Pazartesi, Nisan 21, 2014

NYX Candy Glitter Liner

NYX ürünlerinde bugünkü konuğum NYX Candy Glitter Linerın 4 farklı rengi.




Likit eyeliner kullanmadığım için NYX ürünlerinde eyeliner bölümünü es geçmiştim.Ancak daha sonra Instagram'da bu ürünü görünce koşa koşa tekrar gittim mağazaya ve dayanamayarak 4 rengini birden aldım.Bunlardan başka 3-4 renk seçeneği daha mevcuttu diye hatırlıyorum.

Ürünün ince bir fırçası var.Buna rağmen oldukça kolay uygulanıyor.Bunda parıltılardan oluşmasının büyük etkisi var diye düşünüyorum.



Tamamen tercihe kalmış:eğer farın üstüne uygulayacaksanız daha az darbe ile yetinebilirsiniz;ancak tek başına kullanmayı düşünüyorsanız 3-4 kere üstünden geçmeniz gerekiyor.Böylece çok daha yoğun bir görüntü elde ediliyor.

Ürünü uyguladıktan 1 dakika sonra baktığımda hala ıslaktı;ancak 5 dakika sonra tamamen kurumuştu.Kalıcılığından da memnun kaldım.

 Bendeki renkler şöyle :

Bu da ele uygulanmış hali:

(Sırasıyla 05 Lavender,06 Passion,07 Blue,16 El Dorado )




Yazın bronz tende altın rengini gözün altına uygulayarak bile çok hoş bir görüntü elde edilebileceğini düşünüyorum.

Ürünün normal fiyatı 15,00 TL.Şu anki Douglas indiriminde 7,50 TL'ye sahip olabilirsiniz :)

Sizler göz makyajında böyle ışıltılı ürünler tercih ediyor musunuz yoksa daha sade makyajlardan yana mısınız?

2 yorum:

  1. nasıl güzelmiş bunlar yahu :)) ama pek kullanamam gibi o kadar cesur değilim :D

    YanıtlaSil
  2. Ben de pek cesur değilimdir normalde ama bunların albenisine dayanamadım :D

    YanıtlaSil