Çarşamba, Nisan 23, 2014

NYX Lip Gloss with Mega Shine- 102 Deep Bronze

Merhabalaar,
Bugün artık NYX dudak ürünlerine geçiyorum :)


Gloss almak aslında sıkıntılı bir iş.Bir parlaklarının albesine kapılıp hevesle alsak da çoğu zaman yapış yapış his bırakıyorlar ve hayalkırıklığı yaratıyorlar.
Bu ürünü gloss ihtiyacından değil,sadece rengine kapılarak aldım ben :) Koyu renkleri çok severim ve mağazada elime sürdüğümde çıldırdım.




Ürün bildiğimiz,klasik gloss fırçalarından birine sahip.





Ve ne yazık ki paraben içeriyor:


Farklı ışıklarda yine bazen parlak,bazı solgun çıktı.En gerçekçisi sanırım 2.fotoğraf.





Koyu bir gloss olduğu için sürmek oldukça sıkıntılı.Az miktarda sürmek isteyince dudaklarda ciddi bir renk dengesizliği oluyor.Ya aşırı miktarda az ve dikkatli sürmek gerekiyor,yada cidden çok ve daha da dikkatli sürmek gerekiyor :) Ben zaten rengi belli olsun diyerek sürdüğüm için oldukça zorlandım.
İnanılmaz derecede yapış yapış olan glosslardan olmasa da hiç yapışmıyor demek kesinlikle yalan olur.Fakat aşırı rahatsızlık vermiyor.
Yaklaşık 1 saat sonra dudaklarda çizgi çizgi bir görüntü oluşuyor. Yani uzun süre kullanımlarda muhakkak tazeleme gerektiriyor.

Fiyatını bilmiyordum;ama hesaplayınca yaklaşık 8 TL'ye aldığım kanısına vardım.Elbette bu %50 indirimli hali.
Tanıttığım önceki NYX ürünlerine göre biraz sönük bir ürün.Renk seçenekleri olduğu için bir göz atın derim;ancak renk beğenilmeyip sadece gloss ihtiyacı için alınacak bir alternatif değil.

0 yorum:

Yorum Gönder