Pazartesi, Nisan 27, 2015

MAC Fluidline Jel Eyeliner - Looking Good



Bol yazı yazmayı umduğum bu haftanın ilk yazısıyla herkese merhaba ! Bugün geçtiğimiz hafta sizlere bahsettiğim alışverişte aldığım jel eyelinerdan bahsetmek istiyorum.


MAC'in "fluidline" olarak geçen jel eyelinerının normalde 13 renk seçeneği bulunuyor. MAC Is Beauty : Eyes Koleksiyonu'nda ise 6'sı sınırlı üretim olmak üzere 16 renk seçeneği yer alıyor.


Benim seçimim olan "Looking Good" rengi de koleksiyonun sınırlı üretimdeki renklerinden.


Looking Good, içinde minik ışıltılar bulunan nefis bir bordo.


3 gr.'lık ürün ufak ve kullanışlı, alıştığımız jel eyeliner ambalajlarından pek de farklı olmayan bir ambalaja sahip.


Maalesef temiz bir içeriğe sahip değil. Gördüğünüz gibi kimyasallarla dolu.


Yukarıda gördüğünüz fotoğrafı flaş kullanarak çektim. Ürünün rengi tam olarak bu şekilde.


Yapısı denediğim diğer jel eyelinerlardan çok daha iyi. Ne bulaşma yapacak kadar akışkan ne de uygulamayı zorlaştıracak kadar sert. Tam kıvamında. 
Yumuşacık yapısıyla fırçaya kolayca geliyor ve göze de rahatça uygulanabiliyor. Ne şekilde uygularsanız o şekilde ilerliyor, sağa sola bulaşma yapmıyor. Kirpiklere çok dikkatli uygulandığı takdirde bulaşma yapmıyor. Bulaşma yaptığı durumlarda da kirpikleri birbirine yapıştıracak seviyede değil, kirpik fırçasıyla hemencecik temizlenebilecek seviyede oluyor.

2-3 kat uygulandığında yoğun bordo rengini veriyor. Tek katta verdiği renk ise pek yoğun değil. Sadece tek kat uygulandığı takdirde daha soluk bir renk ortaya çıkıyor. Üzerinden geçtikçe yoğunlaşıp canlanıyor ve tam rengini buluyor. 

Sürünce anında sabitlenmiyor. Bulaşma yapmadığı için bu bir dezavantaj değil, avantaj çünkü sürerken yapılan hataları düzeltme şansı oluyor. 

Kalıcılık konusunda oldukça başarılı. Dökülme ve solma olmadan tüm gün boyunca başarılı bir şekilde kalıyor. Fakat bunun için dışarıdan müdahale olmaması gerekiyor. Boş bulunup gözümün kenarına elim gittiğinde eyelinerımın kuyruğunda silinme oldu. Yani "ne kadar dokunursanız dokunun, asla bulaşmaz/çıkmaz!" diyebileceğimiz bir ürün değil.

Özetlemek gerekisrse,

Artıları: 
  • Kolayca uygulama imkanı veren yumuşacık yapısı
  • Kalıcılığı
  • Hemen sabitlenmemesi sayesinde kolayca hataları düzeltmenin mümkün olması ( Bulaşma yapsaydı bu özellik eksisi olacakken bulaşma yapmadığı için kocaman bir artı)

Eksileri:
  • Rengini tek katta verememesi. 

Bu ürünü MAC'ten göz ürünü almak hiç aklımda yokken, sadece renginden dolayı aldım. "İyi ki de almışım!" diyorum çünkü gerçekten oldukça başarılı bir eyeliner olduğunu düşünüyorum.

Ürünün fiyatı 55 TL. Henüz online satışa sunulmamış ancak "YAKINDA" sunulacağı belirtiliyor. Şimdilik sadece MAC mağazalarında bulabilirsiniz.

MAC'in jel eyelinerlarını beğeniyor musunuz? Siz de benim gibi renkli eyelinerlar denemeyi sevenlerden misiniz?

Sevgiler ^^



makyajmaceralari@hotmail.com
Instagram : makyajmaceralari_



8 yorum:

  1. mac için normalde 55 TL çok değil mi bir tanecik far için :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genel olarak MAC ürünlerini ben de pahalı buluyorum ama böyle başarılı ve rengini sevdiğim ürünler olunca değdiğini düşünerek alıyorum. Sonuçta en azından birkaç ay kullanıyoruz :)

      Sil
  2. amanın o renk nedir öyle bayıldım alırım ben bunu kesin bulursam..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayılmış durumdayım. Şimdi mağazalarda mutlaka bulursun. En kötü ihtimalle online satışa sunulduğunda kaparsın :)

      Sil
  3. Aaaayhhh çok güzelmiiiş!!!! Gerçekten bu tonlar benim karnımda kelebekler uçuşturuyor!! Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, blogunuzu yeni keşfettim. Takibe aldım. Bana da beklerim :)

    www.gripalyaco.com

    Sevgiler..

    YanıtlaSil