Salı, Mayıs 26, 2015

Urban Decay 24/7 Glide-On Çift Taraflı Göz Kalemi - Naked 2



Urban Decay, favori markam olma yolunda ciddi adımlarla ilerlerken çok sevdiğim çift taraflı kaleminden bahsetmek için can atıyorum. Bu kalemi gerçekten çok ama çok sevdim !


Urban Decay'in göz kalemleri, neredeyse far paletleri kadar ünlü. Benim gibi pratik düşünüp tek bir üründe birden fazla deneyimi sevenler için meşhur 24/7 kalemler ile aynı formülde, çift taraflı olanları da üretilmiş. Çift taraflı kalemlerde, normal 24/7 kalemler kadar renk seçeneği yok. Naked, Naked Basics, Naked 2 ve Naked 3 olmak üzere 4 seçenek bulunuyor. Ben, henüz Sephora'larda sadece 2 çeşidini gördüm. Umarım zamanla seriyi tamamlarlar. Benim bugün sizlere Naked 2'den bahsedeceğim.


Naked 2, Perversion ve Pistol adı verilen renklerden oluşuyor. Pistol, adını Naked 2 palette yer alan aynı renkteki fardan alıyor. Perversion ise normal kalemlerde de bulunan bir renk. Aynı zamanda vegan.

Renklerin içerikleri ayrı ayrı belirtilmiş.

Perversion:Isododecane, Cyclopentasiloxane, PEG/PPG-19/19 Dimethicone, Synthetic Wax, Hydrogenated Polydicyclopentadiene, Nylon-12, C20-40 Alcohols, Perfluorononyl Dimethicone, Polyglyceryl-4 Diisostearate/Polyhydroxystearate/Sebacate, Polyethylene, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Tocopherol.

Pistol:Cyclopentasiloxane, Isododecane, Synthetic Wax, Polybutene, Simmondsia Chinesis (Jojoba) Seed Oil, Hydrogenated Cottonseed Oil, Ceresin, Ozokerite, Cera Microcristallina (Microcrystalline Wax/cire microcristalline), Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Phenoxyethanol.

Kimyasalların yanısıra jojoba yağı, pamuk çekirdeği yağı ve E vitamini de içeriyorlar.


Perversion, gördüğüm en siyah göz kalemi. Mağazada alırken tüm siyah göz kalemi ve eyelinerları deneyerek, gözüme en siyah ve en kalıcı görüneni seçmeye çalışmıştım. Ürünü kullanınca anladım ki isabetli bir seçim yapmışım.


Pistol, sedefli bir gri-kahverengi.

Her bir taraf 0.5 gr. (Normal 24/7 Glide-On kalemler ise 1.2 gr.) Çevrilerek değil, kalemtıraşla açılıyorlar.

Her iki renk de oldukça yumuşak, kremsi bir yapıda. Alırken Pistol'dan çok etkilenmiş olmama rağmen sürünce Perversion'a bayıldım.

Yumuşak olmak çoğu kalemde gördüğümüz, duyduğumuz bir özellik olsa da bu kalemde gerçekten ileri boyutta. Şimdiye kadar Mac, Essence ve yumuşak olarak nitelendirdiğim diğer birçok kalemi göz içlerimde severek kullansam da asla göz üstlerime eyeliner gibi sürmeyi beceremedim. Kuyruk kısımlarını göz kalemleriyle çizmeye çalıştığımda hiçbir kalem yeterince kaygan gelmiyordu ve böylece tek bir hamlede çizemiyordum. Perversion ile kuyruğu bile tek hamlede, kolayca çizebiliyorum. O derece yumuşak ve kaygan bir kalem.


Her iki renk de hem göz içlerine hem de göz kapağına kolayca sürülebiliyor. Bulaşma yapmadan sürülebiliyor olsa da dağıtmaya müsaitler. Ben, Perversion'ı göz pınarları hariç gözlerimin tamamının içine ve üstüne eyeliner gibi çekiyor ve Piston'ı da göz pınarlarıma uyguluyorum. Perversion, öyle güzel ve yoğun bir siyah ki bu şekilde uygulayıp bir de maskara sürünce çok pratik bir şekilde harika gözlere sahip olunuyor.

En fazla 9 saat boyunca akma ve bulaşma yapmadan kaldılar ( 9 saatin sonunda ben silmek zorunda kaldım.) Sadece artık son saatte Perversion'la çektiğim kuyruk biraz solmuştu. 

Çok fazla high-end ürünü olan biri değilim. Özellikle de göz kalemine çok fazla para vermemekten yanayım. Bu nedenle şimdiye kadar sadece drugstore ürünlerini ve setlerden çıkan drugstore üstü (mid-range) ürünleri kullandım. Bu kalemin fiyatı 59 TL. Pek çok markadan 5-10 tane göz kalemi alabileceğiniz bir fiyat. Yine de ben diyorum ki eğer aradığınız kalemi bulamıyorsanız, farklı farklı kalemlere ufak miktarlar verip duracağınıza gidip bu kalemi yada 24/7 kalemlerden Perversion rengini deneyin :) 

Yazının her aşamasında da hissetmiş olduğunuz üzere, bu ürünü gerçekten çok beğendim. Urban Decay ürünlerini Sephora mağazalarında bulabilirsiniz.

Bu kalemi yada diğer Urban Decay kalemlerini denediniz mi? Nasıl buldunuz?

Sevgiler ^^

8 yorum:

  1. O kadar güzel anlatmışsın ki mutlaka alıp denemek istedim:)

    YanıtlaSil
  2. Urban Decay'in göz kalemlerine ben de bayılıyorum. Şimdi bu ikili kalem çok aklımı çeldi bak:) Başka renkleri de var mıydı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normalde 4 rengi varmış ama ben bizim Sephora'larda bununla beraber sadece 2 rengi görebildim. Diğeri de siyah ve kahverengi gibiydi yanlış hatırlamıyorsam :)

      Sil
  3. ben de baktım bunlara da pek elim gitmedi fiyattan ötürü belki karta bir indirim falan olduğunda alabilirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar sık sık indirim yapıyorlar gibi geliyor. Ben de %20 indirim kampanyasında almıştım. 3.üründe kararsız kalırsan şans ver derim ^^

      Sil
  4. Senin bu Urban Decay yazıların beni mahvediyor bilesin liste kabardıkça kabarıyor ^^ Ben esas siyahtan çok kahve tonlarını kullandığımdan Demolition isimli kalemi gözüme kestirmiştim ama çift taraflı olması ve o Pistol renginin güzelliğine vurulunca bu da cazip geldi şimdi.Naked 3'ün de renkleri güzeldi aslında o gelmemiş mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listenin başlarında olsun bu bence ^^ 2 rengi vardı ben baktığımda. Diğerinin de bir tarafı siyah, diğer tarafı kahverengiydi. Sanırım Naked. Ondaki kahverengi çok güzel bir çikolata kahve. Kahverengi seviyorsan onu da sevebilirsin bence. Benim gözüm de Naked 3 ve Basics'de. Umarım gelmişlerdir yada gelirler.

      Sil