Cuma, Mayıs 01, 2015

Bobbi Brown Online Alışverişim


Bu aralar bolca alışveriş yazısı yazıyorum. Bilmem hoşunuza gidiyor mu ama özellikle online alışveriş yapmışsam fikir vermesi adına mutlaka yazma ihtiyacı hissediyorum.

Bobbi Brown, kendi online mağazasını açan markalar kervanına son katılanlardan. Bildiğim kadarıyla Estee Lauder, Mac ve Clinique ile aynı şirkete bağlı. 

Site, Mart ayının sonlarına doğru açıldı. Hem sosyal medya aracılığıyla hem de çeşitli kampanya ve hediyelerle bolca tanıtım yaptılar. Ben de bu kampanyalardan biriyle ilgilenerek henüz sitenin ilk haftasında alışveriş yapmak istemiş; ancak istediğim kampanyadan stok nedeniyle yararlanamayınca hayalkırıklığı yaşayarak siteden soğumuştum. Bunu Instagram'da bir arkadaşımın hesabına yazdığım yorumda dile getirmişken şaşırtıcı bir şekilde bu yorumu gören site yetkililerinden oldukça kibar bir şekilde durumu açıklayan ve ürünün tekrar stoğa girdiğini belirten bir mail aldım. Böyle ilgili olmaları gerçekten hoşuma gitti. 

Siteye tekrar ısınsam da ayırdığım bütçeyi başka alışverişlerde harcadığım için hemen alışveriş yapmak istemiyordum. Yine de uzun bir süre direnemedim.


Beni alışveriş yapmaya iten ürün siteye özel 65 TL'ye düşen Art Stick oldu. Ürünün normal fiyatı 90 TL.

 
Art Stick, kalemtıraşıya beraber geldi. Beklediğimden daha büyük olduğunu görünce memnun oldum.  Kullanınca memnuniyetim daha da arttı. Yumuşacık yapısı, kalem olmasından ve yapısından dolayı çok kolay sürülüşü ve kalıcılığıyla çok beğendiğim bir ürün oldu. Dusty Pink rengini ise özellikle tavsiye ederim. Pembelerle arası olmayan beni bile kendisine hayran bıraktı.


Sitede tüm alışverişlere 2 adet seyahat boy ürün hediye ediliyor. Bunu rastgele yapmıyorlar. Seçenekler arasında biz seçiyoruz. Benim seçimlerim makyaj temizleyici ve çift taraflı karıştırma fırçası oldu. Bence oldukça güzel hediyeler.


Sitedeki tekliflerden Smokey Eye Maskara'nın seyahat boyunu da sepetime ekledim. İlk alışverişinizde "bobbi" kodunu kullanarak bu hediyeye sepetinize ekleyebilirsiniz.

Siparişimi 21 Nisan'da verdim. 24 Nisan'da ürünler elime ulaştı. Sitedeki tüm alışverişlerde kargo ücretsiz. Ürünleri Yurtiçi Kargo ile gönderiyorlar.

Yazımda bahsettiğim kampanyalar zaman içinde mutlaka değişiklik gösterecektir. Güncel olan kampanyaları bu sayfadan takip edebilirsiniz. Benim önerim ise mail bültenine abone olmanız. Böylece güncel kampanyalardan anında haberiniz olur. Sitede sol altta yer alan "E-MAIL KAYIT" bölümünden bu işlemi gerçekleştirebilirsiniz.

Ben markaların sitelerinden alışveriş yapmayı gerçekten seviyorum. Son dönemlerde böyle sitelerden alışveriş yapmak kampanyalar, hediyeler sayesinde mağazadan yapılan alışverişlerden çok daha cazip hale geldi. Bu alışverişimden de oldukça memnun kaldım ve online tercih edilecek markalar listeme Bobbi Brown'ı da ekledim.

Bobbi Brown'ın sitesinden alışveriş yapmayı denediniz mi? Sizin deneyiminiz nasıl oldu?

Sevgiler ^^



makyajmaceralari@hotmail.com
Instagram : @makyajmaceralari_

0 yorum:

Yorum Gönder