Cumartesi, Aralık 27, 2014

Gratis Yılbaşı İndirimi Alışverişim

Gratis indirimlerinin yazısını yazmamak olmaz :)

Bu defa,önceki alışverişlerimin aksine, kozmetiğe doymuş bir haldeydim ve açıkçası indirim beni pek heyecanlandırmadı. Tek isteğim Mont Balm'a kavuşmaktı! :)

Mont Balm'ı bulmanın sevinciyle sadece onu alarak çıkmayı düşünüyordum aslında. Ancak bu aralar yüz bakımı ile ilgili ürünler de ilgimi çektiği için Gratis'te daha önce görmediğim bazı ürünleri görerek şans vermek istedim.


Görsel olarak çok hoşuma giden bir alışveriş oldu; çünkü hepsinin şirin mi şirin ambalajları var.


Denemek istediğim ilk ürün Formula 10.0.6 So Totally Clean gözenek temizleyici oldu. 17,25 TL'ye aldım. Aslında sonradan bakınca bu indirimsiz bir fiyatmış gibi geldi. Ancak alırken indirimde olduğunu hatırlıyorum. Fişte direkt alındığı fiyat yazdığı için önceki fiyat hakkında bilgi veremiyorum maalesef.


Good Things Hanuka Money Arındırıcı Scrub, paraben içermemesi, tatlı badem yağı ve yulaf ezmesi gibi özler içermesinden dolayı ilgimi çekti. İndirimli fiyatı 9,90 TL.


Marilou BIO, Gratis'e geldiğinden beri denemek istediğim bir markaydı. Bu indirimde görünce denemek istedim ve Marilou BIO Arındırıcı Maske'yi seçtim. Maskenin içeriğindeki ürünler organik tarım ürünlerinden elde edilmiş ve içeriğinin %99.2'si doğalmış. İndirimli fiyatı 14,25 TL.


Amie Brigt Eyes Çok Hassas Gözler İçin Makyaj Temizleyici, şirin ambaları sayesinde ilgimi çekti. Stoğum olmadığından bunu da denemeye karar verdim. İndirimdeki fiyatı 9,90 TL.


Vee tabi ki güzeller güzeli The Balm Mont Balm palet. İnternette görür görmez vurulduğum bu paleti bulamamaktan korkuyordum. Neyse ki korktuğum olmadı. Bence nefis renklere sahip.
Palet hakkında ilk izlenimlerimi paylaştığım yazıyı okumak için tık tık.
İndirimli fiyatı 19,90 TL.

Siz bu indirimden neler aldınız? :)

Sevgiler...

6 yorum:

  1. Ben de Good Things'in yuz temizleme kremini aldim. Pelincigim yazisini yazmisti. Icergi de oldukca temiz olunca denemek istedim. Bir de guzel icerikli tonik buldum mu degmeyin keyfime . Gule gule kullan tatlim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım ^^ Good Things ürünlerine dair hiç yorum görmemiştim. Hemen ona da bakayım :) Tonik konusunda ben de arayıştayım. Umarım buluruz :)

      Sil
  2. Güle güle kullan peeling ve maskeyi listeme keledim kaçırmaz ve bulabilirsem alacağım =)

    YanıtlaSil
  3. Nude tude paletin ne kadar olduğundan haberiniz varmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu seneki bir %50 indirimden 34.50 TL'ye almıştım sanırım. Yani muhtemelen bu indirimdeki fiyatı 35-40 TL arasındadır :)

      Sil