Cuma, Ocak 09, 2015

W7 In The Buff : LIGHTLY TOASTED Far Paleti ( Naked Dupe?)


Geçtiğimiz günlerde sizlere xtras.co.uk alışverişimden bahsetmiştim. Bu alışverişlerde Naked ve Naked 3 dupe'u olduğu iddia edilen paletler almıştım. Bugün sizlere bu paletlerden birinden bahsedeceğim.

Bende Naked paletlerin hiçbiri yok. Yine de internetteki görseller yardımıyla kıyaslamaya çalışacağım.

W7'nin dupe ürünlerinin ambalajı, genellikle asıl ürünün ambalajına benzer oluyor. Bu palette de bu durum söz konusu. Hem boyut hem de renk olarak Naked'i andırıyor.



Paletin arkasında içerik ve farların isimleri yer alıyor. Ne yazık ki paraben içeriyor.


Farların swatchlarını verirken Naked ile kıyaslayacağım. (Naked palet swatch görselleri alıntıdır.)

LIGHTLY TOASTED:



NAKED:


LIGHTLY TOASTED:

NAKED:



Gördüğünüz gibi, renkler oldukça benziyor. Sadece W7'deki "Magic" rengi ile karşılığı olan "Toasted" renkleri arasında bariz bir fark var.

Farlar oldukça yumuşak. Genelde yumuşak farlara sahip paletlerdeki mat renkler istisna olsa da bu palette mat farların dokuları da gayet iyi.

Swatchlarken herhangi bir baz kullanmadım. Sadece "Up in smoke" rengini swatchlarken biraz zorlandım. Diğer tüm farlar, tek bir darbede renklerini verdiler. Pigmentasyonları oldukça iyi. Açık renkler bile sürerken zorlamıyor.
 Sevmediğim tek renk "Up in smoke" rengi oldu. Paletin pigmentasyon açısından zayıf tek farı.

Farların dokuları çok yumuşak olduğu için dağılmaya meyilliler. Çok bastırıldığı takdirde dağılma yapıp palete de bulaşabiliyorlar. Ancak far uygularken tozutup göz altına dökülmeleri söz konusu değil.

Kalıcılık konusunda ise standardın üstünde bir performans gözlemlemedim. Yani tüm gün dayansın istiyorsanız baz kullanmakta yarar var.

Açıkçası ben Naked dupe'u olmasından bağımsız olarak da oldukça güzel bir palet olduğunu düşünüyorum. Kıyaslayarak yazma amacım merak ediliyor olmasıydı.
Ve eğer Naked palet gerçekten böyleyse (yada daha da iyiyse) neden sevildiğini anladım! :)

 Ben bu paleti TL karşılığı ile 16 TL'ye denk gelecek şekilde almıştım. Yani olduuukça hesaplı bir palet :) Almayı düşünürseniz benim gibi xtras.co.uk sitesinden alabilir (bununla ilgili yazımdan yardım almak için tık tık.) yada araştırarak başka sitelerde de bulabilirsiniz ( Mesela amazon.co.uk )

Siz bu paleti nasıl buldunuz?

Sevgiler :*






7 yorum:

  1. Bir farkolik olarak bayıldım bu palete. Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  2. Ay farlara bayıldım fiyatı da cok uygunmus ama far almayacagım uzun sure . Güle güle kullan tatlım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizin alması gereken bir karar almışsın aslında ..:/ Çok sağ ol canım :)

      Sil
  3. Onerdigin icin tesekkurler :) bende bugun xtras sitesinden siparis verdim... urun kacgunde elinize ulasti?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek :) Siparişi verdikten sonraki 6.gün elimdeydi :) Ancak eline daha geç ulaşan kişilere de şahit oldum. Yani yoğunluğa göre elinize geçme süresi de değişecektir :)

      Sil
  4. Paraben iceren ürünlerle cildinizi gercekten riske atmak ne kadar doğru bir sürü uygun fiyatlı paraben içermeyen marka mevcut.. 16 TL yerine gidip pazardan 1 TL cilerden ürün alın aynı şey

    YanıtlaSil