Çarşamba, Nisan 01, 2015

MAC Isabel and Ruben Toledo Koleksiyonu - Sin

Geçtiğimiz günlerde yaptığım online MAC alışverişimden şuradaki
yazımda bahsetmiştim.

Sin, aslında her zaman ulaşabileceğimiz, sadece koleksiyonda bulunan bir ruj değil. Isabel and Ruben Toledo Koleksiyonu'nda yer alması sadece benim gibi beğenip de henüz almamış olanlara "hadi artık al!" dedirten bir durum oldu.

 

Bence bu koleksiyon, bir süredir gelen koleksiyonlar arasında en şık ambalajlara sahip olan koleksiyon.


Rujların dışında 2 kat kutucuk var. 2 ucu açık olan, koleksiyona özgü desene sahip olan kutucuğu çıkarınca asıl kutusuyla karşılaşıyoruz. Bembeyaz. Bembeyaz ambalajlara, kapaklara bayıldığım için gerçekten çok hoşuma gitti.


Bu koleksiyondaki ürünlerin ambalajı kauçuk ve bu gerçekten güzel bir doku vermiş. Sin'i elime alır almaz bende koleksiyondan başka rujlar da alma isteği uyandırdı!


Koleksiyonda yer alan 6 rujdan en koyusu Sin.

 
İçeriği şu şekilde:


Sin, içinde kahvelikler barındıran mat bir bordo.  Hatta bende kahvelikleri ağır basıyor. Oldukça koyu ve vamp bir duruşu var.


Mat bir ruj olduğu için pek kaygan değil ve kolay sürülmüyor. Sürüldükten bir süre sonra dudağı kurutup çatlatmasa da altına bir balm sürüp kullanmakta yarar var.
Sürdüğünüz andan itibaren dudağınızdaki varlığını her an hissediyorsunuz! Yani ne yazık ki hafif bir ruj değil. Ağırlık yapıyor. 


Mat bitirişli olduğu için kalıcılık konusunda başarılı. Bir şey yiyip içmedikçe rengi birkaç saat aynen kalıyor. Koyu bir ruj olduğu için rengindeki açılmalar göze daha çok batıyor.
 Bu nedenle bir şeyler yiyip içince muhakkak tazelemek gerekiyor.


Hem mat yapısından dolayı dudakta zor ilerlediği hem de koyu renginden dolayı dudak kalemiyle çerçeveleyip kullanmakta fayda var. 

Mat dokulu rujlarla aram pek iyi olmadığı için bayılmıyorum fakat geceleri dışarı çıkarken sürmek için en güzel alternatiflerden olduğu kesin. Kalıcılık konusunda da başarılı olduğu için saaatlerce dışarıda kalacağınız bir gece etkinliğinde kurtarıcı bir ruj olacaktır. 

Isabel And Ruben Toledo Koleksiyonu hala satışta. Ayrıca yazının başında da belirttiğim gibi,aynı ruj normal seride de mevcut. Her ikisini de MAC mağazalarında bulabilirsiniz. Klasik Sin'in fiyatı 55 TL iken koleksiyon ürününün fiyatı 60 TL.

Online olarak almak isterseniz, buradan ve buradan alabilirsiniz. Şu an her iki Sin de stok dışı fakat almaya niyetliyseniz ara ara kontrol etmenizi öneririm. Benim aldığım gün de stok dışıyken birkaç saat sonra stoğa girmişti.

Favori MAC rujunuz hangisi? Sin gibi koyu ve vamp rujları mı yoksa daha doğal rujlarını mı daha çok tercih ediyorsunuz?

Sevgiler ^^


Instagram : makyajmaceralari_
makyajmaceralari@hotmail.com

4 yorum:

  1. Rujun ambalajına ayrı rengine ayrı bayıldım! Resmen al beni al diyen bir ambalajı var, rengi ise tam benim tarzım.Güzel günlerde kullan..

    YanıtlaSil
  2. oy çok güzelmiş rengi.. güle güle kullan..almamak için direniyorum hala:-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ^^ Ben de renge uzun zamandır direniyordum ama ambalajla birleşince direnemedim.:/

      Sil