Çarşamba, Nisan 08, 2015

Flormar Care4lips Dudak Balmı - 006 Sweet Tangerine



Flormar, geçtiğimiz ay meşhur Eos lip balmlara çok benzeyen lip balmlar çıkardı. Sadece Eos'a benzerliğinden değil, gerçekten şirin ve rengarenk olmalarından ötürü çoğumuzun ilgisini çekti.


Care4lips'ler 6 farklı renk ve kokuya sahip. Çilek, karamel, vahşi meyveler, yeşil elma, karpuz ve mandalina kokulu çeşitler var. Ben, turunçgil kokularına bayılan biri olarak tereddüt dahi etmeden mandalinalı olan 006 - Sweet Tangerine 'i tercih ettim. 


Mağazalarda her çeşidin testerı bulunuyor. Ürünler kokulu olduğu için bence isabetli olmuş. Kararlı bir şekilde mandalinalıyı almış olsam da diğer çeşitleri koklamayı ihmal etmedim. Ben, normalde de diğer kokulardan pek hoşlanmadığım için çekici gelmediler ancak yukarıda saydığım ürünlerin kokularını sevenler hiç şüphesiz bu balmların kokularını da sevecektir. Kokular gerçekten yoğun ve balm dudaktan tamamen uçup gidene kadar hissediliyor.


Ürün, yuvarlak bir ambalaja sahip. Bir tarafında tam parmağın oturacağı şekilde girinti bulunuyor. Çevrilerek açılıp kapatılıyor.


Kapağın iç kısmında, balma denk gelecek bölümde  şeffaf bir koruyu katman var. Böylece ürün, direkt olarak kapakla temas etmiyor.


Ürünün içeriğinde kakao ve shea yağları ile orkide çiçeği özü var. İçerik olarak asıl artısı ise SPF 15 koruma faktörü içermesi. Yaz gelmek üzereyken dudaklarımızı da güneşe karşı koruyan bir ürün olması sevindirici.
                                                                                                                                      


Ürün uzun süre nemlendirme, pürüzsüz ve besleyici bakım ile kolay uygulama vaat ediyor. Kolay uygulama konusunda gerçekten de çok doğru söylüyorlar. Yuvarlak şekli sayesinde ruj formundaki balmlardan çok daha kolay uygulanıyor. Bu şekilde uygulamayı gerçekten sevdim. ( Fakat ürün artık yuvarlaklığını yitirip bombesi azaldığında ne olacağını merak etmiyor değilim.)

İnce bir yapısı var. Pürüzsüzlük vaadini çoğu balmdan daha iyi şekilde yerine getiriyor. Sadece gece yatarken sürüldüğünde değil, gündüz de pürüzsüz ve yumuşak bir etki bırakıyor. Uzun süre nemlendirme konusunda ise mucizevi bir performansı yok. 1-1 buçuk saat boyunca dudakta kalıyor. Tabi bu süre geçtikten sonra dudak eski kupkuru haline dönmüyor. Dudakların nemlendiği ve biraz yumuşadığını hissedilebiliyor. Nemlendirme konusunda kullandığım diğer dudak ürünleriyle kıyaslamak gerekirse, Hurraw! 'dan daha başarılı buldum. Nivea Lip Butter'dan da bir adım önde olduğunu söyleyebilirim.

Ürünün fiyatı 12,50 TL. Flormar mağazalarında ve Flormar'ın sitesinde bulabilirsiniz.

Aldığıma memnun olduğum bir ürün oldu. Hatta hindistan cevizlisini çıkarsalar onu da alırım :) 

İyileştiricilik aramaksızın dudaklarınız nemlensin ve güzel koksun istiyorsanız bence şans verebileceğiniz bir ürün.

Care4lips'i denediniz mi? Başarılı buldunuz mu?

Sevgiler ^^



Instagram : makyajmaceralari_
makyajmaceralari@hotmail.com

4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Bence eos lip balm'ın 25-30 tl oldugunu düşünürsek fiyatı iyi :)

      Sil
  2. Denedim ve beğenemedim eptaan sonra ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eos kullanmadığım için kıyaslayamıyorum ama bence ülkemizdeki çoğu balmdan başarılı (:

      Sil