Çarşamba, Temmuz 08, 2015

Wet n Wild Megalast Ruj - Bare It All, Smokin' Hot Pink, Sugar Plum Fairy & Cinnamon Spice


Wet n Wild'ın "Megalast", yani uzun süre kalıcı, mat rujlarını denemeyen var mı? Muhtemelen yoktur.
Ben bugün bu rujların bende olan 4 renginden bahsetmek istiyorum : Bare It All, Smokin' Hot Pink, Sugar Plum Fairy ve Cinnamon Spice.


Muhtemelen her inceleme yazısında okuduğunuz serzenişle başlayayım ben de : ambalajları! Bulabileceğiniz en dandik, en bilinmeyen markalı rujun bile ambalajları Wet n Wild Megalast'ların ambalajlarından iyidir. Kullanmayanlar abartı bulabilir. Kullananlar ise hak verecektir. Rujlar 1 kere çıkarılır çıkarılmaz hemen kapağa yapışıyor. Çantadaysa çoğu zaman kapak bile kalmıyor ve her yer ruj oluyor!
Önce hesaplı olmasından dolayı kabullendiğim bir durumdu ancak gayet hesaplı olup kabul edilebilir ambalajlara sahip rujları gördükçe (Essence, Alterra, Maybelline vs.) isyan eder oldum.


Bare It All, serinin en popüler rengi diyebilirim. Biraz şeftali, biraz kahverengi bir renge sahip. Koyu dudaklılara hiç yakışmasa da diğer dudaklarda gerçekten çok güzel duran bir nude tonu. Bazı bloggerlar tarafından MAC Kinda Sexy ve Velvet Teddy'ye muadil olarak gösterilse de Bare It All'un, Kinda Sexy'ye göre daha çok kahverengilik içerdiğini düşünüyorum. Velvet Teddy ise kahvelik içerse de biraz daha koyu görünüyor. (Her iki ruj da bana yakışmadığından ve bende bulunmadığından, bu kıyaslamalarımı tamamen görsellere dayanarak yapıyorum.)
 

Smokin' Hot Pink ise Bare It All'un aksine, serinin en az bilinen rujlarından biri. Canlı ve çok açık olmayan bir pembe. Yaz için ideal. MAC Moxie'ye muadil olarak gösteriliyor ve ben de gerçekten çok ama çok benzeddiklerini düşünüyorum.


Sugar Plum Fairy, vişne çürüğü-mor bir ruj. Serideki en vamp rujlardan olmasına rağmen bir o kadar da kullanışlı olduğunu düşünüyorum. MAC Rebel'e muadil gösteriliyor ve gerçekten de birebir diyecek kadar çok benziyorlar.

Cinnamon Spice, kahvelik içeren bir bordo. İçerdiği kahvelik sayesinde bordonun vamplığı gitmiş ve yerine yumuşak bir renk gelmiş. Nars Pure Matte - Amsterdam'a gerçekten benzese de Cinnamon Spice bir tık daha koyu. Henüz birebir muadili diyebileceğim bir ruj bulamadım ve bulana da rastlamadım maalesef.


Yapıları kuru olduğu için sürerken yağ gibi kaymıyor. Hatta bırakın yağ gibi kaymayı, açık renkleri hareket ettirmek gerçekten zor oluyor. Cinnamon Spice ve Sugar Plum Fairy, bu konuda biraz daha iyi durumdalar.
Yapısının yanısıra, rujların şekli de düzgün sürmeyi oldukça zorlaştırıyor. Dudağa net olarak oturan sivri bir kıvrım yerine bu kadar yuvarlak oldukları için dudaklarımın şeklini çizmekte çok zorlanıyorum. Özellikle koyu olanları sürerken işkence haline geliyor. Şekli bulmak için kat kat sürünce de ruj dudakta ağırlık yapıyor ve kusurlu bir görüntü ortaya çıkıyor. Pek fazla kıvrımı olmayan dudaklarda rahat edilebilir ama kıvrımlı/hatlı dudaklara sahipseniz düzgün bir uygulama için dudak kalemi uygulamak şart!

Kapatıcılık konusunda başarılılar. Tek katta biraz soluk renk verseler de 1-2 kat daha geçince renkleri oturuyor. Ancak dudaklarınız koyuysa, Bare It All için durum böyle değil. Normalde gayet düzgün renk verse de benim koyu dudaklarımı kolayca kapatamadı. Bu nedenle birkaç kat geçmek zorunda kaldım.

Mat olmalarına rağmen dudağı kupkuru hale getirmemeleri en büyük artılarından biri. Burada bahsettiğim 4 ruj için de bunu söyleyebilirim ama bu, serideki tüm rujların aynı olduğu izlenimi uyandırmasın. Mesela Rose Bud'ın yapısı daha yoğun bir mat ve hem sürerken daha çok zorlanıyorum hem de dudağımı ciddi manada kurutuyor.

Kalıcılık konusunda piyasadaki çoğu rujdan başarılı. Hatta bu derece uygun fiyatlı olup, likit olmayan en kalıcı rujlar bunlar diyebilirim. Bir şeyler yiyip içtikten sonra solma oluyor ama yine de uçup gitmiyorlar.


Rujlar, dudağımda böyle duruyor. Özellikle belirtmeliyim : ben koyu renkli dudaklara sahibim. Sugar Plum Fairy ve Cinnamon Spice'ta pek fark etmese de eğer koyu dudaklı değilseniz diğer iki rujun sizde daha koyu durma ihtimali yüksek.

Rujların fiyatı 10 TL. Fiyat/performans açısından oldukça başarılı ürünler. Wet n Wild ürünlerini sadece Gratis mağazalarında bulabilirsiniz. 

Favori Wet n Wild rujunuz hangisi?

Sevgiler ^^


 makyajmaceralari@hotmail.com


9 yorum:

  1. CİNNAMON SPİCE rengine bayıldım b marka rujum hiç olmadı umarım bidahaki alışverişte olur =) bu arada bloğuma katılmadıysanız beklerim =) http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cinnamon Spice, markanın rujlarıyla tanışmak için ideal bir seçim olur :)

      Sil
  2. bare it all ve cinnamon spice var bende çok severek kullanıyorum..

    YanıtlaSil
  3. Smokin Hot Pink bu yazın favori rujlarından birisi benim için, uygun fiyatı ve muadili olarak gösterildiği rujlara bakıldığında gayet iyi sonuç verdiğini düşünüyorum... Güle güle kullan tatlım hepsi birbirinden güzel ve çok yakışmış :)

    http://gozdebirkardesler.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Dudakların nasıl güzel senin öyle ya maşallah !! Hepsi de çok yakışmış ama Sugar plum fairy ve Cinnamon spice ayrı güzel durmuş ^^ Kullandıklarım içinde en çok Bare it all ve Mauve outta here (bende epey koyu duruyor ama senin dudaklarında tam kararında olur aklında olsun denemediysen :)) isimli rujları yapı olarak beğendim.Bu seri ambalaj değişikliğine giderse eğer o zaman tam süper olur :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim ^^ Mauve Outta Here, çok seveni olmasına rağmen bende çok açık duracağı endişesiyle uzak durduğum rujlardandı. Bare It All için de durum aynıydı ama dayanamayıp şansımı denedim. Mauve Outta Here'ı da deneyeceğim öyleyse :)
      Ambalaj değiştirseler tadından yenmez :)

      Sil
  5. emeğine sağlık harika bir yazı olmuş. cinnamon spice e bayıldım

    YanıtlaSil