Salı, Ağustos 12, 2014

Rival de Loop Young Profi - 9'lu Far Paleti

Bana göre oldukça uzun bir aradan sonra hepinize merhaba :)
Maalesef ciddi bir yoğunluk yaşıyorum ve başımı kaşımaya dahi vakit bulamıyorum desem yanlış olmaz.
Sonunda bu ürünü fotoğraflamaya ve yazı yazmaya fırsat bulabildiğime seviniyorum.

Rival de Loop Young,Rossmann'a özel markalardan biri.Daha önce jel eyelinerından bahsetmiştim.(Okumak isterseniz tık tık)
 Mat farlardan pek hoşlanmayan biri olarak böyle paletler görünce içim kıpır kıpır oluyor.
Bunu görünce de hemen denemek istedim :)

Paletin 2 renk seçeneğini gördüm burada.Bendeki 02 numaralı olanı.

 


Taşımaya oldukça elverişli bir kabı var.9'lu bir palet olmasına rağmen küçük boyutta.



Açılır bir aplikatör bölmesi var.Etiketten kurtulduktan sonra oldukça rahat açılıyor.


Far aplikatörlerinden pek hoşlandığım söylenemez.Ancak bu tasarımı oldukça güzel buldum.Özellikel aynası çok hoşuma gitti.

İlk fotoğraftan da anlayacağınız üzere farların ciddi bir tozutma problemi var.
Ciddi manada olumsuz diyebileceğim tek özelliği belki de :)

Bunun dışında ise oldukça yumuşak farlar.Dokuları çok hoşuma gitti.
Tüm renkler ışıltılı.

İlk sıra şu şekilde (Hiçbirinde baz kullanmadım ) :



 Pigmentasyonu en düşük olan sıra bu sıra.Biraz çaba harcamak gerekiyor şu kadar renk vermesi için bile.
Ancak makyaj yaparken baz kullanıyorum ve ilk rengi çok rahat şekilde göz pınarlarına uyguluyorum.En çok kullandığım göz pınarı aydınlatıcılardan oldu.

Orta sıra şu şekilde:


Ve son sıra:


Gördüğünüz gibi son 2 sıra beklentinin üstünde.
Özellikle orta sıradaki ilk ve son renk ile son sıradaki ilk renk çok çok hoşuma gitti.
Üstelik bu renkleri çok çaba harcamadan,2-3 küçük darbe ile elde ettim.
Bir de baz kullanınca nasıl olacağını düşünün :)

Farlar kalıcılık konusunda da oldukça başarılı.Hele ki bazla kullanırsanız bu farlarla yapacağınız makyaj gece çıkarana kadar sorunsuzca kalıyor.

Kısacası beni şaşırtan bir ürün oldu.Beklentilerimin üstünde bir performans gösterdi ve günlük makyajımda sıkça kullanır oldum.

Tam fiyatı hatırlamamakla beraber yanılmıyorsam 11-12 TL idi.Rossmann indirimlerinde ise çok daha uygun fiyata alabilirsiniz ama bence indirimsiz fiyatına da değecek bir ürün.

Sizin bu ürün hakkındaki düşünceleriniz neler? Deneyip memnun kalan başkaları da var mı? :)

Sevgiler :*

4 yorum:

  1. Testerlari denedigimde bana da yumusacik gelmisti kaliciligindan suphe duydugum icin almamistim ancak Rossmann'a yolum duserse alacagim :) Gule gule kullan tatlim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol tatlım :) Eminim sen de baz kullanıyorsundur. Ben The Balm far bazıyla kullanıyorum ve Wet n Wild ile birlikte en iyi performans aldığım farlardan biri oldu :) Umarım sen de beğenirsin :)

      Sil
  2. Denenebilir bir far paletiymiş harika :)

    YanıtlaSil
  3. Evet aynısı aldım fakat pigmantasyonu öyle zayıfki hiç memnun kalmadım oldukçada sert ve şuan çöpte.. Testersız birdaha birşey almayı düşünmüyorum

    YanıtlaSil