Salı, Şubat 03, 2015

Koleston Yoğun Renk Veren Köpük Boya - 2/8 Böğürtlen Siyahı

Bugün değişiklik yapıp bir saç boyasından bahsedeceğim.

Yaklaşık 2 hafta önce saçlarımı boyamış ve boyadan gerçekten memnun kalmıştım. Ancak boyama aşamalarını fotoğraflamadığım için yazıp yazmamakta kararsızdım. Ta ki bugün Rossmann'da bu ay "1 al 1 öde" kampanyası olduğunu görene kadar.
Pek hesaplı bir boya olmadığından, dönem dönem yenilemeyi düşünenler için güzel bir kampanya olduğunu düşünüyorum.

Bu boya hariç, sadece 2 kere saçımı boyamıştım. Sonuçlardan memnun kalsam da boyaların ağır kokusu ve ortalığın batmasından dolayı biraz yıpratıcı geliyordu.
Bir arkadaşım köpük boyanın çok pratik olduğunu söyleyince denemeye karar verdim.
Paketin içeriği klasik. Biri boya, diğeri güçlendirici olan ve birbiriyle karıştırılacak 2 şişe var. Ayrıca 1 çift eldiven ve 2 küçük "Yoğun Parlaklık Paketi",yani saç kremi var.

İzlenecek aşamalar ve önemli hususlar paketteki kılavuzda oldukça net şekilde anlatılıyor. Amacım bu kısımlara girmek değil elbette, ürünü yorumlamak.

Şişedeki ürünleri güzelce karıştırdığımızda aynı paketin üzerindeki resimdeki gibi köpük formda bir boya elde ediyoruz.
Köpük formda olmasının artısı, ele daha kolay gelmesi, bereketli olması ve kolayca uygulanması. Talimatlarda saç tamamen ıslanana kadar uygulanmaya devam edilmesi söyleniyor. Boya, kolay uygulansa da bu ıslaklığı hissetmek çok da kolay olmuyor. Aynı bölgeye birkaç kat uygulama yaptıktan sonra ıslaklık hissedilebiliyor. 
(Bunu özellikle belirtme nedenim, saçıma hemen ıslaklık vermemesinden dolayı endişe duymuş olmam.Siz endişelenmeyin :) ) 

Ben, boyarken etrafıma bir çarşaf sarmayı tercih ediyorum. Tabi o çarşafı gözden çıkarmış oluyorum.
Bu boyada uzunca bir süre çarşafa bulaşma olmadı. Sonrasında biraz oldu; ancak benim dikkatsizliğimden kaynaklandı. Yani dikkatli bir uygulamada etrafı batırmadan işlemi tamamlamak mümkün.

Önceki kullandığım boyalarda amonyak kokusu beni çok rahatsız etmişti. Bu boyayı sevmemin bir diğer nedeni de böyle bir koku almamış olmam. Burnum amonyaktan sarsılmadan boyama işlemini tamamlayabildim.
İnternette bu konuda tam tersi yorumlar da gördüm. Yorumların tarihi 3-4 yıl öncesine ait. "Acaba içeriğinde değişiklikler mi oldu?" diye düşünmeden edemedim.
 Denerseniz lütfen bu konudaki yorumlarınıza da paylaşın.

Memnun olmadığım tek nokta, alnıma doğru bulaşan boyayı temizlemekte çok zorlanmam oldu. Bu konuda denediğim diğer boyalardan biraz daha zorlayıcı geldi. 

Boyadığım sırada saçlarım kalçama geliyordu. Bu nedenle tek paketin yetmeyeceğinden endişeleniyordum. Fakat gerçekten de bereketli bir ürünmüş. Tüm boyayı toplam 20-25 dakikada tüm saçıma uygulayabildim ve boyasız kalan bölge olmadı.

 Boyamaya başladıktan 40 dakika sonra saçımı duruladım. İlk durulamadan sonra paketten çıkan saç kremlerinden birini de uygulamamız söyleniyor. 
Bu saç kreminin etkilerini beğendim. Yeni boyanmış olmasına rağmen saçlarım yumuşacık oldu.

Özetlemek gerekirse ;

+ Uygulamak oldukça kolay.
+Tek paket yeterli oluyor.
+Etrafa bulaşma yapma konusunda diğer boyalara göre daha iyi.
+Keskin amonyak kokusu yok.
+Saçı sertleştirmiyor.

-Cilde bulaşan kısımları zor temizleniyor.

Saçlarımı birkaç ay önce kızıl ombre yapmıştım. Bu boyayı, onun üzerine yaptım. 
Zaten olabilecek en koyu renklerden biri olduğu tutmama ihtimali olduğunu sanmıyorum.
 

Gördüğünüz gibi oldukça yoğun bir siyah. Güneş ışığında mor yansımaları olduğu söyleniyor. Ben hiç dikkat etmedim. Normalde duruş olarak mavi siyah renginden pek bir farkı yok.


Ürünü bir marketten 20 TL civarı bir fiyata almıştım. 28 Şubat'a kadar Rossmann'larda bu üründen 1 alana 1 bedava olacakmış. 

Sizin favori saç boyanız ve renginiz hangisi? Köpük boyayı deneyenler benim gibi memnun kaldı mı?

Sevgiler :)

2 yorum:

  1. Köpük boya her nedense bende rengini vermiyor, hangi marka olursa olsun. O yüzden kremden şaşmıyorum. Saç yapısıyla ilgili bir şey herhalde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusundan mı, kıvamından mı bilmiyorum ama bana krem hep daha yoğun bir boya gibi gelmiştir. Renk verme konusunda köpükte sorun yaşamadığım için kendi adıma bu düşüncemin bir önemi kalmadı fakat dediğiniz gibi saç yapısıyla ilgili olarak bu düşünce doğru olabilir.

      Sil