tonlu ve en kremsi yapıdaki ruj. Açık rengi ve kremsi yapısından dolayı koyu dudakları örtmesi çok çok zor. Bu nedene koyu tonlu dudaklara sahip olanlara şiddetle uzak durmalarını tavsiye ediyorum.

42 numara ve 45 numara, koleksiyonun pembe alt tonlu nudeları. Bu pembelik özellikle 45'te daha yoğun ve rengi gül kurusuna çalıyor. Yine de swatchlarda(2.ve 4.) ve dudağımdaki görsellerde göreceğiniz gibi, çok benziyorlar. Dudağımı daha iyi örttüğü için 45 numaranın biraz daha koyu olduğunu düşünüyorum.

43 numara, koleksiyonun yıldızı olmaya aday rujlardan. Çünkü ciddi derecede MAC Kinda Sexy'ye benziyor. Sadece ben biraz daha koyu olduğunu düşünüyordum çünkü bu ruj dudağımı örtebilirken Kinda Sexy dudağımı bile örtememişti.

48 numara, "nude" olmaktan en uzak olan renk. Sanıyorum ki çok çok koyu dudaklılar düşünülerek üretildi. Kahve-bordo renge sahip.
  

Sırasıyla 40,42,43,45,48.


Dudaktaki duruşları : üst sıra 42-43, alt sıra 45-48. (Dudağımı örtmeyi başaramadığı için 40 yok ne yazık ki.)

Rujların hiçbiri mat değil. Hepsi oldukça nemli yapıda. 8 saate kadar kalıcılık vaat ediyorlar. Ne yazık ki bu vaadi yerine getirdiklerini söyleyemeyeceğim. Ancak sıradan bir ruj kadar kalıcılığa sahipler

Koleksiyon, herkesin kendine uygun bir nude ruj bulacağını iddia etse de bu iddianın da kusursuz bir biçimde gerçek olduğunu söyleyemeyeceğim. Ben, koyu tonlu dudaklarım için "ideal nude ruj" diyebileceğim ruju bu seride maalesef bulamadım. Durum açık tonlu dudaklara sahip olanlar için çok daha iyi olabilir. Benim gibi koyu dudaklılar ise 45 numara ile şanslarını deneyebilirler.

Bu rujları Watsons mağazalarında bulabilirsiniz. Fiyatları 15 TL.

Koleksiyon başarısız mı? "Başarısız" demek oldukça ağır kaçar. Renkler güzel ve mutlaka uyumlu oldukları dudaklar olacaktır. Hatta bunu görmek adına sizlerden rujları denedikçe yorumlarınızı paylaşmanızı rica ediyorum. Böylece dudak tonlarına göre renklerin ne kadar değiştiğini ve koleksiyonun gerçek başarı seviyesini anlayabiliriz! :)

Sevgiler ^^


 makyajmaceralari@hotmail.com




25 yorum:

  1. Tek kelimeyle bayıldım diyebilirim özellikle 48 ambalajında çok koyu durmasına rağmen tam benim rengim mutlaka göz atıcam binlerce nude rujum olmasına rağmen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi bende daha açık durduğu için 48 böyle durdu; ama yapısı mat olmadığı için başka dudaklarda da çok koyu olacağını sanmıorum :) Rengi gerçekten güzel.

      Sil
  2. Yeni koleksiyon çok şıkmış, ambalajına bayıldım sade ve şık..48 numara kesinlikle favorim olabilecek bir renkmiş, ilk tercihim o olacak..Teşekkür ederim güzel inceleme için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim okuduğunuz için :) Koleksiyonun belki de en güzel yanı ambalajları diye düşünüyorum.

      Sil
  3. 45 çok güzel ama 48'de aklımı çelmedi değil testerına denk gelirsem deneyeyim:)

    YanıtlaSil
  4. sanırım bn sadece 48 numara uyar diğerlerine de bayıldım ama nude dedim mi dudak rengi önemli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleyse aynı durumdayız galiba :) Açık renkleri denemek koyu dudaklar için gerçekten risk.

      Sil
  5. 48 i kesinlikle 43'ü belki alacağım ama renksiz olan balm da hoşuma gitti dudak bazı olabilir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 43 sana çok yakışabilir :) Balmın şıklığı en büyük artısı.

      Sil
  6. Sonunda gelmiş demek bu seri yine ilk sende gördüm hem de tüm renkleriyle ^^ Nude ruj delisi olarak 42,43 ve 45 tam benim tonlarım.48 senin dudaklarında tam da benim sevdiğim gibi dursa da bendeki duruşu bariz kahve olacağından bu 3 lü arasından seçim yapacağım bu gidişle :)) Bu arada işe başlamışsın çok sevindim hayırlı olsun canım :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm çok teşekkür ederim :) Henüz çok tazeler. Sanırım birkaç gün önce geldiler :) Dudakların madem daha açık tonlu, bence 45'i mutlaka dene. Çok güzel durabilir açık dudaklarda :)

      Sil
  7. 48 i sevdim sadece. diğerleri dikkatimi çekmedi. güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim dudaklarıma açık olanların yakışmaması buna neden olmuş olabilir :) Çok teşekkür ederim.

      Sil
  8. Bende hiçbirisi gidip almalıyım hissi uyandırmadı bu koleksiyonun. Özellikle dudak balmının rujlarla aynı fiyat olması da oldukça garip geldi bana, 15 liraya burts bees gibi nemlendirmesi kuvvetli bir şey alınabilir sonuçta rahatlıkla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balmın fiyatını farklı bekliyordum. Aynı olduğunu duyunca bana da garip geldi açıkçası. Tek artısı şık ambalajı. Onun dışında ekstra bir cazibesi bulunmuyor.

      Sil
  9. 48 numaraya bayıldım :) Çok bilgilendirici bir yazı olmuş, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  10. 48 rengi sonbahar için şahane olur bence !
    Blogunu da takibe alıyorum ..
    fit ve huzurlu bir yaşam için olan yeni bloğuma da beklerim :) http://ceydabilgic.blogspot.com.tr/?m=0

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle! Sonbaharda elim bol bol o ruja gidecek :) Bloguna bakacağım mutlaka :)

      Sil
  11. 48 no bence mükemmel ama bugün aradım yoktu.....

    YanıtlaSil