Pazar, Mayıs 04, 2014

Instagram Maceraları #4

Uzun zamandır Instagram paylaşımlarımı yazmamışım.

Bakalım bu 2 haftada neler paylaşmışım? :)



18 Nisan'da elime geçen Bornprettystore siparişim.Gelir gelmez yeni bir sipariş daha verdim :) O da bu hafta elime ulaşacak muhtemelen.


Minicik bir alışveri yaptım.Gratis'te tüm saç ürünlerinde %40 indirim olunca bu ürünleri çok uygun fiyatlara aldım.


Benim için mutluluğun resmi! 2 aydır aradığım Put A Lid On It'i sonunda bulunca hemen 2 adet kaptım :) Aynı zamanda Yves Rocher doğum günü kampanyası ve maske kampanyasını değerlendirdim.





Bu da Golden Rose online alışverişim.25 TL üzeri alışverişe çanta,her 10 TL'ye bir oje ve 30 TL üzerine ücretsiz kargo kampanyaları devam ediyor.Özellikle matte velvet rujlar için bakın derim :)


@benimdunyamdan 'ın #minikozmetik hashtagine ben de katıldım.Buradaki 3-4 ürün dışında hepsi seyahat yada deneme boy.Normal boy olup minik olanları pek dahil etmedim.


Bu da @mantiksizmantikli 'nin #dokunmayakıyamadıklarımız hashtagine katıldığım fotoğraf.O günden bu yana değişen şey Wet n Wild palete kıymış olmam! :)


Sephora'dan gelen mailde görüp bayıldığım palet.Sizce de çok tatlı değil mi?


Minik Douglas,Rossman ve H&M alışverişlerim.Nyx kampanyası devam ederken çekiliş için de ürünler almak istedim.Hello Kitty'de %50 indirim olunca onlara da dayanamadım;ama hiç hesaplı değillerdi.



Daha önce alışveriş yapıp memnun kaldığım Kozmela'daki indirim haberini görünce takipçilerimle paylaşmak istedim.Kampanya hala devam ediyor.Bakmak isterseniz tık tık.


Arkadaşlarımdan bir BeautyJoint sürprizi geldi :) Tam da istediğim ürünler olması sevinçten çıldırttı :)





Blogumun 2.ayı yaklaşırken sizlere güzel bir çekiliş yapmayı umuyorum.Bunun için şimdiye kadar biriktirdiklerimi paylaştım birkaç gün önce.
Bu hafta içinde son ve en güzel ürünleri de ekleyip çekilişi başlatmayı umuyorum.Takipte kalın! :)


Sayfaya biraz da lezzet katalım :)


Bu da can sıkıntısı alıverişi.Özellikle ojeye aşık oldum :) Essence'in kalemini de çok merak ediyorum.


Hep istediğim tarzda bir kutuyu Tchibo'nun getireceğini görünce günler öncesinde heyecanlanmıştım.Cidden heyecanım boş değilmiş.Çok beğendim.Acayip hoş ve işe yarayan bir kutu.Bir tane daha almayı düşünüyorum.
Online olarak almak isterseniz tık tık (Evet amacından biraz saptırmış olabilirim :D )


Vee sonunda Wet n Wild'ları buldum :) Ancak henüz stant olmadığı için depodaymış birçok mağazada.6 Mayıs'tan itibaren stantlar kurulacakmış :) Far paleti 12,90 TL;ruj 14,90 TL;oje 3-4 TL (tam hatırlayamadım ) idi.
Benim aldığım şubede çok az renk seçeneceği vardı paletlerde.Umarım diğer şubelerde İstanbul'daki kadar çeşit olur.

Beni Instagram'da paylaşmak isterseniz @makyajmaceralari ismiyle bulabilirsiniz.
Ayrıca sizler de hesaplarınızı paylaşırsanız göz atmak isterim :)

Sevgiyle kalın.

2 yorum:

  1. Instagram paylaşımları harika,ürünler şahane.instagramdan da takip edeceğim seni,bende "wishingbeautyblog" olarak yer alıyorum.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm :) Ben de takipteyim.Sevgiler :*

      Sil