Cuma, Şubat 27, 2015

DBMS Kozmetik - Lime Crime Alışverişim

Bugün sonunda çok istediğim bir ruja kavuştum ve bunu sizlerle de paylaşmak istedim :)

Lime Crime, ülkemizde satılmayan ve özellikle rujlarıyla tanınan bir marka. Rengarenk rujlarının yanısıra Velventines serisindeki nefis renkler de benim ilgimi çekenlerden. Bu seride ilgimi çekenlerin başında ise "Salem" geliyordu.

Yurtdışı alışverişlerişlerimde ufak ufak bir sürü ürün almak varken tek bir ürüne 20-30 USD vermek istemediğim için bu zamana kadar almamıştım. Sonunda DBMS Kozmetik'ten almaya karar verdim.

Facebook sayfasından mesaj atarak stokta olduğunu öğrendikten sonra 23 Şubat Pazartesi günü ödememi yaptım.
Normalde ödeme yapılır yapılmaz kargoya veriliyormuş; ancak Derya Hanım'ın rahatsızlığından dolayı ürünüm 25 Şubat Çarşamba günü kargoya verildi ve 27 Şubat Cuma günü bana teslim edildi.


Sadece rujun ambalajının kenarı birazcık yamulmuştu. Bunun dışında bir sorun olmadan elime ulaşmış oldu.

Derya Hanım'ın samimiyetinden ve ilgisinden memnun kaldım.


Ülkemizde Lime Crime satan pek fazla satıcı yokken DBMS Kozmetik'in buna rağmen uygun denilebilecek bir fiyata satmaları en beğendiğim yönü oldu. 
Beautyjoint'te şu anda bu seri 35 USD'ye satılıyor. Şu anki kura göre bu 87 TL'ye denk geliyor. Ben ise ürünü 75 TL'ye aldım.
5 TL de kargo ücreti ödedim.

Genel olarak memnun kaldığım bir alışveriş oldu. 
Sonunda Lime Crime ile tanışmanın mutluluğunu yaşamış oldum. Aynı zamanda normalde beğenmediğim güllü ambalajlarının yakından ne kadar nefis olduğunu anladım. Bundan sonra bulabilirsem her ay 1 Lime Crime ürünü almaya çalışacağım.

Lime Crime ürünlerini denediniz mi? Sizin beğendiğiniz rujları neler?

Sevgiler ^^

0 yorum:

Yorum Gönder