Cumartesi, Haziran 06, 2015

Koton Beauty Göz Kalemi - 004 Light & 706 Emerald


Koton'un kozmetik ürünlerini incelemeye far paleti ve kalem ruj ile başlamıştım. Bugünkü konuğumuz da göz kalemleri olacak.


Toplam 8 renk seçeneği arasından benim tercihlerim 706 Emerald adlı yeşil ve 004 Light adlı nude göz kalemleri oldu.


Kalemlerin gramajları belirtilmemiş ama standart bir göz kalemi büyüklüğünde olduğunu söyleyebilirim. Ayrıca maaleef diğer Koton Beauty ürünlerinde olduğu gibi içerik de yazmıyor.


Nude kalem mat, yeşil kalem ise sedefli yapıda. Ahşap kalemler bende daima sert dokulu oldukları düşüncesini uyandırmıştır. Bu kalemler de bu düşünceyi uyandırdı. Henüz kalemlerin ucu sivriyken ve en üst katmandayken "acıtmadan sürülüyor ama pek yumuşak değil" düşüncesindeyken, ilk açıştan sonra yumuşak yapılı olduklarını gördüm. 


Nude kalemi gözümün alt-iç bölgesine sürmeyi tercih ediyorum. Gözleri daha büyük göstermek için kullanılan en bilindik yöntemlerden biri bu. 
Bu kalemi gözümün içine çekerken zorlanmadım ancak tam olarak "nude" görüntüyü sağlaması için 2 kat geçmem gerekti. 

Yeşil kalemi ise hem gözlerimin içine hem üstüne çekmeyi, hem de far olarak kullanmayı denedim.
Rengini tam olarak vermesi için tek kat sürmek yeterli olmadı. Kullandığım bölgeye göre 2-3 kat sürerek uyguladım ve rengini çok beğendim. Fakat hem gözümün içine sürdüğümde hem de üstüne eyeliner gibi çektiğimde çok zaman geçmeden bulaşma yaptı, dağıldı. Buna rağmen şaşırtıcı bir şekilde, göz içlerime çektiğim kalemin bulaşmayan kısmını (tam manasıyla içinde kalan kısımlar) akşam temizlemek oldukça zor oldu. Hatta tam temizlemeyi başaramadığım bir günün ertesinde bile göz içlerimde yeşillikler vardı. Akma,bulaşma yapmasa buna olumlu bir özellik diyebilirdim ancak bu durum böyleyken bana pek olumlu gelmedi.
Far olarak kullandığımda ise çok kolay dağıtabilmeme rağmen kalıcılık konusunda başarılı bulmadım. Kalıcı olduğu takdirde de çizgilere dolma yapacakmış izlenimi verdi.

Nude kalemin yapısı daha farklı olduğu için akma, bulaşma yapmadı. Ancak gözümde yeşil kalem kadar kalmayı başaramadı.


Koton Beauty göz kalemlerinin fiyatı 5 TL.  Her iki kalemi de çok başarılı bulmasam da nude kalemin, gözleri büyük gösterme amacıyla bu renkte kalem arayanlar için uygun fiyatlı bir alternatif olabileceğini düşünüyorum.
Yeşil kalem ise çok güzel bir renge sahip olmasına rağmen tercih edilebilir bulmadığım bir kalem. Eğer tüm sedefli kalemlerin yapısı böyleyse - ki öyle olduğunu sanıyorum- ancak çok beğenilen bir renk olursa şans verilebilir. Ben, bayıldığım bir renk çıkmadığı sürece bir daha Koton Beauty göz kalemlerinden alacağımı düşünmüyorum.

Koton Beauty ürünlerini nasıl buluyorsunuz? Kullanıp memnun kaldığınız ürünleri neler?

Mutlu haftasonları ^^


6 yorum:

  1. Nude kalem alınıp denenebilir o zaman sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet :) En güzel nude kalem olmasa da geçiş dönemlerinde kullanılabilir.

      Sil
  2. Yeşilde akma sorunu olmasaydı rengi baya canlı durduğu için çok güzel bir eyeliner olurdu :) http://makyajdevrimi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle :) Rengi çok çok güzel. Ayrıca bu renkte bir eyeliner arıyorsanız Flormar Bohemian Dream'e bakın derim ^^

      Sil
  3. Yeşilin tonuna yazık olmuş yazın çok güzel olurdu ama akıyorsa sınıfta kaldı desene :) Bir de mor var galiba kalemlerde meraktan alıp deneyeceğim iyi çıksa bari :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle :) Evet, sanırım mor da vardı. Renk olarak en iyisi bence yeşil olandı ama umarım performans olarak diğerleri daha iyi çıkar.

      Sil