Perşembe, Temmuz 24, 2014

Rimmel Scandaleyes Kalem Far

Merhabalaar,

Bugün Watsons'ta Rimmel standına bakarken birden bu ürünü görüp daha önce yazmadığıma pişman oldum :)  Hazır indirim varken işinize yarayacak bir yazı olmasını umuyorum.

Ben kalem formatındaki farları çok seviyorum çünkü çok fonksiyonlu ürünler.Ben bunlara "far "demek yerine direkt "jumbo kalem" diyorum :)



















Bence jumbo kalemlerin olmazsa olmazı beyaz.Neden mi?

-Göz pınarlarında aydınlatıcı olmak için elverişli
-Açık renkli kalemlerin çoğu göz içine düzgün renk vermez.Oysa beyaz jumbo kalemler bu konuda oldukça başarılı.

Mutlaka NYX jumbo kalemlerin Milk rengini duymuşsunuzdur.Onu çok istememe rağmen Douglas indiriminde bulamayınca ve sonra bunu görünce bunu almaya karar vermiştim.Oldukça da memnun kaldım.
İnternetten gördüğüm kadarıyla NYX Milk'in daha üstün ve farklı yanları olduğunu sanmıyorum.


Ne kadar çok sevdiğim ucundan belli oluyordur :D
Yumuşacık bir uca sahip.Sürümü oldukça rahat.


Gördüğünüz gibi renk verme konusunda oldukça başarılı.Bu haliyle belli olmasa da göz pınarlarına sürüp dağıtınca hafif ışıltılı bir yapısı olduğu görülüyor.Yani gayet başarılı bir göz pınarı aydınlatıcısı.

Yukarıda bahsettiğim gibi hem aydınlatıcı,hem göz içine kalem olarak kullanmanın yanında asıl fonksiyonu olan far şeklinde de kullanmak mümkün.Çizgilere dolma yapmıyor.

Kalıcılık konusunda da başarılı bir ürün.
Sürdükten 1-2 dakika sonra sabitleniyor.Ben bilinçli olmadan sürdükten 5 dakika sonra gidip elimi yıkadım.Ancak hiçbir şekilde etkilenmedi.

Bir daha alır mıyım?Beyaz jumbo kalem ihtiyacı duyduğumda kesinlikle başvuracağım bir ürün.
Watsons mağazalarında 15 TL (küsüratı da var sanırım)'ye bulabileceğiniz bir ürün.
Ancak 27 Temmuz'a kadar devam eden bayram indiriminde %40 indirimli olarak alabilirsiniz.Bence kaçırmayın! :)

Siz bu ürünü denediniz mi? Hangi renklerini tavsiye edersiniz?

2 yorum:

  1. Hemen sabitleniyorsa far bazi olarak kullanmak bile mumkun aslinda . Guzel gunlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Kesinlikle haklısın,kullanılabilir.Benim far bazım sabit olduğundan hiç öyle kullanmadım ve aklıma gelmedi :)

      Sil