Pazartesi, Şubat 23, 2015

[YENİ] Wet n Wild Far Paleti: No Neutral Ground

Merhaba,
Bugünkü konuğumuz Wet n Wild'ın ülkemizdeki en yeni üyelerinden biri.
Wet n Wild standına sürekli yeni bir şeyler olması umuduyla bakarım. 2 hafta önce sonunda stantta yeni paletler görünce havalara uçtum.
 
2 farklı yeni palet vardı ve benim tercihim yeşil ve kahve tonlarıyla beni çeken No Neutral Ground'dan yana oldu.


Paletin arkasında her sıranın hangi amaçla, ne tür farlar içerdiği gösteriliyor.


İlk sıra, kaşımızın altına uygulayacağımız ışıltılı farlar; 2. sıra gözkapağına uygulayacağımız sedefli farlar ve 3.sıra da göz çizgisine uygulayacağımız mat farlardan oluşuyor.


Farların dizilişi, boyutu ve şekilleri alışkın olduğumuz Wet n Wild paletlerinden biraz farklı. Bence kaliteleri de öyle maalesef.


Yapı olarak 2.sıradaki farlar kesinlikle daha başarılı. Daha yumuşak bir dokuya sahipler.
Diğer Wet n Wild paletlerine kıyasla tozutma probleminin daha az olduğunu düşünüyorum.


Farların pigmentasyonu beni tatmin etmedi. Wet n Wild olunca hepimiz belli bir kalite bekliyoruz artık. Bu palet ise ne yazık ki bu kalitede değil bence.

Üst sırada özellikle ilk farın pigmentasyonu oldukça zayıf. Fotoğraftaki gibi belli olması için gerçekten zorlandım.


Sedefli farların dokusu yumuşak olsa da bu farlar da pek tatmin edici değil. Renklerini verebilseler de swatchlarken bile zorlandım.


Mat farlar en zor farlardır. Bu paletteki mat farlar en azından renk veriyor ve gerçekten güzel renkler olduğunu düşünüyorum.


Bazsız olarak gözüme uygularken bazı renkler beni gerçekten zorladı. Kalıcılık konusunda ortalama seviyedeler.

Alınacaksa mutlaka bazlı kullanılmalı. 

Bence Wet n Wild'ın bildiğimiz kalitesine yakışan bir palet değil Benim için biraz hayalkırıklığı oldu.

Paletin fiyatı 20 TL civarıydı. Gratis mağazalarında bulabilirsiniz. (Ben Ankara Cebeci ve İzmir Caddesi şubelerinde gördüm. Zamanla tüm şubelere gelecektir.)

Siz bu ürünü denediniz mi? Performansını nasıl buldunuz?

Sevgiler ^^

Not : Blog satışına koyduğum ürünlere bakmak isterseniz tık tık.

6 yorum:

  1. Wet n wild 3'lü far paletleri en güzel pigmentasyona sahip olanlar. Neden acaba hepsinin formülasyonunu aynı yapmıyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesilikle katılıyorum. Ne güzel hem yumuşak hem de pigmentli farlar yapmanın formülünü bulmuşsun. Üstelik belli ki maliyeti de az. Ne diye yeni heyecanlar ararsın ki?
      Şu renkleri normal Wet n Wild farları gibi yapsalar ortaya nasıl nefis bir palet çıkardı düşünemiyorum.

      Sil
  2. Ben de Gratis'de gezerken gördüm ama renkleri çok işime sinmeyince daha da dokunmadığım bir suru paletim olunca almadım. İyi ki almamışım :))

    YanıtlaSil
  3. Görüntü güzel olsa da Wet n Wild paletlerin performansı kafamda halen soru işareti oluşturduğu için almamış ama aklım kalmıştı bana da iyi cevap oldu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wet n Wild paletlerinin genelini seviyorum aslında ben. Fiyat/performans açısından iyi olmaları bir yana, her palette bulamadığımız renklere de rastlayabiliyoruz. Ancak son gelen ikili olmamış. Aklının kalmasına cidden değmez :)

      Sil