Salı, Mayıs 05, 2015

Bershka Dudak Balmı - Pink Cherry


Son dönemlerde giyim mağazaları da kozmetik işine el attı. Bunlardan en popüleri şüphesiz ki H&M. Bunun yanısıra yaklaşık 1 senedir Bershka da far, ruj, eyeliner, oje gibi çeşitli ürünleri satışa sunuyor. Son olarak ise Koton bu markaların arasına eklendi. Blogda H&M ürünlerine sık sık yer versem de diğer markaların eksikliğini hissetiğim için denedikçe onlara da yer vermeye çalışacağım. 


Bershka'nın kozmetik konusunda en büyük eksisi rafların hızlı değişmemesi. O kadar ki kozmetik işine el attıklarından beri en fazla 2-3 ürün eklendi. Onlar da sadece parfüm ve dudak balmı gibi ürünlerdi.


Bershka, H&M gibi dikkat çekici ambalajlar yapmakla pek uğraşmıyor. İstisnası ise dudak balmları. Gördüğünüz gibi EOS benzeri, hatta daha yuvarlak ambalajlı ve 2 kulaklı bu dudak balmı oldukça şirin.


Ürünün bendeki çeşidi Pink Cherry, yani kiraz aromalı. Çok yakın zamanda portakal ve ananaslı çeşitleri de çıkmış.


Ambalajıyla ilgili çok hoşuma giden diğer bir şey ise ürün bilgilerinin ambalajının altında yer alan yuvarlak kitapçıkta yer alması. Böylece ambalaj üzerinde yazılarla görüntü kirliliği yaratılmamış.


Ürünün içeriği de bu defa dışındaki kutuda yer alan bir kitapçıkta yazıyor. Ne yazık ki paraben içeriyor.


Ürünün ucu tam olarak yuvarlak değil. Bir tanım yapmak gerekirse "kesin koni" şeklinde diyebilirim. Uygulama kolaylığı açısından düz yuvarlak olan balmlardan hiçbir eksiği yok. Hatta neredeyse daha pratik diyebilirim.


Çok hafif bir kokuya sahip. Sürünce neredeyse hissedilmiyor. Çok bilindik bir koku aslında ama tam çıkaramıyorum. Sanırım "Vişneli Yumiyum" olabilir :)

Balmın kıvamı alıştığımız balmlardan biraz daha katı. Sürerken yağ gibi kayan balmlardan değil, beni biraz zorladı. Sürdükten sonra da dudağımda diğer balmlara göre daha fazla, hissedilir şekilde ağırlık yaptı.

Nemlendirme konusunda ortalama bir performansa sahip. Sürünce dudağı daha yumuşak ve pürüzsüz yapıyor. Ancak saatlerce böyle nemli tutma gibi bir başarısı yok.

Ürünün fiyatı 17.95 TL. Bershka mağazalarında bulabilirsiniz. Hatta hangi şubelerde olduğunu sitesinden kontrol etmek mümkün. Bence bu balmı alma nedeni ancak ambalajı olabilir. Bunun dışında "ortalama altı" demek yanlış olmaz.

Bershka kozmetik ürünlerini denediniz mi? Memnun kaldığınız ürünleri neler?

Sevgiler^^



makyajmaceralari@hotmail.com
Instagram : @makyajmaceralari_

4 yorum:

  1. Ben far ve rujunu denedim, rujundan özellikle hiç memnun kalmadım ve blogda paylaştım. En kısa zamanda farıda paylaşacağım, bu balmın görüntüsü harika ama 18tl edicek bi ürün değildir bence aynı ruju gibi. Benim çok sevdiğim bir giyim markalarından biri ve makyaj ürünlerinden çok ümitliydim fakat hayal kırıklığı oldu biraz :( Güle güle kullanın yinede balm daha kullanışlı bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Far yorumlarınızı merakla bekliyorum. Rujlardan birini ben de kullandım ve bloga dahi yazamadım çünkü rengi neredeyse yok gibiydi. Fiyatları da pek uygun olmayınca ben de ümitliydim ama aynı şekilde hayalkırıklığına uğradım.

      Sil
  2. çok şirinmiş güle güle kullan ama birazcık pahalı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Bence de bu ürüne göre pahalı gerçekten.

      Sil