Salı, Nisan 08, 2014

Clinique Hassas Ciltlere Özel Oje

Merhaba kızlar,

Geçen gün Clinique'ten bahar ojelerinin fotoğraflarını içeren bir mail geldi.



 
Renkler cidden çok hoşuma gitti.Hepsi baharlık ve birbirinden güzel :) Aynı mailde bir de 2 adet oje alana Lon Last-All Heart rujun tam boyunun hediye olduğu yazıyordu.
Ojeler kaliteli olduğu takdirde aslında faydalanılabilecek bir kampanya olduğunu düşündüm.Hazır bende de hassas ciltlere özel ojelerinden  biri varken denemeye karar verdim!
 
Bendeki oje Cosmo Chic olarak geçiyor.Party Favours setindeki oje.
 
 
Aslında vişne çürüğü diyebileceğimiz bir renk;ancak ben flaşlı flaşsız hiçbir fotoğrafta aynı rengi yansıtamadım.
 
 
 
Ojeyi Essence 24/7 Studio Nails Base Coat uyguladıktan sonra sürdüm.Çok net söyleyebilirim ki hayatım boyunca sürmekten en zevk aldığım oje oldu.
Çok az bulaşma yaparak,kolayca ve hiç çizgi oluşturmadan sürüldü.Fırçayı tırnağıma değdirir değdirmez rengini de verdi üstelik! Pembe,kırmızı tonlardaki ojelerden tek katta renk veren çokça olmasına rağmen hiçbirinin bu kadar iyi ve etkili renk verdiğine şahit olmamıştım.
Kuruması pek uzun sürmese de kurumadığı endişesiyle hemen kontrol etmekten kaçındım :)
 
Hayalkırıklığına uğradığım nokta ise kuruduktan sonra o güzel rengin biraz solması oldu.İlk haliyle top coat uygulmayı dahi düşünmüyordum.Ancak öyle olunca mecburen uyguldım.
 
 
 
 
Farklı farklı ışıklarda farklı renkler verdi ama yukarı resimler gerçek rengine daha yakın.
 

 
 
 
 
 
Cuma saat 16-17 gibi sürmüştüm ojeyi.Bugüne kadar sadece tırnaklarımın uzamasından kaynaklanan açıklıklar oldu.Herhangi bir soyulma yada renk değişikliği meydana gelmedi.(Üstteki iki resimde baş parmağıma sanırım bir şey yapışmış.Kontrol etmek için baktım ve her iki baş parmağımda da hiçbir soyulma yok )
Bugünkü hali:
 
 
Asıl amacım ojenin kalitesini,35 TL gibi bir miktar ödemeye değip değmeyeceği hakkında fikir vermek olduğu için fotoğrafların farklı ışıklarla ve farklı renklerde görünmesini çok sorun etmiyorum,umarım sizler de etmezsiniz :)
 
Bendeki bu boy 5 ml idi.Birkaç sürüşten fazla gideceğini düşünmüyorum.Orjinal boylar ise 9 ml.
 
Artıları:Verdiği renk,kalıcılık,pürürzsüz dokusu,kolayca sürülebilmesi ve hassas ciltler düşünülerek hazırlanmış olması.
Eksileri:Fiyatı.Tam boy ojelerin fiyatı 35 TL.Ancak Clinique sürekli yeni setler piyasaya süren bir marka.Sadece ojelerin bulunduğu setler de vardı önceden.60 TL gibi bir fiyata 3 oje bulunuyordu yanlış hatırlamıyorsam.Online alışverişte 2 seyahat boy hediye ettikleri ve kargonun da ücretsiz olduğu düşünülürse,bir daha böyle bir set çıktığı takdirde hemen kaparım :) 3
 
Yazımın başında da belirttiğim gibi şu anda da 2 ojeye bir adet tam boy ruj hediyeli kampanyaları var.Başka alışveriş planlarım olduğu için ben es geçiyorum;ancak ilgilenenler için tık tık.
 
Şu da daha hesaplı bir alternatif olabilir tık tık .
 
Clinique ojeleri başka deneyen var mı?Siz fiyat/performans hakkında ne düşünüyorsunuz?
 
 
 
 

2 yorum:

  1. Kaliteli oje gerçekten farklı oluyor. Yine de 35 lira bir oje için fazla geliyor bana. Ojeleri bitiremiyorum zaten, çoğu şişede kuruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O durum bende de var maalesef.Oje incelticileri denemeyi düşünüyorum :) Ondan sonra belki biraz daha pahalı ojeler denemeye cesaret edebiliriz.

      Sil