Cumartesi, Mayıs 02, 2015

[YENİ] Maybelline Baby Lips Electro Dudak Balmı - Pink Shock & Strike A Rose


Herkese mutlu haftasonları !
Geçtiğimiz gün sizlerle Baby Lips Electro - Fierce N Tangy hakkındaki yorumlarımı paylaşmıştım. O gün ürünün 2 çeşidini daha edindim ve daha fazla vakit geçirmeden bunları da sizlerle paylaşmak istiyorum. Bu yazı, diğer yazı kadar ayrıntılı bir Baby Lips Electro tanıtımı içermek yerine daha çok farklılıkları içerecek. Bu nedenle daha ayrıntılı incelememi okumak isterseniz tık tık.


Seride Berry Bomb ile birlikte en dikkat çekici renkler bence Pink Shock(soldaki) ve Strike A (sağdaki).


Pink Shock'un rengi fuşyaya benzer koyu ve canlı bir pembeyken Strike A Rose "coral", yani mercan rengi.


Ürünlerin vaatleri ve bunları yerine getirme seviyeleri bence Fierce N Tangy ile aynı. Yani sürünce nemli ve daha güzel dudaklarınız oluyor. 1 saatten fazla kalıcılık beklememek gerekiyor. Dolgunluk konusunda, özellikle Pink Shock yer yer mentollüymüş gibi gelse de görünürde bir değişiklik olmadı. Bu iki ürünün Fierce N Tangy'den tek farkları renkleri ve kokuları diyebilirim.


Strike A Rose, tek katta bile dudağa hafif bir pembelik katıyor. Ambalajında karpuz aromalı olduğu belirtilse de kokusu Fierce N Tangy ve Strike A Rose kadar güçlü değil. Sürüldüğü anda bile pek hissedilmeyecek kadar hafif.


Strike A Rose, renginden dolayı Pink Shock kadar güçlü bir renk vermese de o da tek katta bile varlığını belli ediyor. Muhteşem bir şeftali aroması var! Çok güçlü ve tatlı kokusu olan sakızları anımsattı bana. 


Fotoğrafta Pink Shock(soldaki) ve Strike A Rose(sağdaki)'un tek katta verdikleri rengi görüyorsunuz. Bu fotoğraftan da görüldüğü gibi, renk verme konusunda Electro'lar normal Baby Lips'lerden daha başarılı. Kat kat sürüp rengin etkisini arttırmak mümkün. Her halükarda dudağa nemli ve doğak bir görüntü veriyorlar. 


Pink Shock, normal Baby Lips'lerimden daha çok beğendiğim bir ürün oldu. Strike A Rose'u ise çook sevdim! En sevdiğim Baby Lips'im oldu. Verdiği rengin doğallığını ve kokusunu çok sevdim.
Siz de benim gibi çok pembeci değilseniz ve tatlı, yoğun kokulu balmlardan hoşlanıyorsanız Strike A Rose'u deneyin derim.

Maybelline Baby Lips Electro dudak balmlarını Gratis ve Watsons mağazalarında bulabilirsiniz. Fiyatı 6,90 TL.

Baby Lips Electro'nun hangi renklerini almayı düşünüyorsunuz?


makyajmaceralari@hotmail.com

6 yorum:

  1. Renkleri bir harika ya, görüntü çekiyor zaten almassam olmaz ^-^ Güle güle kullanın *-*

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller ben Pink shock almak istiyorum bu arada hayırlı olsun yorumun çok işine yaradı😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yararlı olmasına çok sevindim ^^ Güzel bir seçim olur :)

      Sil
  3. Ya bunun renkleri hep ayni pembe kirmizi yok ki

    YanıtlaSil
  4. Bende PİNK SHOCK var. Ama bitmek üzere ben PİNK SHOCK u kullandım.Çok güzel bir pembe koyu pembe.Ama ben PİNK SHOCK u günlük hayatta önermiyorum yani evde oturuyorsanız eğer sürmeye gerek yok ben PİNK SHOCK u böyle gezmeye giderken falan kullanıyordum. Kalıcı değil 1-2 saat sonra uçup gidiyor ve matlaştırıldığında daha çok güzel oluyor.Dudağıma hiç bir hasar vermedi ama ben yinede makyajımı çıkardığımda nemlendirmesi yüksek olan renksiz olan BİLİSTEX i kullanıyorum (BEN PİNK SHOCK u BUZDOLABINDA MUHAFIZA EDİYORUM.ÇÜNKÜ ETMEZSEM ERİYOR)

    YanıtlaSil