Cumartesi, Nisan 16, 2016

[YENİ] The Balm Meet Matt(e) Trimony Far Paleti


Herkese merhaba! Bu hafta sizlere The Balm'ın yeni harikasından bahsedeceğim. 

Meet Matt(e) Nude paleti, uzun zamandır piyasa olan bir paletti. Tamamı mat farlardan oluşsa da renkleri ilgimi çekmediği için uzak durmuştum. Meet Matt(e) Trimony ise, daha günlük ve daha kullanışlı renkler içerdiği için beni kalbimden vurdu.


Ambalajı, alıştığımız The Balm tarzında. Hatta Meet Matt(e) Nude'u anımsatıyor diyebilirim.


Ambalajın arkasında renklerin görseli ve adları yer alıyor.

 

Farlar paraben ve talc içermiyor. The Balm'ın hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalardan olduğunu da unutmayalım :)


Palet, tamamı mat yapıda 9 adet fardan oluşuyor. Pembe-mor-bordo ve sıcak toprak tonlarından oluşan makyajlar yapmaya elverişli renkler seçilmiş.


Matt Lin: Kaş altında ve göz pınarlarında kullanmak için ideal bir kemik rengi. Yumuşacık ve çok; ama çok kolay renk veriyor. Bir paletteki en önemli renklerin en koyu ve en açık renkler olduğunu düşünüyorum. Bu paletin en açık rengi ise beni çok memnun etti!

Matt Thomas: Tatlı bir toz pembe. Özellikle Matt Moskowitz ve Matt Kumar renkleri kullanılacakken göz pınarlarında kullanılmalı. Yapısı yumuşak ve tek darbede rengini veriyor.

Matt Rossi: Kurtarıcı bir gri-kahve. Hem katlanma bölgesinde(crease) hem de tek başına kullanmak için uygun bir far. Paletteki en kolay renk veren farlardan. Çok  başarılı.

(Soldan sağa: Matt Lin, Matt Thomas, Mat Rossi)

Matt Lopez: Kahveye çalan, sıcak tonlu koyu bir somon olarak tanımlayabileceğim bir renk. Katlanma bölgesine sıcaklık katman için çok güzel bir seçenek. Bu far da yumuşak yapılı ve kolay renk veriyor.

Matt Kumar: Paletteki duruşu biraz kiremit rengini andırsa da vişne çürüğü-bordo tadında bir renk. Şimdiye kadar bahsettiğim farlara göre daha az pigmentasyona sahip; ama aşağıdaki fotoğrafta gördüğünüz gibi, yine de rengini düzgünce veriyor.

Matt Moskowitz: Bu farı protesto ediyor ve sadece "mor" olarak tanımlıyorum. Paletin en gıcık, hatta tek gıcık farı. Yapısı diğer farlar kadar yumuşak değil ve rengini vermekte zorlanıyor. Pigmentasyonu diğerlerine göre çok zayıf. Swatchlarda gördüğünüz gibi, diğer tüm renkleri tek hamlede güzelce sürebilmişken bu farda oldukça zorlandım.   
(Soldan sağa: Matt Lopez, Matt Kumar, Matt Moskowitz)

Matt Evans: Tam bir camel rengi. Yada sütlü kahve mi desek? Aşağıda göreceğiniz makyajda katlanma bölgesinde bu farı kullandım ve çok sevdim. Yumuşacık ve kolayca renk veriyor.

Matt Redd: Acı kahverengi. Yumuşaklık ve pigmentasyon konusunda zirvede olmasa da başarılı.

Matt Ahmed: Çok başarılı bir siyah. Yummuşacık, inanılmaz yoğun renk veriyor. Genelde en başarılı paletlerde bile en koyu renk- genelde siyah- başarısız olur. Ama bu far gerçekten güzel. 

(Soldan sağa: Matt Evans, Matt Redd, Matt Ahmed)

Paletin geneli için konuşacak olursam; farlar oldukça yumuşak ve yüksek pigmentasyona sahip. Tek istisnası Matt Moskowitz rengi. Gözümün altına dökülme yapmadılar. Farları sürerken de tozutma problemi yaşamadım; ancak paletin içinde tozutma yapıyorlar. Yumuşacık yapıları sayesinde kolayca karıştırılıyorlar.


Gördüğünüz makyajda göz pınarlarımda Matt Lin'i, göz kapağımın üzerinde Matt Lopez'i, köşeyi gölgelendirmek için Matt Redd'i ve katlanma bölgesnde Matt Evans'ı kullandım. Bence bu makyaj, paletle yapılabilecek en temel, basit ve günlük makyaj. 

Tüm farların mat ve günlük kullanıma uygun renklerde olmasından dolayı Meet Matt(e) Trimony paleti, çok kullanışlı bir palet. Aynı sebeplerden dolayı en sevdiğim palet Tarte'nin Tartelette paleti. Ülkemizde Tartelette bulunmuyor; ama The Balm, Tartelette'e çok güzel bir alternatif üretmiş. İhtiyacınız varsa indirimde kaçırmayın! 

Paletin indirimsiz fiyatı 99 TL. İndirimde 50-60 TL civarına düşecektir. Yalnızca Gratis mağazalarında bulabilirsiniz.

Sevgiler!

Not: Önümüzdeki ilk indirim Anneler Günü zamanında. Muhtemelen Mayıs ayının 2. Perşembe gününde başlar. 




 makyajmaceralari@hotmail.com

9 yorum:

  1. Renkler güzel seçilmiş, mat far severlerin seveceği bir palet, indirimde alınması gerekenlerden.. Güzel günlerde kullan dilerim :)

    YanıtlaSil
  2. güzel bir palet aslında, güzel günlerde kullan. ben bazı renkleri kullanmayacağımı düşündüğüm için edinmiyorum ^^ (?)

    YanıtlaSil
  3. Renkler çok güzel görünüyor ama benzer renkler elimde mevcut olduğundan alacağımı sanmıyorum.Birde farların boyutu diğer paletler de ki renklere göre çok büyük,normal farları bitiremiyorum bunu hiç bitiremem sanırım.:D Güzel günlerde kullanman dileğiyle,sevgiler.:)

    YanıtlaSil
  4. Oooo çılgınsııın, aldın mı hemen? :)) Paletteki o gıcık mor dışında tüm renklere bayıldım; bir de şu Thomas yerine başka bir şey mi koysalarmış dedim ama o kadar kusur kadı kızında da olur :) İndirimde yakalarsam alırım ben bu paleti; Makeup Forever'ın 9'lu paleti 100 TL iken the Balm'ın da aynı fiyata satılmasını protesto ettiğim için asıl fiyatından almak istemedim :))) Aynen senin gibi, Meet Matte Nude ilgimi çekmemişti, fakat bunu çok çok beğendim, çok kurtarıcı olacağı kesin. Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir inceleme yazısı olmuş,gerçekten oldukça günlük ve kullanışlı bir palet olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. Cok basarili bir yorum. Acikcasi suana kadar the balmin pek cok far paletini aldim hic biri beni cok fazla tatmin etmedi.Asiri tozutuyor ve bazsiz hemen kayboluyorlardi. Bu paleti cok istiyorum umarim hayal kirikligina ugramam...

    YanıtlaSil
  7. Harika bir paylaşım olmuş çok teşekkür ederim tatlım. Araştırıyordum bayadır ama "çok güzel palet" açıklamasından başka yorum göremedim, yazın tam aradığım bilgileri içeriyor.. Sekamlar & sevgiler

    YanıtlaSil
  8. çok beğendim yazınızı teşekkürler

    YanıtlaSil