Cumartesi, Haziran 20, 2015

Yaşlılıkla Savaşalım : Retinol !

Herkese merhaba !

20'li yaşlarımın ortalarına yaklaşırken yaşlanma karşıtı ürünlere olan ilgim yavaş yavaş artmaya başlıyor. "Çok erken değil mi?" diye düşünmeyin. Bildiğim, araştırdığım kadarıyla uzmanlar 25-30 yaşlarında bu işlevdeki ürünlerin kullanılmasını öneriyor. Ben de bunu çok mantıklı buluyorum; çünkü kırışıklıklar oluşmadan, sarkmalar oluşmadan önlemimizi almamız gerekiyor.


Kafamda bu düşünceler varken Retinol markası ile tanıştım. Retinol sadece markanın adını değil, içeriğini de ifade ediyor : A Vitamini! Birçoğumuz bu adını bilmesek de aslında Retinol = A vitamini bileşenleri'ymiş.

A vitaminin yaşlılıkla mücadelede ne kadar etkili bir ürün olduğunu bilmiyordum. Bu nedenle biraz araştırma yaptım. Bu araştırmalar sonucunda A vitaminin yaşlanma sürecini yavaşlatan, yaşlanma belirtilerini azaltan etkisinin tıbben kanıtlanmış olduğunu gördüm. Onlarca yararı olan bu vitaminin konumuzla ilgili etkileri cildin doğal kolojen üretimini desteklemek, olgun ciltlerin sert ve elastikiyetini kaybetmiş dokusunu yumuşatmak, ciltteki kırışıklık ve lekeleri azaltmak/yok etmek olarak sayılmış.

A vitaminini beslenme yoluyla almanın önemi yadsınamaz olsa da tek başına yeterli olmayacağı için bu desteği bakım ürünleri ile desteklemek gerekiyor. Tam olarak bu noktada Retinol ürünlerinin birkaçından bahsetmek istiyorum.

 Retinol Yaşlanma Karşıtı Göz Jeli, yaşlılık belirtilerinin ilk olarak görüldüğü bölge olan göz çevresinde oluşan kırışıklıkları ve diğer yaşlanma belirtilerini gözle görülür biçimde azaltmayı; hatta sarkma, yarılma, ince çizgi ve morluk oluşumuna engelleyici etki yapmayı vaat ediyor. Ürün parfüm içermiyor ve düzenli kullanımda göz altı torbaları ve morlukları için de çözüm olacağı vaadinde bulunuyor. Retinol göz jeli cildin tahriş olmasını engelleyici etkiye sahip olduğu için hassas ciltler için de uygun.


Retinol Anti Wrinkle Facial Serum, adından da anlaşıldığı gibi bir kırışıklık karşıtı serum. Ürün, oluşmuş kırışıklıklarda azalma sağlamaya ve cildi sıkılaştırmaya yardımcı olmayı vaat ediyor. Bu yönüyle 30-40'lı yaşlara hitap ederken kırışıklık oluşumuna karşı koruma vaadiyle de 25-30 yaş arasına hitap ediyor. En güzel vaadinin ise ilerleyen yaşlarda yavaşlayan cilt yenilenme hızının düzelmesine yardımcı olmak olduğunu düşünüyorum.



Benim dikkatimi çeken ve yukarıda bahsettiğim Retinol Göz Jeli ve Retinol Anti Wrinkle Facial Serum dışında da birçok Retinol Anti Aging, yani yaşlanma karşıtı ürün bulunuyor. Retinol Anti Aging Yüz Temizleme Kremi, Retinol Anti Aging El Kremi, Retinol-X Anti Aging Derin Kırışıklıklara Karşı 3 Etkili Krem bunlardan sadece bazıları.

 Ben, şimdi olmasa bile 1-2 sene içinde yaşıma uygun olan bazı Retinol ürünlerini denemeyi düşünüyorum. Sizler de yaşınıza uygun Retinol anti aging ürünlerini denemek isterseniz narecza.com ' da bulabilirsiniz.

Mutlu haftasonları dilerim! Sevgiler ^^

6 yorum:

  1. Öncelikle çok faydalı bir yazı olduğunu belirtmeliyim. Ben de retinol içeren ürünler kuklanıyorum yaklaşık 8-9 aydır ve inanılmaz faydalarını gördüm. Göz kremi olarak La roche posay redermic yeux (retinol) kremini kullanıyorum fevkalade başarılı bir ürün bloğumda da yorumlamıştım. Cildim için de yine eczaneden aldığım retinol kapsüllerinden kullanıyorum hafta da 3 defa kullanılması öneriliyor. Bu güzel post için kalemine sağlık diyorum. www.kozmetikblogum.com benim sayfam :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. İlerleyen zamanlarda ben de mutlaka Retinol içerikli ürünleri ve Retinol markasını deneyeceğim. Sevgiler ^^

      Sil
  2. Malatya Haber Sitesi Olarak Sizi Takip  Ediyorum Başarılarınızı Diliyorum İyi Bloglamalar :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba , ben de takipteyim sizi ... Kocaman sevgiler..
    Benim bloğuma da beklerim.

    YanıtlaSil