Pazartesi, Haziran 30, 2014

MİMLENDİM! :)

Herkese tekrar merhabaa :)

Sevgili Merve'nin ( 1 Allık 1 Rimel ) beni mimlediğini görünce hemen cevaplamak istedim :)  Onun cevaplarını okurken çok eğlendim.Umarım benim cevaplarım da onunkiler kadar güzel olur :)
Merve'nin cevaplarını okumak isterseniz-ki bence okumalısınız- tık tık .

Gelelim cevaplaraaa :)

1.En çok sevdiğin yönün nedir?
İçten biri oluşum..Ben boğa burcuyumdur ve bildiğiniz gibi tipik özelliğimiz içten ve dürüst oluşumuzdur :) Bazen çok saçmalayabilirim,dengesiz olabilirim;ama değişmeyen şey bunun kesinlikle doğal ve içten gelen bir hareket oluşudur.

2. Sen hiç yağmur altında ağladın mı?
Maalesef evet.Bana çok zor gelen,çok mutsuz dönemlerim vardı.Kulaklıklarımı takar,yalnız başıma yağmurda dolaşarak ağlamayı gerçekten çok severdim.İnsanı gerçekten rahatlatıyor.

 3.Diyelim ki sana üç dilek hakkı tanındı. Ama sadece insanları değiştirebileceksin. Neleri, kimleri ya da hangi özellikleri değiştirirdin?
Sadece 3 olduğu için zor bir soru :) Sanırım önceliğim yalancılar,her şeye her durumda muhalif olan insanlar ve yalakalar olurdu.

4. Sen hiç yaz yağmurunda denize girdin mi?
Yaz yağmurunu geçtim,ben denize girmiyorum zaten :( Korkuyorum :( 

5. Yaşadığın en gülünç durum nedir?
  Lütfen okuduktan sonra "yaza yaza bunu mu yazdı" diyerek bana söylenmeyin :D Cidden gülünç durum kıtlığı yaşayan bir insanım.
3 sene önce staj için İstanbul'a gitmiştim ve bir orduevinde kalıyordu.Bir gece erkek arkadaşımla da kavga etmiş ve erkenden uyumuştum.Gözümü açtığımda perdede hareket eden bir gölge gördüm.Bir baktım ki sabah da metroda gördüğüm devasa böcek! :( Normalde öyle şeylerden korkmasam da o böcekte başka bir şey vardı.Kalktım kovalamaya çalıştım ve gözden kayboldu;ama gittiğinden emin olamadım bir türlü.Erkek arkadaşımı arayıp korkudan hüngür hüngür ağlamaya başladım :( En sonunda sakinleşip uykuya dönmeye karar verdim.Ancak böcek burnuma,ağzıma girip beynimi yiyecek diye korktuğumdan çarşafla gözümü ve ağzımı kapatarak yatmak zorunda kaldım :( O zamanki erkek arkadaşımla şimdi arkadaşız ve hala her böcek görüşünde bana yazıp dalga geçiyor :(


6.Kendine ünlüler dünyasından bir eş ya da sevgili seçseydin kimi seçerdin?
Aslında Burak Özçivit,Gerard Butler ve Samuel Holmen gibi isimler ilk aklımdan geçenler oldu.Ama dizinin etkisiyle Pedro Pascal (nam-ı diğer Oberyn Martell) diyorum :D

7.Hayatın bir film olsa hangi aktör ya da aktrist olmak isterdin?
En isabetli seçenek Sophia Vergara olur sanırım :) Çok severim kendisini.

8. Sen hiç halka açık bir alanda kimsenin ne düşündüğünü umursamadan ağladın mı?
Yine maalesef evet :) Önceki soruda bahsettiğim o bunalımlı dönemlerimde çok çok fazla ağladım.Bazen durduk yere,bazen ise beni çok üzen olaylardan sonra..Hatta Tunalı'dan Kurtuluş'a kadar bir elimde Pasiflora ile,ara ara içip hıçkıra hıçkıra ağlayarak gelmişliğim vardı.En çok aklımda kalan o olmuş :)
Lütfen manyak demeyin,sadece çok mutsuzdum :)

9.Superman mi Batman mi?
Spiderman! :D Diğer süper kahramanları hiç sevmem.

10. Çocukken hepimiz bir nesneyi ya da olayı başka bir şey zannederdik. Mesela Eyfel Kulesi'ni elektrik direği sanmak gibi. Senin böyle ilginç düşüncelerin var mıydı?
Vişne suyunu kola sanarak,yoğurdu dondurma sanarak yeme şapşallıklarım varmış.Annem sağolsun :D Ayrıca akşam olunca birinin elektrikleri kestiğini sanıyormuşum :(

11. Hayatın anlamı nedir?
Şu anda "hayatımın anlamı" diyebileceğim hiçbir kişi veya olgu yok.Açıkçası beni üzen bir durum;ancak elimden bir şey gelmiyor :/


İştee bu kadarr :)

Beni mimleyen dünya tatlısı Merve'ye bu güzel mim için çok çok teşekkür ediyorum ^_^  Hem onunkini okurken,hem de kendim cevaplarken güzel vakit geçirmiş oldum sayesinde :) Umarım siz de keyif alarak okursunuz :)

Son olarak,benim mimlediklerim.Cevaplarınızı bekliyoruz güzeller :)

Bayan Vertigo
Seda Baybek Kaya
Yasemin'in Kozmetiği

Sevgiler :*




8 yorum:

  1. Allah'ım böcek olayına sesli güldüm kıyamam ya :D
    Mim için teşekkürler tatlım,ilk fırsatta yapacağım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O olay beni çok utandırıyor :( Beklemedeyiz tatlım :*

      Sil
  2. Ankara'ya dönünce seve seve yapacağım kuzucuğum :* çok teşekkür ederim :)) <3

    YanıtlaSil
  3. Çok keyifliydii=) Burda bi asker kızı mı ne gördüm kendim gibiii:p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim keyifli gelmesine :) Eveeeet,kader ortağıyızz :(

      Sil
  4. Minik oğlum da yoğurda birşeyleri batırıp donduuma diyip yiyor :) o geldi aklıma..
    Böcek fobim var valla hiç gülmem sana çok iyi anlarım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuklar tada bakmıyor demek ki,dondurma sanmak yetiyor :) Çok şeker bir durum aslında :)
      Ah şu böcekler.. :/

      Sil