Cuma, Nisan 18, 2014

NYX 10 Renkli Far Paleti: The Runway Collection - 07 Versus

Merhabalar,

Bildiğiniz gibi NYX ürünleri artık Boyner,Morhipo ve Rossmann gibi mağazalarda satılacak.Ürünlere ulaşabilme açısından bu çok güzel bir haber olsa da daha da güzel olanı bu markanın Douglas mağazalarında satıştan kalkacağı için %50 indirimli satılıyor olması :) Ürünlerin stoğu bitene bu indirimin süreceği tahmin ediliyor.Hal böyle olunca ben de elimdeki NYX ürünlerinin yorumlarını indirim bitmeden yazmaya karar verdim.

İlk yazımda bir far paletinden bahsedeceğim.


Palette 10 renk bulunuyor.Pek canlı renkler değil aslında,sonbahara daha uygun renkler :)

Flaşsız:

Flaşlı:


Oldukça geniş bir aynası ve bir adet aplikatörü bulunuyor.

Hemen hemen her far paleti kadar tozutma yapıyor.Kesinlikle rahatsız edici boyutta değil. Renkler  sol üstten başlayarak şöyle:

Üst sıra 1-2-3


Üst sıra 4-5

Alt sıra 1-2-3



Alt sıra 4-5




Pigmentasyonu öyle ahım şahım olmasa da iyi denilebilecek seviyede.Kalıcılığını ise pek beğenmedim;ancak far bazı ile uyguladığımda daha iyi sonuçlar elde edebileceğimi umuyorum.

Palette en sevdiğim şey ise tabi ki renkleri :) 
Doğal tonlarda makyaj yaparken çok işe yarayacak renklere sahip bir palet olduğunu düşünüyorum.
Elbette farklı renk seçenekleri de mevcut.

Paletin normal fiyatı 34,90 TL.Şu anda Douglas mağazalarındaki %50 indirimle 17,45 TL'ye düşüyor ki bence böyle bir far paleti için kaçırılmaması gereken bir fiyat.Ben diğer renklere göz atmak için en kısa zamanda tekrar gitmeyi düşünüyorum :)

Sizin bu palet hakkındaki görüşleriniz nedir?Renkleri beğendiğiniz mi yoksa daha canlı renklerden yana mısınız?

0 yorum:

Yorum Gönder