Pazar, Ağustos 30, 2015

H&M Far Paleti - Super Naturals


Herkese merhaba,
Son dönemde biz kozmetik canavarlarını en çok heyecanlandıran markaların başında şüphesiz ki H&M geliyor. Şimdiye kadar şirin ambalajlı, uygun fiyatlı ürünleriyle makyaj masamızda yerini alan H&M, bu sonbaharda işi ciddiye bindirdi ve oldukça şık, fiyatları biraz daha yüksek ve çeşit çeşit ürünlerinin yer aldığı yeni kozmetik stantları kurdu.

Denemek adına birkaç ürün aldım ve sizlere ilk bahsedeceğim ürün far paletlerinden Super Naturals.


Alıştığımız şeffaf kapaklı, sıradan plastik ambalajlara sahip H&M paletlerinin aksine; yeni koleksiyonda yer alan paletler oldukça şık ambalajlara sahipler.


Paletin boyutları taşımaya elverişli. Kapağının iç kısmının tamamı ayna ile kaplı.

 

Ambalajlar ve hatta ürün kaliteleri değişse de içerik konusunda bir değişiklik yok. Çok temiz içeriğe sahip bir ürün olduğu söylenemez.

 

Super Naturals'ta ilk gözüme çarpan renkler bakır ve yeşil tonları olsa da her telden renklerin yer aldığı bir palet diyebiliriz.

 
Paletteki farlardan 5'i sedefli, 3'ü mat ve 1'i simli. Mat farların ve simli farın bile yapısı tebeşir/pudra gibi değil. Tüm farlar yumuşak dokulu.


Gördüğünüz fotoğraflarda farları parmağımla 2 kat uyguladım. En zayıf pigmentasyona sahip olan far ilk sırada yer alan mat kırık beyaz far. Ancak bu farı, far bazı kullanmadan bile 2 kat göz kapağımın üstüne sürdüğümde tam kapatıcılık sağlıyor. En çok sevdiğim yanı ise kaş altı için ideal bir far olması. Benim kaş altıma tam uyum sağladı.


Kahve tonlarındaki farlar, renk verme konusunda başarılı. Aslına bakarsanız, paletteki tüm farlar ilk katta renklerini veriyorlar. Son iki sıradaki mat farlar ise, alıştığımız mat farlardan iyiler.


Paletin içinde bir de makyaj kılavuzu var. Bu paletle yapılabilecek 3 farklı makyaj anlatılmış. Özellikle makyaja yeni başlayanlar yada renkleri nasıl kombinleyeceği konusunda tereddütü olanlar için çok faydalı buldum. Henüz bu kılavuzda yer alan makyajları denemedim. Hepsini deneyebildiğim takdirde ayrı bir yazı olarak paylaşacağım.


Henüz kılavuzu görmemişken benim denediğim makyaj bu şekildeydi. Göz pınarlarında açık yeşil farı, ortada ise koyu yeşil farı kullandım. Köşeye ilk sıradaki 3.farı uyguladıktan sonra, ilk sıradaki 2.far ile kaş kemiğine dağıttım. Biraz derinlik katmak için de en alt sıradaki 2.farı tercih ettim.

Makyaj yaparken farlar biraz dökülme yaptı. The Balm ve bazı Wet n Wild farlardaki kadar yoğun olmayan bu dökülme, beni çileden çıkarmadı. Böyle farları kullanırken önce göz makyajınızı yapıp, ardından ten makyajınıza geçmenizi öneririm.

Gördüğünüz makyajda far bazı kullanmadım. Renk verme konusunda herhangi bir zorluk olmadı. Ancak bazsız uygulamada kalıcılığı yetersiz geldi. Farlar birikmeye meyilli olmasalar da 2-3 saat içinde renkleri soldu. Bu nedenle far bazı ile kullanmanızı öneririm.

Taşımaya elverişli ambalajı, pratik ve kullanışlı renklerinden dolayı sevdiğim bir palet oldu. Paletin başka renklerini alır mıyım? Beğendiğim renklerle karşılaştığım takdirde oldukça mümkün. 

Paletin fiyatı 30 TL. H&M mağazalarında bulabilirsiniz.

H&M'in yeni kozmetik koleksiyonunu nasıl buldunuz? Fiyatlardaki artıştan dolayı sizi itti mi, yoksa ürün çeşitliliğinden ve ambalaj kalitesinden dolayı çekti mi? 

Mutlu pazarlar ^^


 makyajmaceralari@hotmail.com

14 yorum:

  1. Yalnız ambalaj çok şıkmış. H&M fiyatları arttırıyor yavaş yavaş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaliteyi ve çeşidi de arttırıyorlar :) Çoğu kozmetik markasından çok çeşitleri var şu anda. O yüzden memnunum ben :)

      Sil
  2. İzmir'e H&M gelene kadar fiyatlar da ürünler de uçmuş tabii :D Yeni çıkan fırçalarda durum nasıl acaba ben en çok onları merak ediyorum ^^ Aynalı oluşu iyi düşünülmüş hele o yeşiller falan tam bir sonbahar paleti olmuş :)) Yeşil tonları sana çook yakıştırıyorum ben ya sevgili Makyaj Maceraları'cım (adını hala bilmiyorum kusura bakma :) :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Uçtu uçmasına ama önceki haliyle gelmesinden daha iyi bence. Karıştırma fırçası görsem alacaktım; ama yeni koleksiyonda yok sanırım. O yüzden fırçayı bir sonraki alışverişe bıraktım. Genelde H&M'in fırçaları güzel oluyor ^^ Kahverengi gözlüler için ideal bir sonbahar paleti :) Çook teşekkür ederim canım ( Adım Özge :D ) :*

      Sil
  3. H&M'nin sadece ojelerini denedim şimdiye dek.Bu yeni seriler oldukça dikkat çekici olmuşlar.Denk gelince bir göz atmak gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskilere karşı konulabiliyordu; ama artık karşı koymak gerçekten zor :)

      Sil
  4. ben mağazada denemiştim biraz fazla dökülme yapıyor gibi geldi bana yoksa renkler gayet güzel olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dökülme yapıyor; ama Nude Tude gibi paletlerdeki farların 10'da biri kadardır. O yüzden beni pek rahatsız etmedi :)

      Sil
  5. hiç fena değil gibi ama bi dokusuna bakmam lazım güle güle kullan canım =)

    YanıtlaSil
  6. Yaa çok güzel olmuuş;bayıldım :) ama maalesef yaşadığım yerde H&M yok :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) İnşallah en yakın zamanda açılır yaşadığınız yere :)

      Sil
  7. renkler çok güzel ama fiyat yüksek gerçekten. The Balm'ın paletlerini takip etmeyi tercih ederim muhtemelen ben. Bulamadığım renkler olursa şans verilebilir. yazı için teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  8. Birkaç gün önce bu paletin ve pembe mor bordo tonlarında farlar içeren bir paketin ürünleri i swatch ladim. Farların yumusakligina ve tek katta yoğun renk vermelerine bayıldım. Bu paletin comfort zone a iyi bir muadil oldugunu dusunuyorum. Kaldı ki hemen ardından comfort zone renklerini swatchladim ve pigmentasyonunu çok düşük buldum h&m e göre. Fiyatları 35 liraydı

    YanıtlaSil