Perşembe, Nisan 17, 2014

Instagram Maceraları #3

Instagram'dan bahsetmeyeli 2 hafta olmuş nerdeyse :) Bakalım bu arada neler paylaşmışım :)


Küçük bir kozmetik alışverişi yaptım.Resimdekiler Watsons,Gratis,Rossmann ve Douglas karması.Saç maskelerini denemek için,aseton ve tırnak sertleştiriciyi ihtiyaçtan ve diğerlerini de cazibelerine kapıldığımdan aldım :)


Çekiliş konusunu iyice düşünmeye başladım bu aralar.Sizin de önerileriniz varsa onları da bekliyorum :)


Bu ojeyi rengine bayılarak almıştım ve çok geçmeden denedim.Ne yazık ki kumlu bir ojeymiş ve ben kumlu ojelerden hiç hoşlanmam :(


Minik bir alışveriş daha :) Tam bir portföy manyağıyım ben ! Essence Paper Print Manicure'leri de ilk defa görünce dayanamayıp aldım.En kısa sürede denemeyi düşündüklerim arasında.

Nedense bu ojenin fotoğrafını güzelce çekmeyi bir türlü başaramadım;ama yine de renginin hatrına paylaşmadan duramadım :)


Yves Rocher kartının güzelliklerinden geçenlerde bahsetmiştim :) İşte onlardan biri daha !



İşte bunlar da benim tatlı çantacıklarım :)


Yurtta kalan arkadaşlarımı ziyarete gideceğim için mutfağa girdim .Biraz yoruldum ancak değdi :)

Benim için de güzel bir özet oldu.Instagram paylaşımlarım genellikle burada gördüğünüz gibi oluyor.Eğer beni Instagram'da da takip etmek isteyenler olursa profilim @makyajmaceralari

Yeni yazılarda görüşmek üzere,musmutlu kalın :*





0 yorum:

Yorum Gönder