Perşembe, Nisan 24, 2014

MUA Poptastic 12'li Far Paleti

Merhaba kızlar :)

Aslında NYX ürünleri tanıtımında 1 ürünüm daha kalmasına rağmen bu paleti tanıtmak için daha fazla bekleyemedim.

Bu paleti burada da bahsettiğim MUA Store alışverişimde almıştım.(Okumak için tık tık )
Rengarenk ve pigmentasyonu güçlü paletlerden çok hoşlandığım için sizlere de tanıtmak istedim.


Ürünün aynası bulumuyor.Şeffaf bir kapağa sahip.
Çift taraflı aplikatöre sahip.Fakat ne yazık ki bir tanesi daha ilk uygulamada kırıldı.
Ayrıca sağ üstteki far da ne yazık ki paletim yere düştüğü için bu hale geldi :(


Ürün ne yazık ki paraben içeriyor.


Gelelim renklere:

Üst sıra 1-2-3:



Üst sıra 4-5-6:

 


Alt sıra 1-2-3:



Alt sıra 4-5-6:


Alt sıra bir arada:


Paletin pigmentasyonu gerçekten çok güçlü.Ben pek kıyamadığımdan hafifçe uyguladım.Özellikle üst sıradaki son fara ve alttaki pembe farlara ba-yıl-dım! O kadar ki bir dahaki MUA alışverişimde yine aynı paletten tercih alabilirim :) Üstelik şimdiye kadarki denemelerimde tozutma da yapmadı.

Ben ürünü markanın kendi sitesinden,kargo kampanyası varken almıştım.Ancak normalde 7.5 GBP kargo ücreti var.Ürünün fiyatı 4 GBP.Yani 13-14 TL'ye geliyor.Bir daha kargo kampanyalarına denk gelir gelmez buradan da duyuracağım :)

Ayrıca sizler için araştırdım ve satılan bir yer buldum.
Gittigidiyor üzerinden almak isterseniz tık tık

Sizler nasıl buldunuz bu paleti?Favori renkleriniz hangileri? :)

0 yorum:

Yorum Gönder