Salı, Mart 18, 2014

Kalyon Tırnak Sertleştirici-Kalyon Tırnak ve Tırnak Eti Bakım Yağı

Herkese merhabaa,

Bugün sonunda normal tırnaklara kavuşmamı sağlayan kahramanları tanıtacağım sizlere :)

Çok değil,2-3 ay önceye kadar hep kısa tırnaklarla dolaşmak zorunda kalıyordum.Çünkü tırnaklarım azıcık uzasalar hemen kırılıyorlardı.Tırnağınızın ucuna hafifçe bastırdığınızda lastik gibi büküldüğünü düşünün!İşte benimkiler aynen öyleydi.

Daha önce Pastel'in sertleştirisini denemiş;ama bu kadar azimli kullanmamamdan mı yoksa başka bir şeyden midir bilinmez,bir sonuç alamamıştım.Pes de etmiştim tabi ki.
Zaten uzasalar bile tırnak etlerimin çabucak çirkinleşebilen görüntüsüyle olacak iş değildi.Tırnak kalemi kullanıyordum;ama kısa süre sonra o bakımsız görüntüsüne tekrar kavuşuyordu tırnak etlerim.

İşte ben böyle umutsuz ve tırnaklarımdan nefret ederkeen birden gaza geldim.1-2 blogta Kalyon'un bakım yağı hakkında güzel yorumlar okumuştum.Hem onu,hem de tırnak sertleştiricisini kaptım.
 Yaklaşık 1-1,5 hafta sonra ise ciddi sonuçlar almayı başardım!:)



Şimdi gelelim nasıl kullandığıma;sertleştiriciyi 2 günde bir uyguladım tırnaklarıma.(Oje olsa dahi uyguluyorum).Etkisini gösterdiği günden beri tırnaklarım hiç kırılmadı.(Cildimle yanlışlıkla temas ettiklerinde canımı yakacak uzunlukta olsalar bile :)

Bakım yağını ise hiç aksatmadan her gün 1 defa uyguladım.Bazen sabah,bazen akşam.(Çoğunlukla akşam) Hem tırnaklara,hem de tırnak etlerine bir miktar sürüp parmaklarımla daireler çizerek masaj yapıyorum.Soyulma,kalkma,kuruma vb.çirkin görüntüler artık oluşmuyor tırnak etlerimde.

Geçen gün annem "vay be,senin tırnaklarını bile böyle mi görecektim" diyerek şaşırınca çok mutlu oldum doğrusu :D Gerçekten abartmıyorum,abartmıyoruz.Bu dertten yakınanlar varsa kesinlikle bu ürünleri tavsiye ederim.Fakat düzenli kullanmayı ihmal etmeyin.

Benim stoklayacağım ürünler arasında ilk sıralardalar :) Sizler tırnak bakımınız için ne kullanıyorsunuz?Var mı tavsiyelerinzi?


2 yorum:

  1. bakım yağını parmağında kalyon sertleştrici olduğu halde sürüyor musun(yani tırnağınla temas olmadığı zaman)

    YanıtlaSil
  2. Tırnak sertleştiriciyi 2 günde bir uygulayınca asetonla mı çıkarıyosun yoksa çıkarmadan mı tekrar uyguluyosun aynı üründen bende aldım ilk kez dün başladım ikisine de

    YanıtlaSil