Çarşamba, Mayıs 06, 2015

Amie Çok Hassas Gözler İçin Göz Makyajı Temizleyici


Herkese merhaba ! Bugün sizlere çok hoşuma giden bir göz makyaj temizleyicisinden bahsetmek istiyorum.

Bu markayı bu ürününe bir Gratis indiriminde rastlayana kadar duymamıştım. Güzel görüntüsü ve diğer temizleyicilere göre temiz olan içeriğiyle merak ederek aldım. İyi ki de almışım!

  
Paraben,sülfat,mineral yağları ve hayvan ekstreleri içermiyor. Öte yandan doğal olarak elde edilmiş bitki ekstreleri ile dolu. Bu ekstreler yeşil peygamber çiçeği, hindistan cevizi özü, üzüm suyu, salatalık ve papatya. Yeşil peygamber çiçeğinin etkisi rahatlatıp şişkinliği önlemek iken salatalık nemlendirip, ferahlatıyor; üzüm suyu ise temizliyor. 

Ayrıca ürün vejeteryanlar için uygun ve yağsız. 
Sizce de çok etkileyici değil mi? En hassas bölgelerimizden biri olan gözlerimizi emanet ettiğimiz ürünlerin içeriğinin mümkün olduğunca temiz olması benim için çok önemli. Bu nedenle şimdiye kadar yazdıklarım bence ürüne çok büyük artı sağlıyor.


Ürün hassas gözlerde bile makyajı nazikçe ve kolayca çıkarmayı vaat ediyor. 

Yapısı yüz temizleyici tonikler gibi. Pamuğa biraz döküp gözümü nazikçe siliyorum. Çok ağır makyajlarda tek seferde çok başarılı sonuç vermiyor. Gözde biraz bekletmek gerekebiliyor. Özellikle waterproof maskaralarda ve eyelinerları bu ürünle çıkarmayı tercih etmiyorum. Öyleyse neden sevdim?
Çünkü yağsız olduğu için gözlerde o yağlı hissi bırakmıyor. Sanki yüz temizleyici tonikmiş gibi bir etki yapıyor. Uyguladıktan sonra anında yıkama ihtiyacı hissetmiyorsunuz ve gerçekten temiz hissettiriyor.


Ağır makyajları çıkarmakta başarılı olamasa da yağsız olmasından dolayı makyaj hatalarını düzeltme konusunda çok başarılı. Göz kapağıma bulaşan rimeli ve eyelinerımda taşan kısımları bu temizleyiciyi bir kulak pamuğuna dökerek çok rahatça temizleyebiliyorum. Yağlı his bırakan ürünlerde bunu yapmak pek mümkün olmuyor çünkü o yağı temizleme ihtiyacı hissediyorum ama gözümde makyaj olduğu için bu mümkün olmuyor. Bu nedenle bu yağsız ürün hataları düzeltmek için ideal!
 

Ürünün miktarı 125 ml. Açıldıktan sonra 6 ay içinde tüketilmesi gerekiyor ki zaten sadece hatalar düzeltilse dahi bu sürede bitirilebilecek bir ürün. Ben 1 buçuk ayda neredeyse yarıladım.

Başka mağazalarda görmedim. Sanırım sadece Gratis'lerde satılıyor. Ben indirimde 10 TL'ye almıştım. Normal fiyatı da yanılmıyorsam 15 TL civarıydı.

Tekrar tekrar almayı düşündüğüm bir ürün oldu. Normalde çok ağır makyajlar yapmadığım için günlük makyajımı temizlemeye yetiyor. Ağır makyajlar yapsam bile sırf hataları düzeltme konusunda çok hoşuma gittiği için bile alabilirim.

Bu ürünü deneyen var mı? Siz nasıl buldunuz?

Sevgiler ^^



makyajmaceralari@hotmail.com
Instagram : @makyajmaceralari_

1 yorum:

  1. Merhaba bloğunu yeni keşfettim ve yeni yazıların için takibe aldım:) Bana da beklerim :)
    http://ataleofbeauty.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil