Salı, Eylül 16, 2014

Flormar Long Wearing Ruj - L06

Herkese merhabaa :)

Bir dönem çok sık kullandığım ancak nedense bir süredir unutmuş olduğum çok hoş bir rujdan bahsetmek istiyorum size.

Flormar'ın "Long Wearing" rujları nemlendirme,sağlıklı bir görüntü verme ve uzun süre kalıcılık vaat ediyor.



Ürünün bendeki rengi L06. Flormar'ın sitesinde "sedefli,saten kırmızı" olarak tanımlansa da tam olarak kırmızı olarak nitelendirmeyi başaramadığım bir ruj.

Ben turuncu bir ruj arayışındayken bu ruju almıştım. Elbette "turuncu"yu da karşılamıyor tam olarak.
Bence turuncu-kırmızı arasında bir renk. Hatta ben pek bulaşmasam da sanırım başka bir blogger olsa "turuncu alt tonlu bir kırmızı" olarak nitelendirirdi. (Ben pek beceremiyorum bu renk nitelendirmelerini :D ) 


Yumuşacık yapılı bir ruj. O yüzden sürerken kalem yoksa çerçeve çizmek zor olsa da kayıp gitmesi açısından kolay bir sürülüşe sahip.




Vaatlerinden biri olan nemlendirme konusunda ekstra bir fonksiyonuna denk gelmedim. Ancak dudağı hiç kurutmadığını rahatlıkla söyleyebilirim.




Kalıcılık konusunda ise kalıcılığından memnun kaldığım birçok ruja çok benziyor (Mesela Wet N Wild-Cherry Bomb.) Yani ruj bolca bulaşıyor.
Fotoğrafları çekerken dişlerime bulaştı :) Keza yemek yerken ve bir şeyler içerken de fazlasıyla bulaşma yapıyor. Ancak tüm bardak ruj olsa dahi dudaktaki renk bir eksilmeye uğramıyor.

Çok uzun süreli dudağımda kalmasına müsade etmediğim için çok uzun sürelerdeki performansı konusunda net bir şey söyleyemiyorum; ancak 2-2,5 saat gayet iyi bir performans gösterdiğini söyleyebilirim.
Rujun yapısına ve benzettiğim rujlara bakınca tahminim 5-6 saat de dayanabileceği yönünde. (Ancak bizzat deneyip görmediğim için bu konuda sizlere garanti vermek istemiyorum. )




Hem dudağı kurutmaması, hem canlı duruşu, hem kalıcılığı ile başarılı bulduğum bir ruj.

Ürünün fiyatı 15,90 TL. Şu sıralar nternet sitesinde indirimli olarak 11,13 TL'ye satılıyor. Satın almak için tık tık.  ( 30 Eylül'e kadar 25 TL üzeri alışverişlerde kargonun ücretsiz olduğu notunu da düşmeden geçemeyeceğim. Bu aralar Flormar ve sitesi beni gerçekten çok cezbediyor :) )

 Uygun fiyatı ve başarılı performansıyla tercih edilebilir olduğunu düşünüyorum. Özellikle 28 farklı renk seçeneği olması da bence ürünü cazip kılıyor :) Ben farklı renklerini de denemeyi düşünüyorum.





Siz bu serinin rujlarını denediniz mi? Favori kalıcı rujlarınız hangileri?

Sevgiler :*





Facebook 
 makyajmaceralari@hotmail.com

0 yorum:

Yorum Gönder