Cuma, Temmuz 03, 2015

Pastel Metallics Duo Göz Farı - 65


Bir türlü fotoğraf yükleyemememin yol açtığı kısa süreli ayrılıktan sonra hepinize merhaba!

Yeni ürün konusunda ortalık durguken, elimde bulunan ve bir türlü yazma fırsatı bulamadığım ürünleri yazmanın tam vakti.

Pastel Metallics Duo, yaklaşık 2 ay önce yaptığım online alışverişimde bedava kargo fiyatını tamamlamak adına sepete eklediğim bir üründü.


Gördüğünüz gibi, talc içeriyor.


Minik, kullanışlı bir boyutu var. Ambalajı sanırım plastik.


Benim sizlere bugün bahsedeceğim rengi 65 numara.


Palet, ayna içermiyor. Sadece çift taraflı bir aplikatör bulunuyor.


Farlardan biri şampanya rengi, diğeri ise koyu yeşil.




Bazsız kullanımda 4 saat boyunca kalıcılık konusunda problem yaşamadım. Ardından renkler solmaya başladı. Ancak topaklanma,birikme yapmaya müsait bir hal de almadılar. Bazlı kullanımda kalıcılıkları da arttı.


Farların olumsuz diyebileceğim tek yanları tozutma yapmaları. Makyaj yaparken göz altlarıma dökülme yaptılar. Bu sorunu yaşaya yaşaya önce göz makyajımı, ardından ten makyajımı yaptığım için benim için çok sorun olmadı ancak önce ten makyajınızı yapıyorsanız makyajınızın mahvolması kaçınılmaz.

Ürünün normal fiyatı 17.50 TL'ymiş; ancak uzun zamandır indirimde ve 8.75 TL. Pastel ürünleri Watsons başta olmak üzere birçok kozmetik mağazasında sastılıyor. Bu rengi Pastel'in sitesinde stokta yokmuş ancak diğer renkleri incelemek isterseniz buradan inceleyebilirsiniz. "Olmazsa olmaz" değiller ama tozutma problemine rağmen fiyat/performans açısından başarılı bulduğum bir ürün oldu. 

 Pastel'in ikili metalik farlarını denediniz mi? Genel olarak Pastel'in farlarını nasıl buluyorsunuz?

Sevgiler ^^

 
 makyajmaceralari@hotmail.com

10 yorum:

  1. bu seri oldukça eskidir bende de vardı 2-3 rengi e yaptım bilmiyorum şu anda biri kırılmıştı galiba :-(( ama güzel seridir ve güzel renkleri vardı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de güzel bir seriymiş. Başka renkleri de güzel görünüyor. Bir gün fırsatım olursa deneyeceğim.

      Sil
  2. Yaa sampanya rengi muthis gozukuyor :)

    YanıtlaSil
  3. Kremsi farları çok kullanışlı buluyorum. Renkler de harika. Ben de deneyebilirim. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. 2 sınnde rengi çok güzelmiş gülegüle kullan, evde baya bir far olduğundan değişik birşeyler çıkana kadar fara tovbelıyım :d

    YanıtlaSil
  5. Bende de var bundan.Severek kullanıyorum.
    Bej rengi göz pınarlarını aydınlatmak için çok uygun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de göz pınarlarıma kullanıyorum genelde. Aydınlatmak için ideal :)

      Sil