Perşembe, Ocak 01, 2015

2015 Kozmetik İstek Listem

Yeni bir yıla girmişken yapılabilecek en güzel şeylerden biri de istek listeleri hazırmaktır.
Genellikle anlık duygularıyla karar veren biri olarak ben bile bu işten zevk alıyorum :)
Maksat gözümüz gönlümüz açılsın ^^

  • Burt's Bees Tırnak Eti Bakım Kremi
Listemdeki en ulaşılabilir olan ve en kısa zamanda almayı planladığım ürün bu krem. Tırnak bakımına önem verdiğim bu dönemde tırnak etlerim için yağ yetersiz gelmeye başladı. Bu ürünü denemek istiyorum. 

  • Essence Mountain Calling Palet
 


Maalesef Essence'in ülkemize gelmeyen koleksiyonlarından birine ait. Hem paletin hoş tasarımı hem de renklerin hoşluğundan dolayı gerçekten almayı istediğim ürünlerden biri.

  • BeautyBlender Micro.mini İkili Makyaj Süngeri 
 

 Çok yakın zamanda duyduğuma göre Douglas'a meşhur BeautyBlender makyaj süngerleri gelmiş. Üstelik de 50-60 TL gibi yurtdışına göre abartı olmayan fiyatlarla satışa sunulmuş.
Ben de özellikle göz çevresine ürünleri iyi yedirmek adına ikili minik süngerlerini almayı düşünüyorum.

  • Bliss Crown Jewels: The Best of Bliss Hediye Seti
Bu set olması aslında şart değil. Bliss'in çeşit çeşit seti var ve birine muhakkak sahip olmak istiyorum. Ülkemizde var mı bilmiyorum açıkçası; ancak pek sanmıyorum. Ben feelunique sitesinde gözüme kestirdim. 

  • Physicians Formula Plump Potion Ruj
 

Aslında bu üründen daha önce blogumda bahsetmiştim. (Okumak isterseniz tık tık.)
Bu ruju o kadar çok sevdim ki bulabildiğim her rengini almak istiyorum.

  • Butter London Ojeler 
 
 Ojelere pek fazla para harcayan biri olmasam da bir süredir Butter London ojeler ciddi ciddi ilgimi çekmeye başladı.
Douglas'ta zaman zaman kampanyaya girdiklerini biliyorum. Denk geldiğim takdirde almayı düşünüyorum.

  • Smashbox Full Exposure Palet
 

Özellikle mat renkleri çok hoşuma gitmeye başladı. Bu marka ne yazık ki ülkemizde yok; ancak neyse ki gönderim yapan bazı sitelerde mevcut. 

  • Lime Crime Velventines - Salem Ruj
 
 Lime Crime'ın rujları, en çok merak ettiğim rujların başında geliyor. Başlangıçta rengarenk rujları çok ilgimi çekse de son favorim Velvetines Koleksiyonu'ndan Salem. Hem çok zarif, hem de çok vamp bir duruşu var.
  • Makeup Geek Starter Kit  
Bu sene artık meşhur Makeup Geek farlarla tanışma zamanı geldi. Markanın kendi sitesi ne yazık ki ülkemize gönderim yapmıyor. Ancak yanılmıyorsam Instagram'da bazı satıcılar istek üzerine getiriyor.
Bu başlangıç setinde bence oldukça güzel 9 adet far seçilmiş. Sitelerinde 50 USD gibi uygun bir fiyatı olsa da ülkemize getirecek birinden almak için 250 TL civarı bir miktarı gözden çıkarmak şart.

  • Colour Pop Farlar
 
 (Fotoğraf alıntıdır.)

Far aşığı biri olarak listemin sonunda yine farlar bulunuyor.
Colour Pop'un nefis farları olmasına rağmen maalesef hala yurtdışına çıkmadan nasıl ulaşabileceğimi bulmuş değilim.
Bir yolunu bulduğum takdirde alacağım ilk ürünlerden.


Genellikle planlı alışveriş yapamıyorum. O yüzden listeye yazdığım ürünler sadece yoğun istek duyduğum ürünler :)

Sizin yeni yılda almayı düşündüğünüz kozmetik ürünleri neler?

Herkese tekrar mutlu seneler :)

4 yorum:

  1. Essence Türkiye yemin ederim çok boşladı, çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle :/ Yurtdışındaki ürünlere bakıyorum ve nefis ürünler görüyorum. Bir de bizdeki Essence ürünlerine bakıyorum. Onlardan eser yok..

      Sil
  2. Bliss'i Boyner'de ve bazı eczanelerde gördüm ben. Araştırmak lazım;)
    Ayy Physician2 Formula'Nın o rujlarına bayıldımmmm! Ben de istiyoruuum! Butter ojeleri dee! Bi kampanya olurda alırsan mutlaka hemen yaz=)
    Smashbox ilk çıktığı andan itibaren benim de rüya paletimdi resmen. Ama okuduğum 10 yabancı blogun 9unda renklerinin yarısının pigmentasyonu oldukça başarısız diye geçiyor. O yüzden Lorac 2 aldım bende. Çok memnunum^^
    İnşallah hepsine kavuşursun:-*
    Bu da benim 2015 kozmetik istek listem: http://kozmetikasigi.blogspot.com.tr/2014/12/2015-icin-kozmetik-wishlistim-istek.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gidince bakmak lazım öyleyse :) Ama eminim ki setler varsa dahi yurtdışındaki kadar avantajlı değillerdir maalesef :/
      Kesinlikle yazacağım ^^
      Aa,şu an çok şaşırdım. Ben sadece swatchlara bakmıştım görsellerden ve mat olanların swatchları beni benden almıştı. Lorac'ları ara sıra ben de düşünsem de sanırım Naked, Lorac Pro gibi paletlere biraz gıcığım :x
      Teşekkürler ^^ Umarım hepimiz kavuşuruz :)

      Sil